Tämä on keskustelu Forza Motorsport 3, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Just.. no.. tavallaan ihan järkevää.. Draftaaminen tosin kuuluu ovaaleille siinä missä pyörät autoon. Mieluummin silti näin kai....
Just.. no.. tavallaan ihan järkevää.. Draftaaminen tosin kuuluu ovaaleille siinä missä pyörät autoon. Mieluummin silti näin kai. |
Pommi Kone #73 KonsoliFIN Elite Club
Mikä ratti? Microsoftin oma ratti kyllä vääntää vastaan ihan tarpeeksi, ja tosiaan polkimien ei kuulu toimia noin.Time trialin idea on kisata muiden kanssa ihan puhtaasti aidon taidon ja nopeuden kanssa.. ei setuppia ja kaikille täysin sama auto. Oikeastaan ainut tapa katsoa mitenkä nopea ihan oikeasti on. En minä ainakaan läheskään aina joudu lähtemään viimeiseltä paikalta, useimmiten jostain keskivaiheilta. Olisiko niin että kaikki tuunaa auton aina tappiin ja sen takia joutuu lähtemään perältä? Enpä ole kauheasti tuota itse murehtinut joten en ole kiinnittänyt huomiota miten peli tuon starttipaikan antaa. |
Jos kyseessä on tosiaan tuo imu/työntö-avun eliminointi niin tuo on ihan järkevä systeemi. Rataennätyksiä voi tehdä tyhjällä radalla, jolloin tuosta ei ole haittaa (tai apua) ja näin kierrosajat pysyvät vertailukelpoisina. |
Ei kyllä todella ne forcet ihan sekoilevat satunnaisesti (epäjohdonmukaisesti esim. vääntää hetken johonkin outoon suuntaan yms.) |
Vielä yksi ärsytys muuten.. Ei yökisailua!!! (tai sitten olen missannut jotain todella pahasti?) |
Tuo taitaa olla ihan boksin oman käyttöjärjestelmän "kankeutta". Samaa vaivaa ja säätämistä on mm. Rock Bandin kohdalla (jos erehtyy käynnistämään esim. uran "väärän soittimen" profiililla tms). |
Logitechin ratilla voi irroittaa USB-piuhan ja laittaa virrat päälle tavalliseen ohjaimeen, jonka jälkeen kuva on helppo ottaa photo modessa. Lopuksi akku irti ohjaimesta ja ratin piuha takaisin kiinni, jonka jälkeen voi taas jatkaa ajoa. En tiedä onnistuuko sama ms:n ratin kanssa. Saako siitä jotenkin virrat pois? |
Kävipä semmoinen kiva bugi tässä, että ajoin kahdella eri autolla samaa rataa. Ensimmäiseksi ajoi A560:n Audilla kierroajan 1.36.20, joka oikeiutti leadersboardilla sijalle 7. Noh vaihdoin alle Ferrarin, joka oli A585 ja ajoin samalla radalla ajan 1.32.30, joka olisi oikeuttanut sijalle 2, mutta peli ei sitten sitä halunnut tallentaa. |
Siis MITÄ ? Nimenomaan polkimienhan kuuluu toimia juurikin niin, että se vastaa kaasuun oikealla tavalla.. Eli ei kuulu kierroksien todellakaan mennä pohjaan jos kaasua painaa 1/4 osaa ! JA tuolla Time trialilla ei siis ole vaikutusta noihin kausi / ym lähtöpaikkoihin.. vaan ainoastaan katsoitaan muiden internetpelaajien kanssa kuka on nopein, sitä tässä hain takaa.. |
Kuka nyt ei ymmärrä ketä tässä poljinasiassa? |
Minä ymmärsin että ne pedaalit toimisi vähän niinkuin on/off tyyppisesti hänellä ennemmin kuin analogisesti, mikä ei tietenkään olisi oikein.. ota tuosta sitten selvää mikä lienee todellinen ongelma miehellä. |
Tuo peli tuntuu antavan lähtöpaikan ajajan tason mukaan. Alussa olet tasolla 0 ja aloitat viimeisenä, mutta kun tasoja kertyy, niin pääset eteenpäin lähtöruudukossa. Ainakin noin minä olen tuon käsittänyt. Tuo on mielestäni kyllä hölmö systeemi, koska nyt ensimmäiset kisat, joissa pitää ajaa se kolmekierrosta kilometrin radalla ovat vaikeampia, koska aikaa ohittaa muita ei pahemmin ole. Eikös pelin kuitenkin pitäisi vaikeutua loppua kohden eikä helpottua? |
Kyllä se taitaa olla niin kuin DP tuossa jo epäili, että auton PI vaikuttaa lähtöruutuun. |
Eri mieltä - ekoissa kisoissa F199-luokan autolla joutui lähtemään 8. paikalta F-luokan kisassa, mutta nyt about tasolla 15 pääsee A-luokan kisassa A600-luokan autolla lähtemään paikalta 6. Eli kyllä se on se driver level joka näyttää vaikuttavan lähtöruutuun. Nurinkurista sinänsä. |
Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
Ja mä olen joutunut 99% ajasta lähtemään takarivistä, nyt taitaa olla level 17. |