Tämä on keskustelu Forza Motorsport 3, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Mikähän lie sumea algoritmi sitten käytössä... Mä olen noin tasolta 10 asti päässyt lähtemään kuutosruudusta. No, medium-tasolla minä luuseri ajelen ...
Mikähän lie sumea algoritmi sitten käytössä... Mä olen noin tasolta 10 asti päässyt lähtemään kuutosruudusta. No, medium-tasolla minä luuseri ajelen yleensä ellei oma auto ole vähintään samaa luokkaa kuin nopein AI-auto, joten kyllä tietokonekuskeista ohi pääsee tuntemattomammallakin radalla. |
Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
R3 championshipissä ja driver lvl 32. Paras PI koko kisassa ja aloitan eturivistä. Jotenkin kun tätä peliä pelaa pidemmälle ja pidemmälle, niin tuntuu, että tässä olisi pientä viilattavaa enemmän kuin Forza kakkosessa. |
^Jos se onkin kuskin taidosta, ei levelistä kiinni? Vitsi vitsi |
Minulla tuo lähtöruutu tuntui nousevan uratilassa vuosien edetessä. Aluksi lähdettiin perältä ja myöhemmillä kausilla oltiin jo melkein eturivissä. |
Jotenkin loppu innostus ku pitäs pelata jotain C sarjan championshippiä, hohhoijaa. |
Heh, ei nuo R -luokkien autot meinaa pysyä lainkaan hyppysissä. Aika vihaisia pelejä, varsinkin kiihdytyksissä. Joutuu varmaan nöyrtymään jossain vaiheessa ja laittamaan luistonestoa päälle. |
Kovasti houkuttelis tämä peli. Omistan kuitenkin boxin Arcade version. |
Oma korsi kekoon - olen aina lähtenyt joko kahdeksannesta tai kuudennesta ruudusta. Year 3 menossa. |
ProZeron rattikombolla pääsin kolmatta Forzaa kokeilemaan ja voihan poijjaat, kuinka mahtava peli voikaan olla. |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Mitä autoja käytätte driftaamisessa. Itse käytän BMW M3 E36 ja Rabbit GTI |
Mulle jotenkin sopii käteen helvetin hyvin toi Shelbyn tuunaama uusin Mustang! Vääntöä piisaa niin paljon että se jaksaa vääntää hitaatki mutkat ja ylämäet sivuluisussa. Kyllä siihen joutu kaaret laittamaan ja painoa ottaan pois, mut hemmetin hauska ajaa kun menee just sinne minne käskee. En tiiä miks en vielä oo saanu innostusta noista riisikuppien sladittamisesta. |
ProBale @ 360voice.com | ProBale @ YouTube | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, youre still retarded.
"Kovasti houkuttelis tämä peli. Omistan kuitenkin boxin Arcade version. |
Driftaus on jäänyt itellä toistaiseksi vähemmälle, mutta tässä on alettu jo tekemään itelle sopivaa pirssiä sitä varten |
No niin peli tuli hankittua perjantaina, kohtuulliseen 45e hintaan HMV:stä. |
Itselle Forza3 on lievä pettymys. Missä tässä näkee omat parhaat kierrokset, jos ei ole verkossa? Leaderbordista näkee, jos on verkossa, mutta mielestäni F2:sessa tämä oli paremmin tehty. Itse siirsin boxin toiseen huoneeseen mihin en saa nettiä, mutta ilmeisesti on hankittava se wlan palikka jostain. |
Ostin sitte eilen ihan fiiliksissä ratin ja kylläpäs on totuttelemista kun kaikki pelit olen tähän asti pädillä kiskonut menemään. F2:sta tutut radat aika hyvin hallussa, mutta kyllä nyt täytyy opetella säätämään ja ajamaan autoja eri lailla. |
piupalipaupali