2suosittelee
Tämä on keskustelu NHL 2K10 [X360], Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Ac3way Kokoonpanot on päivitetty ajantasalle 10.10.2010 ja se sisältää oikeat ketju koostumukset, numerot, päivitetyt pelaajien arvot, uudet ...
Nostetaanpa tämä taas pinnalle. Ruvennut aika rankasti ärsyttämään tuo ea sportsin bugisuus ja pelaajat jotka niitä viljelee ja päätin pistää tämän kokeeksi tilaukseen. Pelaileeko joku konsolifinin lukijoista vielä tätä ja jos pelailee niin onko tietoa löytyykö tähän tuoreita rostereita ja mistä löytyy parhaat slaiderit? Kiitoksia jo etukäteen. |
Jees, eli ihan kelpo viihdettähän tämä tarjoaa kun oikeat sliderit saa käyttöön. |
Hc Blue Thunder #37
Meikältä voit saada sliderpohjan jos haluat. Olen säätänyt sitä viimeiset 6 päivää. Lisäksi olen luonut täysin autenttisen kokoonpanon, jossa mm. RNH ja Landeskogit yms. Tosin olen ps3 puolella, joten en tiedä voinko laittaa niitä kokoonpanoja teikäläiselle |
The Real Pure Unforgiving Skill SM #3 @NHL11 + SM #2 @NHL12 + MM #17 @NHL12
http://www.konsolifin.net/bbs/playst...uus-liiga.html
Tänne kelpaisi uudet sliderit ja kokoonpanot, siis PS3:lle. Voisi aloitella sitten pitkästä aikaa jäkiksen peluu. |
Huomenna julkaistaan uudet HDTV 4.0 sliderit jotka videoiden perusteella on aika nannaa. Parannuksia tulossa mm. luisteluun, molareihin. |
Last edited by Hitman_47; 21.02.2012 at 17:12. Syy: videolinkki korjattu
When you kill for the money, there are no rules.
The Psychology of the Assassin
^Dah link das not wörk. Eli tuo video ei lähtenyt pyörimään lainkaan, mikä lie vikana? |
Oderint, dum metuant.
|
When you kill for the money, there are no rules.
The Psychology of the Assassin
Tuli muutama peli noita uusia rostereita ja slidereita kokeiltua. Ei mitään ihmeellistä, mutta hienoa nähdä jonkun vielä jaksavan väsätä uutta materiaalia peliin. |