Tämä on keskustelu Deathsmiles [X360], Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: デススマイルズ Kehittäjä: Cave Julkaisija: Rising Star Games Julkaisu: 18.2.2011 Lajityyppi: shmup Pelimuoto: yksinpeli, paikallinen yhteistyö, Live-yhteistyö Muuta: Leaderboardit, Score Attack ...
デススマイルズ |
Last edited by Kazi; 03.03.2011 at 23:19. Syy: päivitystä
Pakko-ostos shmuppien ystävälle. Näytti olevan myös Guwange + Triggerheart Exelica verkko-asennuksena PAL alueelle. Ikarugakin toki, mutta siitä mulla on jo cube + dc versiot aiemmin. |
On kyllä ihan koukuttava räiskintä kyseessä. Tuli juuri neljän tunnin verran testailtua ja silmät tuntuu hieman väsyneiltä sen seurauksena. |
Gnothi seauton
Oma kopio pelistä tulossa postissa (Play.com ~23€). Jenkkilän julkaisun aikaan elättelin toiveita, että tännekkin saataisiin pelistä Limited Edition julkaisu. Faceplate ja tuo helvetin iso kotelo ois kyllä kelvannu. |
Can't play them all..
Samat fiilikset tuli myös minulle. Replayta katsomalla pystyy hyvin opettelemaan parempien pelaajien taktiikoita ja reittejä. |
Paikoitellen meinaa kyllä hidastella. Varsinkin silloin, kun käyttää power upin ja alkaa niitä vihollisista saatavia palleroita sataa ruudulle. Siihen kun iskee vielä pommin päälle, niin pieni diashow on taattu. Onneksi tuokaan ei loppujen lopuksi ole niin suuri ongelma ja sitä ei kuitenkaan tapahdu koko aikaa. |
Gnothi seauton
Käsittääkseni tuo ruudunpäivityksen "takkuaminen" on ominaisuus joka on tarkoituksella näihin tehty, kun meno alkaa hektiseksi niin se edesauttaa, alkuperäisessä arcade raudassa saattoi joskus tulla rajatkin vastaan, mutta juuri siksi ne on haluttu säilyttää. |
Jos haluaa perehtyä detaljitasolla asiaan, täältä löytyy 38 sivun verran pohdintaa hidastumisen oikeasta ajoituksesta vrt. arcade ja paljon muutakin. Lopussa enemmän PAL julkaisuun liittyvää. |
Arvostelu löytyy täältä. |
Gnothi seauton
Näköjään Oulun alueella muitakin shmupeista kiinnistuneita. |
EOJ:hän on muuten itse ko. foorumin ylläpitäjä, mutta foorumi sinänsä ei ole Caven, nimi on hiukan harhaanjohtavasti kyllä cave-stg. |
Joo, on täällä minun lisäkseni ainakin yksi kaverini, joka pitää myös genrestä. |
Gnothi seauton
Ilmeisesti Deathsmiles myi tarpeeksi, koska Rising Star Games tuo marraskuussa lisää Cavea eurooppaan: DoDonPachi Resurrection. |
Empä ollut koskaan kuullutkaan Deathsmilesistä, saati koko genrestä. Sen verta hyvältä näytti räiskintä, että joutui pistämään tilaukseen. Hutista lähti about 12eur. |
Luulin olevani ainot shmuppaaja Oulussa saati koko Suomessa mutta onhan meitä näköjään olemassa |