Tämä on keskustelu Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype ja muu peliin liittymätön], Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Pisti silmään ettei tästä ole vielä xbox puolella topiccia. Tosiaan uutiset kertovat että tämän vuoden puolella tulisi Vietnamiin sijoittuva uusi ...
Pisti silmään ettei tästä ole vielä xbox puolella topiccia. |
Last edited by thethh; 04.05.2010 at 01:50.
Olen itse aina pitänyt Treyarchista enemmän kuin infinity wardista ja Treyarchin codit on iskenyt enemmän, varsinkin World at War, joka oli Modern Warfareja huomattavasti parempi ja koukuttavampi. Mikään ei tietysti voita vanhaa kunnon CoD 1:stä |
Hienoa,että päästään vihdoin pois toisen maailmansodan ympyröistä. Itse en ole pitänyt Treyarchin tuotoksista, waw oli kyllä ihan sitä samaa kuin mw1,mutta ei vaan napannut ehkä osin juuri aiheen takia ja cod 3:sta ei kai kukaan tykännyt? Eli henk.koht odotetaan taas kerran Treyarchin todistavan kykynsä todellisena pelintekijänä,ja TÄMÄ siis vain oma mielipide. |
pelikirjasto // | MS=QUALITY PRODUCTS SINCE .... ?? R.I.P: CORE 5/06 PREMIUM 7/08 ARCADE 1/10
Uusi Kok Of Duudi on tietysti päivänselvyys, mutta ei ole välttämättä hyvä polkaista ketjua käyntiin ainakaan ihan vielä, kun informaatio on nollassa. Black Ops ei myöskään tule erittäin todennäköisesti olemaan pelin nimi. |
Uusimpien huhujen mukaan peli sijoittuisi koko viime vuosisadan alueelle (noh vajaan vuosisadan), toisesta maailmansodasta nykypäivään asti. |
Kuulostaisi todella hyvältä idealta. WW2-fanina olisi kiva pelata hieman sitäkin, mutta toisaalta joku Iranin suurlähetystö -tehtävä olisi mahtava oikein toteutettuna (kunnon stealth-mission, yms kärsivällisyyttä vaativaa toimintaa). |
PS3, Xbox 360, Wii - PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
" |
Tuossa tekstissä sanotaan monta kertaa että nuo ovat vain huhuja. Kuka vaan on voinut kirjoittaa nuo. Esim MW2:eenkin piti tulla huhujen mukaan ajoneuvoja moninpeliin ja alienterroristzombiemoodi ''pelitestaajan'' mukaan. |
Anarchy Company Finland
Call of Duty 7, according to dev | Call of Duty: Vietnam News Vaikuttaa tosi hyvältä, jos nää pitää paikkaansa. Treyarch näyttää osaavan kuunnella faneja. |
Ei olisi uskonut! Tuollahan on ihan mahtavia juttuja, hienoa jos ainoat kakkosaseet tulevat olemaan vaan pistoolit ja ilmeisesti puukko tulee kanssa "vetää itse esiin". Tästähän voi oikeasti tulla varteen otettava FPS peli konsoleille. Itse syysään kyllä hyvin mielin rahat treyarchille jos nämä jutut vaan pitävät paikkansa. |
Nyt: Battlefield 3 (PC) & Saints Row 3 (PS3)
Jotenkin tätä kohtaa en ymmärtänyt tekstistä... |
Anarchy Company Finland
Vähän vaikea uskoa tämän perusteella."Treyarch are not fans of Commando, the extended melee range perk in Modern Warfare 2, and it is unlikely to return. " Tämähän nähdään vasta kun peli on julkaistu mutta pitkästä CODista vuotaneet tiedot/ huhut näyttävät lupaavalta, itse haluaisin vielä nähdä Suoraviivaiset SnD mapit ilman alkuunaatteja, healttien nosto cod 2:sen tasolle ja ilman autoaimia kiitos. |
Nyt: Battlefield 3 (PC) & Saints Row 3 (PS3)
Treyarchilla on nyt todella hyvät mahdollisuudet saada hieman vakavemmin pelaavat FPS-harrastajat puolellensa, tekemällä joitain todella ratkaisevia muutoksia moninpelikokemukseen. Ylläannetun linkin huhuissa on muutamia mieluisia uudistuksia, mutta mukaan mahtuu myös hieman epäilyttäviä ehdotuksia. |
Vaikka Treyarch onkin kyseessä niin melko varovaisesti lähestyn uutta CoDia. Arvosteluistakaan ei kyllä ota mitään selkoa sillä se saa varmasti hyvät arvostelut, tosin kun on Treyarch kyseessä niin se saa hieman vähemmän kuin IW:n vastaavat. Kova luotto on Treyarchiin kuitenkin sillä World at War oli erinomainen peli ja koukuttava sellainen, yli 12 päivää takana multiplayeriä. Toivottavasti eivät copy pastea MW2:sta, sitten jää kyllä peli ostamatta. |
Jostain luin että tää: GKNOVA6 on oletettavasti jonkilainen tiiseri tälle pelille. Kylmän sodan aikoihinha toi sit viittaa, jos pitää paikkansa. Kääntäkää toi viritysnappi alaspäin niin näkyy paremmin. |
Sivut pystyssä: Call of Duty: Black Ops | Age Gate |
Call Of Duty Black Opsin Traileri alla |