Omistan jumalattomasti hinkatut:
Halo
DOA3
ja äkkiä lisää...!
Tämä on keskustelu Mitä Xbox pelejä omistat?, Yleistä keskustelua Xbox-peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox alueella: Itse omistan: Halo (tottakai) Oddworld Munch Oddyssee Jet Set Radio Future Ostoslistalla on ainakin: Rallisport Challenge Amped Project Gotham Racing ...
Itse omistan:
Halo (tottakai)
Oddworld Munch Oddyssee
Jet Set Radio Future
Ostoslistalla on ainakin:
Rallisport Challenge
Amped
Project Gotham Racing
Doa 3
Nyt pelataan: Ei mitään.
Omistan jumalattomasti hinkatut:
Halo
DOA3
ja äkkiä lisää...!
Mullakin on nuo Halo ja DOA3:nen, mutta eiköhän tuo pelilista kartu, nyt kun saa ne 2 peliäkin, kun tuon Xboxin on ostanut ennen 25.4![]()
Löytyy:
Halo
Jet Set Radio Future
Dead or Alive 3
Project Gotham Raicing
F1 2002 oli pikkaisen aikaa...myin pois.
Mulla on vasta RalliSport Challange, mulla nyt tulee mukaan ainakin Halo, kiitos MS. Wreckless näytti ihan hauskalta MoonTV:n Playerissä.
We are the Borg. We are technologically superior. You will be assimilated, resistance is futile.
mul on
Halo
Jet Set Radio Future
Dead or Alive 3
Project Gotham Raicing
THPS3
ne kaks pelii on sit varmaan gunvalkyrie ja wrecless...
Halo ja Rallisport
Ja n.kuukauden kuluttua amped ja PGR
Täältä löytyy:
HALO
Rallisport Challenge
Amped
Ostin x-boxin mukaan Halon ja
Ralli Sport Challengen.
Halo on koluttu läpi jo kahdesti.
Seuraavaksi hankin ehkä PGR, MaxPayne tms...
Eppu wrote
Halo
PGR
Amped
Silent Hill 2
Tony Hawk 3
Bada Bing!
Dead Or Alive 3
Halo
Jet Set Radio Future
Halo
RalliSport Challenge
Luultavasti DOA3:n ja PGR:n otan ilmaiseksi.
Halo
Rallisport
Nhl Hitz 2002
Tony Hawk 3
Halo
Rallisportti
Max Payne oli, mut se vaihto jo omistajaa. Kaikki edellämainitut on aivan loistavia pelejä!
Ostolistalla seuraavana on näillä näkymin GP4 ja Morrowind.
En sitten oikein tiedä, mitä pelejä pitäis ilmaseks mikkisoftalta pyytää? Ainakaan siltä tän hetkiseltä listalta ei mulle hirveesti löydy mitään. =(
Voi olla, et joutuu vaan ottaan jotain ja laittaan suoraan myyntiin...
Halo
RalliSport Challenge
Microsoftilta todennäköisesti PGR ja DOA3
Jet Set Radio Futuren vaihdoin pois, kun en voinut sietää sitä soundtrackin karmeaa rääkkymistä.
Mikä se biisi oli, jossa se muori tekee aterian pojallensa ja tämän vaimolle? Voi jestas mikä hitti.![]()
Heh, joillekin ei vain avaudu tuo JSRF:n musiikkiLainatun viestin kirjoitti alkujaan tr
Mikä se biisi oli, jossa se muori tekee aterian pojallensa ja tämän vaimolle? Voi jestas mikä hitti.![]()
![]()
Se tais olla Birthday cake, It's monday mum... tjsp.
Pitäisköhän tähän kirjoittaa jotakin...?
No mä en tykkään JSRF:n musiikista vaikka itse peli onkin loistava. Siksi pistänkin musiikin pois ja Stereot jauhamaan![]()
Nyt pelataan: Ei mitään.
Nemesis: Pääsääntöisesti nämä The Concept of Lovet ja hiphop-piisit olivat vallan hyviä, mutta tuo Birthday Cake...the worst...song...ever.![]()
Myönnetään, onhan se *hieman* outo biisiLainatun viestin kirjoitti alkujaan tr
Nemesis: Pääsääntöisesti nämä The Concept of Lovet ja hiphop-piisit olivat vallan hyviä, mutta tuo Birthday Cake...the worst...song...ever.![]()
![]()