Tämä on keskustelu Alan Wake (pelikeskustelu), Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Ei vaan pysty nukkumaan ennen kuin on kirjoittanut nämä ajatukset ylös. Ei ole kyllä mikään peli aiemmin tehnyt tällaista, joten ...
Ei vaan pysty nukkumaan ennen kuin on kirjoittanut nämä ajatukset ylös. Ei ole kyllä mikään peli aiemmin tehnyt tällaista, joten propsit aivan mielettömän nerokkaasta juonesta. |
Last edited by stammy; 27.05.2010 at 07:54.
Eilen sain toisen läpipeluun päätökseen. Tällä kertaa siis Nightmare -vaikeustasolla. Harmillisesti peli oli vähän liian helppo Nightmarella. Kertaakaan en jäänyt mihinkään kohtaan jumiin ja kuolemia tuli loppujen lopuksi vähemmän kuin ensimmäiselle läpipeluulla. DLCtä kaipaisin hieman lisää vaikeusastetta ja tietysti lisää loistavaa tarinankerrontaa. Huomasin seuraavani tarinaa edelleen silmät tarkkana, vaikka aloitin uuden kierroksen heti edellisen päätyttyä. On se vaan niin nerokkaasti kirjoitettu. By the way, hyviä pohdintoja tässä ketjussa tarinan suhteen. |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
Samoja ajatuksia täälläkin. Niin hyvä peli kuin Alan Wake onkin, niin siitä tulee silti ristiriitainen olo. Olisiko "open world" ollut sitten se paras reitti tälle tai edes jonkinlainen välimuoto (en muista pelanneeni tylsempiä auto-osioita missään pelissä - selkeästi "jäänne" open world -konseptista)... Nyt tuntuu syvällä luissa ja ytimissä, että se "jokin" jäi puuttumaan. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Mielestäni ei kannata tuhlata liikaa aikaa tuollaiseen "tykkäänköhän mä nyt tästä pelistä kun se on pelkkää putkijuoksua?" -mietintään. Itselleni Alan Wakessa oli tärkeintä kokea tarina, jollaista ei ole tottunut aikaisemmin pelimaailmassa näkemään. |
Täytyy syödä aamupala ja käydä vähän nappaamassa happea, jotta saan taas aivot rullamaan, mutta erinomaisia vastauksia stammylta. |
Elementary, my dear Watson. Lapsena olin kiinnostunut NESin lisäksi Segan Mega Drivesta. Vanhemmat eivät kuitenkaan halunneet sellaista minulle hankkia, joten totesin koko masiinan olevan aivan p*ska eikä sellaista kukaan järkevä tosipelaaja edes itselleen hanki. MINÄ olin tietysti itse se valaistunut 10-vuotias Tosipelaaja isolla teellä. |
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Tässä(kin) samaa mieltä. Tullut sanottua tämä monessakin yhteydessä, mutta tuo koko sana "putkijuoksu" on kokenut jo aikaa sitten inflaation. Se ei oikeastaan kerro enää mitään muuta kuin sen, ettei "putkijuoksu-tyylinen" peli ole "open world". Joka toinen peli sitten tuntuukin olevan "putkijuoksu".. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Spekulointia ylläpohdittua asiaa koskien: |
Jatkaen edelläolevaa: |
Tässä periaatteessa viitataan pelin tarinaan, joten ei kannata lukea, jos ei ole peliä pelannut. Puhutaan arvosteluista kuitenkin: |
Siirsin nuo arvostelujen perkaamiset sille kuuluvaan ketjuunsa. |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Aloitin uuden pelin nightmarella. Eihän niitä kaikkia manuscript sivuja löydä millään vaikka ois karvoja liimattu ympärille... Hankasin ekaa episodia homona mutta silti jäi yks puuttumaan |
Hyvin ovat jätkät seuranneet. |
pakko kyllä nyt kuitenkin kompata ihmisiä, jotka sano, et nightmare on helppo. ep. 2 tuotti pientä päänvaivaa, mutta kolmosen lopussa jokainen ase oli täynnä ammuksia ja flarejakin vaikka kuinka tallella. vapaasti sai ammuskella kaikki viholliset, eikä tarvinnu juosta safe haveniin |