Uutiset - playstationplaystation

Keskiviikko - 13.10.2010

Gran Turismo 5 myöhästyy - taas

Gran Turismo 5 myöhästyy - taas Kuvakehys Hartaasti ja pitkään odotettu autopelien aatelia edustava Gran Turismo 5 myöhästyy jälleen. Marraskuun alkuun luvattu Polyphony Digitalin pitkään työstämän pelin julkaisu siirtyy, mutta sen luvataan kuitenkin tulevan myyntiin ennen joulua.

Myöhästymisen syynä on jälleen kerran tekijöiden halu hioa peliä vielä hieman lisää taatakseen pelaajille täydellisen kilvanajokokemuksen.

PÄIVITYS: Playstation.blog EU:n mukaan uusi julkaisupäivä kerrotaan kuluvan kuun lopussa.

- hartzu Lähde: Playstation blog




Muita aiheeseen liittyviä uutisia:

Sony lakkauttaa lisää pelien verkkopalveluita kevään aikana (1) Teme 07.01.2014
Suomen suosituimmat pelit viikolla 2 (1) Oliver 18.01.2013
Uusi Corvette tuoreeltaan GT5:een Oliver 15.01.2013
LEGO LotR ja Ratchet kokeiltavaksi PlayStation Storeen (1) Oliver 28.11.2012
Suomen suosituimmat pelit viikolla 40 (1) Oliver 12.10.2012


Kommentoi »
Kommentit
s4m1 |  Jäsen
13.10.2010  |  18:19
s4m1 - Omakuva Mahtaako tulla tänä vuonna kuitenkaan...

Nahkasukka |  Jäsen
13.10.2010  |  18:20
Nahkasukka - Omakuva Pitäiskö tässä nyt sitten itkeä vai nauraa...

Miiw |  Jäsen
13.10.2010  |  18:22
Miiw - Omakuva Ei vittu voi olla TODELLISTA!? Siis tää alkaa mennä jo naurettavaksi..........

kalakanto |  Jäsen
13.10.2010  |  18:24
kalakanto - Omakuva Äläkääpä kiroilko, lapsia langoilla myös! Tekevät nyt pelistä niin hyvän kuin mahdollista, eikai kellään ole mitään sitä vastaan? Kyllä se sieltä tulee kun sen aika on.. Larzi tiivisti hyvin jo: Jamakutsi on sanonut 'Julkaisemme pelin silloin kun haluamme' Tylyä mutta totta.

MuugiMan |  Jäsen
13.10.2010  |  18:29
MuugiMan - Omakuva Voihan @#%:O ja !&%=O ja !@%:-O

Joohanh |  Jäsen
13.10.2010  |  18:30
Joohanh - Omakuva Asiahan ei minua kosketa, mutta onhan tää nyt aika juumoristista. Minä kun olin jo varma, etteivät sentäs enää kehtaa lykkäillä.

NufanFIN |  Jäsen
13.10.2010  |  18:38
NufanFIN - Omakuva Oikeestaan ihan hyvä, että venyy. Ei olis vielä kerinnytkään pelailla. :D

Edge |  Jäsen
13.10.2010  |  18:38
Edge - Omakuva Ehtii tulemaan jo Forza4 enneku tämä tekele ilmestyy. :D

peoh1985 |  Jäsen
13.10.2010  |  18:46
peoh1985 - Omakuva Polyphony Digital ottaa PS3:n kymmenen vuoden elikaaresta kaikki irti...Eipä sinänsä haittaa, kun lähiaikoina tulee muitakin hyviä pelejä.

Lezlie |  Jäsen
13.10.2010  |  18:50
Lezlie - Omakuva Siis senhän pitäisi jo pikkuhiljaa mennä kultaan tässä vaiheessa! Uskomatonta! :(

Smikke |  Jäsen
13.10.2010  |  18:56
Ei voi kyllä enään muutakuin nauraa :/

SuicideBunny78 |  Jäsen
13.10.2010  |  19:00
SuicideBunny78 - Omakuva Hih hih, ei ole todellista. En olisi kyllä uskonut että enää viivästyy...
Mutta ei haittaisi vaikka tulis tammi/helmikuussa, ennnen vuodenvaihetta tulee muutenkin aivan liikaa hyviä pelejä.

rockNrolf |  Jäsen
13.10.2010  |  19:01
rockNrolf - Omakuva V!!!! Ja enklanniksi F!!!

Sarkasmi |  Jäsen
13.10.2010  |  19:05
Sarkasmi - Omakuva Hahaha - itselle tuli kans jo nauru ensireaktiona kyseisestä uutisesta.

