Tämä on keskustelu Alan Wake (pelikeskustelu), Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Joohanh Tiesitkös, että ranskalainen muiskautus on juurikin sitä kielen kanssa temppuilua? Whoah whoah. Rauhotutaas nyt. Siis sellainen ...
Katolisen korrektia, mutta ah, niin toimivaa. |
Ehkäpä on parempi, että tyydytään yläfemmaan, max. buddy-haliin. |
Minua jäi kismittämään Agent Nightingalen rooli tarinassa. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
Juuri tuollainen kuva minullakin on Wakesta, en ole itse pelannut ja olen tällä hetkellä vain "xbox" pelaaja niin ei konevalintakaan vaikuta mielipiteeseen. En ole missään nähnyt mitään mikä todistaisi sitä vastaan että peli on hienolla tunnelmalla varustettu yhden kikan putkijuoksu. Uskon että moni näin ajattelee (varmaan siksi että se nyt on jo faktana todistettu että peli sellainen on, kyse kun ei ole mielipideasiasta vaan pelimekaniikasta) ja se suoranaisesti epäilemättä vaikuttaa myyntilukuihin. |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Silti, olisi "ihan kiva" jos peliä kokeilisi ennen kuin alkaa sitä haukkumaan heikoksi. En ymmärrä mikä ihme saa edes ihmisen arvostelemaan teoksia joita ei edes ole kokeillut. Sama homma kuin ruuan kanssa; ellet kokeile, et voi tietää mille se maistuu tai onko se hyvää. Suomeksi olet jäävi arvostelemaan. |
Oderint, dum metuant.
Nightingalesta: |
Nightingale: |
Oikeastaan aika pirun hyviä huomioita. En muutamia kohtia aikaisemmin ajatellutkaan. |
"peli on hienolla tunnelmalla varustettu yhden kikan putkijuoksu. Uskon että moni näin ajattelee (varmaan siksi että se nyt on jo faktana todistettu että peli sellainen on, kyse kun ei ole mielipideasiasta vaan pelimekaniikasta) ja se suoranaisesti epäilemättä vaikuttaa myyntilukuihin." |
Joo-o. Alku oli "ihan kiva" ja juonessa varmasti tapahtuu tyyliin x "yllättävää" käännettä lopun ollessa todennäköisesti "kohtalokas" tms., mutta ei tämä vaan pelinä innosta. |
Peliä pelanneena voin sanoa, että olen osittain samaa mieltä Kovalchukin kanssa. Siis AW on helvetin hyvä peli, yksi parhaimmasta, MUTTA päässäni liikkuu koko aika ajatus minkälainen peli olisi ollut niin kuin sitä 4-5 vuotta sitten mainostettiin. Osittain tahtoisin, että olisivat pysyneet ensimmäisissä tavoitteissaa ja osittain hemmetin tyytyväinen nykyiseen. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
En minä missään nimessä ole poistanut Wakea pelattavien listalta, ainoastaan uutena ostettavien listalta, eli siirsin alelaarista/käytettynä ostettaviin. |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Niin Alan Wakea demottiin aika kovilla näytöillä ja taisin mainita siitä edellisessä viestissä. Mutta pitäisi muistaa, että silloin se oli enemmän sen teknologian demoamista eikä varsinaisesti itse peliä. Mutta kyllähän se peli muuttui aika paljonkin näiden parin vuoden välillä. |
Jotain vastailua väsymyksestä höperönä: |
JRantajoki Alan Wakessa putki ei ole kuin Codissa. Se on siellä ja sen tietää, mutta se ei ahdista. AW:ssa ehkä ne maisemat vähentävät putkea, mutta jos sen takaraivossa tietää niin kyllähän se harmittaa. Minusta AW on vähemmän putki kuin esim. Gearsit tai ainakin se tuntuu siltä. God Of War 3:n on hyvä esimerkki putkista jossa se maisema ja ympäristö kadottavat hieman sitä putkimaisuutta (ja tietenkin Uncharted1/2). |