Tämä on keskustelu Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360], Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin xWaW3x Mitä vaikeustasoon tulee muuten, niin en kokenut sitä mitenkään erityisen haastavaksi. Kertaakaan en pahemmin turhautunut, mutta ...
Itekin meinaan vielä kokeilla jollain toisella luokalla, ja ehkä ostaa firepowerpackkia kylkeen. Sen verran huono pelaaja kun olen. Omalla kohdalla vaikeustaso oli täysin infernaalinen, kun hetkenkin normaalia pidempi toimintasessio johti aina tiimikavereiden järkyttäviin laatikkobugeihin ja tekoälyttömyyteen. Mä en vaan ymmärrä miten niiden kanssa voi pärjätä... |
Aivan totta, Overlord oli jäätävää schaibaa keskellä loistavaa peliä, loppukohdan musa oli tosin oikein mainio. |
However Baldrick, I can't be bothered to hit you. Here is my fist. Kindly run towards it.
Niin siis annoin papukaijamerkin sille, että tekoälyn möly pamahti kuulokkeista ensimmäisellä kerralla, niin lahjakkaasti että säikähdin. Muuten overloard oli aivan yhden tekevä. |
League of Legends, Saints Row: The Third, Skyrim
Mäkin säikähdin ja taisin pelata tuolloin myös kuulokkeilla yöllä. Mä en taas tykännyt siitä et säikähdin. Oli pettymys kova ja paska fiilis jo muutenkin sitä pelaillessa... |
Nyt on Massaa viikkotarjouksessa: |
Arrival tuntuisi tarinan kannalta tärkeämmältä, mutta toisaalta sitä on kyllä haukuttu aika paljon. Uudet hahmot on kyllä aina kivoja, ja Kasumista saa kuulemma myös jonkun hyvän konepistoolin. Kumman noista sitten ottaa vai ottaako kumpaakaan? |
Tässä vaiheessa pelin elinkaarta suosittelen Arrivalia Kasumin ylitse, koska se on tarinallisesti tärkeämpi kolmosta ajatellen. Noin muutoin Kasumissa on ehkä enemmän "kikkailua" ja rauhallisempaa fiilistelyä Arrivalin ollessa suorempaa toimintaa, eli kummasta sitten tykkääkään enemmän. |
League of Legends, Saints Row: The Third, Skyrim
Itselläni tuntuu olevan sen pistoolin kanssa vaan aina jotain ongelmaa, en vaan osaa tähtäillä sillä laserilla |
Arrival ja Insane vihdoin tuli pari vk sitten pakettiin, ja Arrival ainakin omaan mieleen, tiedä sitten mikä siinä ei muita tyydyttäisi. Ei nyt mitään Shadow Brokerin tasoista, mut ihan jees menoa ja hakkaa helposti säälittävät Kasumin ja Overlordin. |
Nyt se Arrival on taas tarjouksessa hintaan 280 p. Tulipa sekin vihdoinkin ostettua. Pelaamisen taidan jättää lähemmäksi kolmosen julkaisua. |
Itsenikin olisi tarkoitus vielä jaksaa jauhaa tämä läpi ennen kolmoista. Onneksi olen jo pelin loppupuolella, muuten voisi olla turhan iso urakka. Ykkönen meni helposti viisi kertaa läpi, kakkonen taas ryydyttää jo toisella läpipeluukerralla. Mutta pakko se on saada Shepardille ne oikeat valinnat tehtyä (Ashley!). Toivottavasti kolmonen ei rankaise kohtuuttomasti siitä että jouduin ykkösen valinnat tekemään sen sarjakuvan avulla, kun boksin vaihdon takia ykkösestä ei ole kuin yksi läpipeluu tallennus. |
Just pelailin Lair Of Shadow Brokerin läpi pari kertaa. Vieläkö kannattaa jotain lisäosia ladata ennen ME3:sta? Mulla ei siis muita lisäosia ole. Vähä houkuttais alottaa koko tarina alusta, mut taitaa olla liian iso urakka tähän rakoon :P |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Nyt kun kolmonen on julkastu, niin alkoi lopulta kiinnostaa ME2:sen hankkiminen omaan hyllyyn (pelattu kyllä läpi aikoja sitten) etenkin tuon DLC:n takia kolmosen pohjustukseksi. Pelistä ei ilmeisesti ole minkäänlaista kokoelmaversiota, jossa olisi peli lisäreineen? Liven aiempiin tarjouksiinkaan ei ole tullut tartuttua... |
Kasumi Goto on myös ihan kiva kumppani ja DLC:nä tarjoaa jotain hivenen poikkeavaa. Suosittelisin sitä kanssa, jos saa huokeasti. |
The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will.
Ostin tän viime vuonna, pelasin 2h ja heitin nurkkaan. Noh, alkoi Massa kolmonen kiinnostaa ja kaivoin kakkosen ja kyllä maistuu! Aivan sairaanloisen hyvä peli!!!! |