Lähellä kävi.

Kun en enää ole edes jaksanut aktiivisesti seurata milloin se on tulossa, yllätyin juuri pari päivää sitten bongatessani julkaisupäivän erään pelimyyjän sivuilta. Hihkuin jo ajatuksissani että "OHO, enää about kuukausi!". Mutta epäilys kävi mielessä, pakko myöntää.

Ja kuinka ollakaan :)

Mutta noh, antaa perfektionistin hioa peliä.. hyvä että välillä näinkin päin, sen sijaan että korjaillaan päivityksillä heti julkaisun jälkeen. Toivotaan vaan että odotus palkitaan hyvin :)

SargeFIN |  Jäsen
13.10.2010  |  19:06
SargeFIN - Omakuva En yllättynyt. Tosin en myöskään ihmettele yhtään. Tuo video, jossa ajetaan Top Gearin testirataa näyttää kyllä jotenkin niin keskeneräiseltä ja samanlaiselta perseeseen puskemiselta kuin aikaisemminkin, että en jaksa edes odottaa =)

Larzi |  Jäsen
13.10.2010  |  19:07
Larzi - Omakuva http://i51.tinypic.com/257kbba.gif

Joohanh |  Jäsen
13.10.2010  |  19:07
Joohanh - Omakuva "hyvä että välillä näinkin päin, sen sijaan että korjaillaan päivityksillä heti julkaisun jälkeen."

Eikö näin päin olisi sitten parempi? Tässä skenaariossahan kuluttaja saa pelin käsiinsä aikaisemmin, ja lopputuloksena päivitysten jälkeen peli on samanveroinen kuin valmiiksi loppuun saakka hiottu peli.

Sarkasmi |  Jäsen
13.10.2010  |  19:13
Sarkasmi - Omakuva Joohanh; Niinno, tuo on aikalailla makuasia - ei tuosta voi mitään universaalia faktaa kai sanoa. Itseä harmittaa silloin julkaisupäivänä pelailla ja törmäillä (mahdollisesti suuriinkin) bugeihin ja sitten alkaa odottelemaan päivitystä, jossa voi mennä montakin päivää. Melkein ennemmin odottelen ja saan sitten toimivamman paketin käteeni. You know what they say about first impressions...

Vaikka ei ne pienet bugit mitään haittaa, mutta yleisesti toivoisin ennemmin niinpäin ettei pelintekijät luota siihen että voivat päivityksillä paikkailla virheitä myöhemmin. (Esimerkkinä Operation Flashpoint: Dragon rising joka oli turhan buginen omaan makuun ja siten vähän julkaisupäivän ilot latistu ja päivityksiäkin piti odotella suht kauan jne..)

Mut makuasia, eipä siinä kummempia :)

EDIT: Niiin ja siis tällä "korjaillaan päivityksillä heti julkaisun jälkeen" tarkoitin että jos heti julkaisun jälkeen on bugipäivityksen tarve, on peli julkaistu melko virheellisenä jos sitä on heti alettava korjaamaan. Mut HYVÄHÄN se on tosiaan jos vahingossa peliin jääneet virheet korjataan HETI julkaisun jälkeen ja bugipäivitykset luotu tyyliin sillävälin kun peli on ollut painossa ja matkalla kuluttajan käteen. Nopeuttaahan SE prosessia, olet aivan oikeassa :)

SuicideBunny78, toi on kyllä totta, että hyviä pelejä puskee lähikuukausina melkoisesti... Huomenna Medal of Honor, pian Fallout new vegas, Vanquish, MGS: Rising, Force Unleashed 2, CoD Black Ops, AC: Brotherhood, Splatterhouse.... ja varmasti vielä unohdankin puolet :D Puuuuh.

Itseasiassa nyt kun miettii, melkeinpä toivon että siirtyisikin, ettei tuu turhia ahistuksia kun rahat loppuu kesken "must have" pelejen takia :)

SargeFIN, näyttää huonolta vai? En oo itse kurkannutkaan kyseistä videoo.. en oo nähnyt kun kuvia, jotka on tosin näyttänyt melko loistavalta... ja hyper-realistiselta. (ihan liian "puhtailta" kyllä mennäkseen photorealismin puolelle)

Pitääkin vilkaista miltä itse meno näyttää liikkuvassa kuvassa. Ei ole turhaan tullut etsittyä videoita ettei hype kasva liian aikaisin.


