Tämä on keskustelu Forza Motorsport 3, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Dragonfly Itseltä löytyy Limited Edition, mutta jos joku voisi valaista mitä etuja se VIP nyt sitten saa. ...
VIP-statusta ei toistaiseksi saa muuten kuin Limited Editionin ostamalla. |
Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
Rupesi tuo VIP jäsenyys siinä määrin mietityttämään että olihan se pakko käydä Forza Motorsportin nettisivuilta vilkaisemassa. |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
Mites toi LCE premium theme oikeen pitäs saada? Kirjottelin ton koodin mutta tais tulla vaan ne auto päkit ku tota excluseive forza 3 themeä ei näy missään. |
^Kts viesti 891 edelliseltä sivulta. |
Just olin sanomassa ihan samaa... Eikös sun muuten pitäisi muuttaa signaturea? |
Ne ketkä on kiinnostunut ajamaan muitten suomalaisten kuskien kanssa, laittakaa gamertagia tähän ketjuun: |
Ostin jonkun auton auction housesta ja sit luulin et sitä voi virittää viel lisää ja menin siihen tuning juttuu ja siin oli joku et se on locked ja unlockasin sen ja nyt se on joku paska E sarjalainen (ennen R3), enkö saa sitä mitenkään takas? |
Tein tossa K.I.T.T replican, Trans Am:iin tietenkin. |
Eli vipillä saa pelkästään autoja + teeman? Ku ite olin saanu semmosen käsityksen jotenkin, että jos ei ole vip niin ei pääse auction houseen tekemään kauppoja jne. |
That's how we roll, sanoi William Hamilton. |
On tullut nyt ajettua useampana iltana online kisoja.. vaihtelevalla menestyksellä. Ihan mukavaa touhua. Tekoäly ei kyllä tee muuta kuin haittaa noissa online mittelöissä, menee mulla ainakin pasmat sekaisin ton AIn nykivän ja tönivän ajotyylin kanssa. |
Pommi Kone #73 KonsoliFIN Elite Club
Lisääppä ittes tuohon ketjuun missä haetaan peliseuraa, kyllä siellä meitä ajelemassa on porukkaa joka ilta. En ole kertaakaan koittanut edes mitään randomia kisaa vaan aina kaverilistan porukan kanssa. |
Oiskohan ruuhkaa servuilla kun jenkit saivat juuri pelinsä? Eiköhän tämä tästä rauhoitu. |
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
Onkos muuten kukaan saanut tuota "World Traveler" achievementtiä? itse olen kyllä jokaisessa rataympäristössä ajellut mutta eipä tuota ole tullut. |
Ja autoparka kauhistui niin että muuttui läpikuultavaksi... |
World Travelerista: on joku tuon kuulemma saanut. Sitä en tiedä, että pitääkö noissa eri ympäristöissä ajaa nimenomaan uratilassa vai riittääkö kun käy tekemässä hotlapin. Mutta jotkin ympäristöt on kummallisesti jaettu kahtia, esimerkiksi Amalfi Coast ja Rally di Positano ovat kaksi eri ympäristöä ratalistassa vaikka paikka onkin sama. |