Tämä on keskustelu Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360], Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin noose01 Sitten täytyykin pohtia laittaako normiversion kiertoon vai säilyttääkö hyllyssä... Tuota olen pohdiskellut tässä viime aikoina itsekin. ...
Tuota olen pohdiskellut tässä viime aikoina itsekin. Ei kyllä millään kehtaisi myydä perusversiotakaan pois. Nääh, ostettu mikä ostettu, hyllyyn jää kummatkin. |
Jos se oli se... |
Kaidan oli siinä kerrosta alempana (mutta sinne pääsi portaita) |
Itse koitan välttää noita suhteita kakkos-osassa, jos vaikka kolmosessa pääsis takas yhteen sen Williamsin kanssa. Pitää kokeilla niitä jollain toisella hahmolla. |
"I hope for nothing. I fear nothing. I am free." - Nikos Kazantzakis
TÄMÄ! I feel you brother, I feel you... |
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgotten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
Kukas tähän musiikit muuten on säveltänyt? |
plääh
Läpi. Kuitenkin kummastuttaa, koska.. |
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity."
Pelikoneet: Xbox 360 120 GB, PS3 Slim 250 GB, Wii Black Edition, Xbox (mod) 120 GB, PS2 slim (SCPH-90000), PC (Phenom II X6 | 8 GB | Radeon HD 6950 DirectCU II | Win7)
Läpi meni että lävähti. Ihan henkeäsalpaavan eeppinen tapaus, turhan pitkälle viedystä yksinkertaistamisesta huolimatta täysi kympin peli, sanoisin. |
plääh
Tietääkös joku onko CE:n ja tavallisen version Cerberus koodeilla mitään eroa? Ettei CE:n koodilla saa ylimääräisiä bonareita? |
Jack Wall säveltäjä, sama kuin ensimmäisessä. Biiseistä upein on ehdottomasti tämä, ensimmäisestä tuttu sankari-teema johon on lisätty kymmenkertainen eeppisyys-ruiske. |
Foeman [fuu-maan] (Definition of the forgotten God Creature from the ancient times. Abilities include amazing Sex appeal, Kung-Fu and God-like powers.)
Woo, kiitos tästä linkistä, en tiennytkään sen löytyvän tubesta! Juurikin tuota sävelmää tarkoitin, erityisesti ensimmäiset parikymmentä sekunttia ovat niiiiiiiiiiiin hyvän kuuloiset... Hah, ei montaakaan minuuttia kun tuon kohdan itse koin pelissä, mutta kuumotus iski kun avasin linkin ja kajareista pamahti Wallin kynäilyt! |
plääh
Hehe, hassua että otit tämän asian esiin sillä juuri tänään alkoi itseänikin koulussa oikein vituttamaan se että missä ne minun avaruustaistelut, plasmapyssyt, elämää suuremmat alien-ystävät ja nyrkillä maahan murjottavat toimittajat ovat... Ollaan synnytty niin väärälle vuosituhannelle perhana! |
Toivotaan että syväjäädytys keksitään pian niin käydään jääuneen ja herätään 1000 vuoden kuluttua |
plääh
Noin, 40 tuntia se otti, mutta läpi meni. Kaikki mestat tutkittu ja kaikki tehtävät joita löysin tehty, ja koko porukka selvisi. Mahtava peli kyllä kaikenkaikkiaan. Vaikka tuosta mikromanageroinnin puutteesta mainitsin niin ei sitä tässä ekalla pelikerralla niin ehtinyt missailla. |
"Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen."
Penny Arcade! - The Future Is No Escape |
Terve vaan kaikille. Tuli nyt viimein rekattua tännekin foorumille sisään tämän eeppisen mahtipelin tiimoilta |
Itse en ole vielä läpi asti mennyt, mutta yhdellä hahmolla ja yhdellä pelikerralla on mahdollista saavuttaa 1015/1015 jos pelaa alusta asti vaikeimmalla. Itselleni näyttäisi tulevan kaikki muut paitsi Insanity achi, koska pelaan helpolla mahdollisimman perusteellisen läpipeluun ensin. |