Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 21 - 30 / 30

Toimivatko CD:t?

Tämä on keskustelu Toimivatko CD:t?, Yleistä keskustelua Xbox-konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman Tyhmät levy-yhtiöt edistävät näin piratismia suojauksella, jolla ei ole mitään vaikutusta ammattimaiseen piraattiteollisuuteen. Ei sillä ...

Jäsen
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
    Tyhmät levy-yhtiöt edistävät näin piratismia suojauksella, jolla ei ole mitään vaikutusta ammattimaiseen piraattiteollisuuteen.
    Ei sillä itse asiassa ole mitään vaikutusta edes harrastelijapiratismiin eli p2p-levitykseen yms. Nimittäin oli suojaus millainen tahansa niin se kierretään melko pian ja kun ne on kerran ripattu niin ei niissä enää mitään kopiosuojausta ole.

Ainoa jolle tuosta kopiosuojauksesta on haittaa on levyn laillisesti hankkinut kuluttaja joka haluaisi käyttää levyä "fair use" säädösten mukaisesti.
    Eivät mod-piirit aiheuta piratismia vaan rikolliset ihmiset (=piraattipelaajat).
    Itsellä 3 modattua Xboxia, 13 ostettua peliä, 0 piraattipeliä.

Jäsen Knight:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Eiskis PSN ID: Eiskis
    Itseäkin harmittaa, kun en omilla taidoillani saa kopiosuojattua levyä koneelle soimaan tavallisesti saati MP3-muodossa. Ratkaisu? Netin ihmemaa. Kopiosuojaukset lisäävät piratismia - se saa kuluttajat vittuuntumaan levyihin ja hakemaan biisit netistä.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Ulfasti

Re: Toimivatko CD:t?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
    Eli toimiiko modaamattomassa xboxissa poltetut musiikki cd:t?

riippuuko asemasta?mulla on se mikä on tuossa halo/midtown-bundlessa..!

vai voiko olla cd-merkistä kiinni?jos toimii niin mitkä..?

täng ju
    Ainoat cd-r levyt, jotka olen saanut thomsonin asemalla toimimaan olivat vivastar-merkkisiä (polttonopeus 8x, philipsin polttava); muistaakseni ostin gigantista. Valitettavasti thomsonin asema sattui hajoamaan (lakkasi lukemaste pelejä/dvd-leffoja) ja sain uuden 1.1 boxin samsungin asemalla

Jäsen

Re: Re: Toimivatko CD:t?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ulfast
    Valitettavasti thomsonin asema sattui hajoamaan (lakkasi lukemaste pelejä/dvd-leffoja) ja sain uuden 1.1 boxin samsungin asemalla
    Valitettavasti? Tarkoitatko muka että Samsungin asema ei lue noita Vivastareja?
    Eivät mod-piirit aiheuta piratismia vaan rikolliset ihmiset (=piraattipelaajat).
    Itsellä 3 modattua Xboxia, 13 ostettua peliä, 0 piraattipeliä.

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: Bytech

Re: Re: Re: Toimivatko CD:t?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
    Valitettavasti? Tarkoitatko muka että Samsungin asema ei lue noita Vivastareja?
    Et ilmeisesti tajunnut vitsiä?

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Bazem
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
    Nimittäin oli suojaus millainen tahansa niin se kierretään melko pian ja kun ne on kerran ripattu niin ei niissä enää mitään kopiosuojausta ole.
    Niin. Digitaalilähdön kauttahan ne saa helposti bitteinä koneelle, jos äänikortissa on vain sopiva tulo.

Jäsen
    Paikka
    Parola
    Toissapäivänä huomasin että minun Sonyn CD-RW 650mb 4x, toimii omassa thomsonissa.

Jäsen
    Paikka
    Hämeenlinna
    Gamer IDt

Gamertag: Kuhanpoika PSN ID: Kuhanpoika
    kokeilin TDK CD-RW-levyä ja hyvin tuntui pelittävän!

Jäsen
    Paikka
    Parola
    Olen valehdellut teille tahtomattani Huomasin juuri että minullahan on philipsin asema eikä thomson Olin katsellut niitä asemoista piirrettyjä kuvia ja ne valehteli minun silmille! Luulin että se ero olisi paljon suurempi mitä se todellisuudessa oli, sillä se pieni ympyrä mikä siinä keskellä on niin on vain millin heitto siinä. Pyydän anteeksi kaikilta jotka ovat menneet harhaan minun takiani Olen erittäin pahoillani.

T: Sarine

Jäsen Nupe_31:n Avatar
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: ilu86 PSN ID: nupe31 Wii Code: 7027 9605 2875 6598
    Täällä on vähän parempi kuvavertailu kuin toi jonku ite piirtämä räpellys.

DVD kelkkojen vertailu

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •