Näytetään tulokset 1 - 6 / 6

Filmifriikki

Tämä on keskustelu Filmifriikki, Yleistä keskustelua Xbox-peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox alueella: Xbox ja PS2 pelivalikoima nettisivujen mukaan vähintääkin vaikuttava. Mutta löytyykö esim. xbox pelit suoraan myymälästä, vai onko pelit "tilaustavaraa"...

SP Varmennus MonkeyBoogie:n Avatar
    Paikka
    Helsinki

Filmifriikki

Xbox ja PS2 pelivalikoima nettisivujen mukaan vähintääkin vaikuttava. Mutta löytyykö esim. xbox pelit suoraan myymälästä, vai onko pelit "tilaustavaraa"

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Tuskin niillä noita hyllyssä noita kaikkia on, mutta näkyy siellä olevan aika helmiä mm.: Tour De France & BMX XXX jne.

Jäsen
    Paikka
    Kiina
    Ei niillä ole liikkeessä kuin murto-osa niistä mitä nettisivuilla mutta eiköhän saa tilattuu ne niin että voi hakea niitä.

Jäsen
    Paikka
    ottawa bronxside harbor
    olen tilannut sieltä suurimman osan peleistäni ja myös kaikki tarvikkeet xboksiin. ja mitään ei ole ollut liikkeessä vaan tilaus kamana ovat tulleet. eli pitkät toimitus ajat on filmifriikillä. ja jos tilaat useamman kerralla niin yksi tulee ja loput jälkitilauksena.
    get the hell out of our galaxy, we dont need you anymore " John Sheridan"

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    kyllä mä oon aina kaikki pelit liikkeestä löytäny.. o_O Uutuudet myydään loppuun aika nopeesti vaan.

KonsoliFIN Toimitus Paavi:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Blogahduksia
    6
    Gamer IDt

Gamertag: Paavi PSN ID: Paavi
    Hmm... ainakin postituskulut taitavat oll markoissa(?)

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •