Tämä on keskustelu Forza Motorsport 3, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: jos netissä pelaa,ni onko siinä joku semmonen mode missä ajetaan vaan omilla autoilla?!...
jos netissä pelaa,ni onko siinä joku semmonen mode missä ajetaan vaan omilla autoilla?! |
On tämä peli kyllä yhtä nautintoa. Ratti, ferrari f430 itsetehdyillä espoon blues -logoilla ja pitkä rata, täydellistä. |
Tuli laitettua xbox 360 nyt tilaukseen tämän pelin vuoksi. Toivotaan, että kannatti |
Tuota tuota saako tätä kakkoslevyä mitenkään nyt toimimaan sellasella konsolilla missä ei ole kovalevyä ollenkaan? |
Tuli tänään ajettua sellasessa matsissa missä autot muuttui haamuautoiksi kun toinen tuli lähelle.. sinänsä ihan mainio tapa kun tuntuu konsolpelaajilla olevan tuo ajoetiketti hukassa turhan usein.(tottunut itse ajelemaan sellasessa 30v-60v porukassa liigaa niin voi olla ihan puhtaasti ikäkysymyskin, konsoleilta löytyy kuitenkin huomattavan paljon tuota junioriosastoa) |
Pommi Kone #73 KonsoliFIN Elite Club
Livegamers järjestää turnauksen kuun lopussa. |
Ei kai kaikkii kisoi oo pakko voittaa?! Ainakin ite oon useesti tullu toiseks tai kolmanneks. Tietysti sit on pitäny voittaa loput kisat, jotta ko. cupin mestaruuden olen itselleni saanut |
No ei välttämätön pakko, mutta enemmän rahaa saa kun voittaa - kaikkien osakilpailujen voitosta saa bonusta. (Mahtaakohan jostain saada Plussa-pisteitä, hihihRHAIRHHAA... Krhm.) Ja jos keräilee achievementeja, niin Solid Gold -achievementin saa vain voittamalla kaikki kisat. |
Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
Hieman alkaa nuo R -luokkien kisat käymään hermoille. Auto kun lähtee heti käpälästä, jos joku tönäisee perää. Rattia käytettäessä ei edes voi katsoa sivuille, niin ei osaa varoa noita tietokoneen ohjaamia ohjuksia. |
Ei noi nyt normaaleihin simuihin verrattessa ole mitenkään erityisen hankalia ajaa.. ei oikeastaan mitään muuta tarvi kuin hiukan varovaisuutta sen kaasujalan kanssa.. Ainut on R1 autot mitkä ärsyttää aavistuksen kun pelistä puuttuu sellainenkin täysin perushomma kuin steering lock säätö.. |
Pommi Kone #73 KonsoliFIN Elite Club
Mikä on tuo "Launch" -statti mikä noilla autoilla on? |
Nyt pelaan: Halo Reach (xo), Starcraft 2 (pc)
Nyt odottelen: Deus Ex 3 (pc)
Ite ajelen R3 luokkaan viritetyllä Dodge Viperilla. Se on ainoa auto tähän mennessä jonka olen todennut pysyvän todella hyvin hyppysissä. Mutkissa perä ei lähe luisumaan vaikka tehoa on aikaks paljon (4-veto tosin auttaa) ja kääntyy todella hyvin jos johonkin Bugattiin verrataan. Loisto auto kaiken kaikkiaan. Nurret ja Kaidot on silkkaa helppoutta tuolla Viperillä. Suosittelen koikelemaan. (Vakiona lussu) |