Abraham |  Jäsen
13.10.2010  |  19:13
Abraham - Omakuva Saanen muistuttaa, että tuo aikaisempi pvm oli ensimmäinen virallinen pvm koskaan gran turismo 5:sta annettu. Onhan peliä kyllä odoteltu luvattoman kauan. Olisihan se helpompaa kaikille, että peli olisi jo ulkona, mutta jokin ihme visio heillä on hiottavana kai sitten. Mikäs minä olen toisilta vaatimaan tuotetta ulos? Vois alkaa hoputtamaan bändejä ja elokuvastudioita myös samalla.

Puddy |  Jäsen
13.10.2010  |  19:24
Puddy - Omakuva Joohanh: "Eikö näin päin olisi sitten parempi? Tässä skenaariossahan kuluttaja saa pelin käsiinsä aikaisemmin, ja lopputuloksena päivitysten jälkeen peli on samanveroinen kuin valmiiksi loppuun saakka hiottu peli."

Mitenkäs kuluttajat jotka eivät ole kytkeneet kolmosta nettiin ja tärkeät päivitykset jää saamatta? Se on helppoa kommentoida kun itse ei tule pelaamaan peliä. Tämä voi helpottaa ajatusprosessia. Ottaisitko Fable 3:n 29.10 yhtä rikkinäisenä kuin edeltäjänsä vaiko olisiko parempi jos julkaisua lykänään muutamalla kuukaudella?

Sarkasmi:"hyvä että välillä näinkin päin, sen sijaan että korjaillaan päivityksillä heti julkaisun jälkeen. Toivotaan vaan että odotus palkitaan hyvin "

Juurikin näin!

Sarkasmi:"hyviä pelejä puskee lähikuukausina melkoisesti - - MGS: Rising."

What in the WORLD :D

PurpleHaze |  Jäsen
13.10.2010  |  19:25
PurpleHaze - Omakuva Päivän naurut kyllä sai. Nyt se peli jo ulos!

Sarkasmi |  Jäsen
13.10.2010  |  19:26
Sarkasmi - Omakuva Puddy, onko Metal Gear Solid: Risingista tulossa huono?... :O En siis tiedä siitä valehtelematta muuta kun että "Uus Metal Gear Solid" ja yleensä se on ollut ihan hyvä juttu mun kirjoissa :)
Vai vai mikäjuttu? :O

Edit: Niin ja siis sori offtopic... :S

Edit2: Eikun jaa, nyt ymmärsin mitä ihmettelit; pelin julkaisupäivästä lukee mm. wikipediassa TBA 2011... :O Heh, oon taas tosi perillä. Sen julkaisupäiväks on vaan listattu 26.10. konsolinetissä ja siitä oli jäänyt mieleen. :I Luulin että se on vaan tullu "under the radar" materiaalitta jo niin lähelle.... emt.

(En yleensä perehdy peleihin ennenkun ne on IHAN hollilla, joten se selittää miks en ole niin perillä siitä missä kehitysvaiheessa peli on.... on meinaan tapana ylihypettää jos katselen matskua jo tosi aikaisin :PP)

CT Fighter |  Jäsen
13.10.2010  |  19:26
CT Fighter - Omakuva Olisivat vaan jättäneet antamatta sen julkaisupäivän jos se ei pidä. Ensimmäinen myöhästyminenhän tämä on mutta voi sun s*tna jos en ehdi pelaamaan peliä kuin pari viikkoa ennen armeijaan menoa.

samuel6 |  Jäsen
13.10.2010  |  19:27
samuel6 - Omakuva "Eikö näin päin olisi sitten parempi? Tässä skenaariossahan kuluttaja saa pelin käsiinsä aikaisemmin, ja lopputuloksena päivitysten jälkeen peli on samanveroinen kuin valmiiksi loppuun saakka hiottu peli."

Joo, tämähän on havaittu toimivaksi ratkaisuksi. Aika moni peli on menettänyt jalansijaa tyrimällä julkaisun ja päivittämällä jatkuvasti omaa tuotostaan.

Siitä huolimatta, aikamoista pelleilyä Polylta. Luulisi jo, että näin maalisuoralla peli saataisiin sovittuun aikaan ulos.


BilriX |  Jäsen
13.10.2010  |  19:29
Heräteostoksena tänään uusin änäri kainalossa kotia. Onpahan jotain muuta pelattavaa tätä odotellessa. Tekisipä mieli sanoa, että kerkee tulla jo pelaajapäivitys 12 pihalle ennen tätä, mutta en sano...

Weldomite |  Jäsen
13.10.2010  |  19:33
Weldomite - Omakuva Älkääs nyt peli tulee sitten kun tulee. Odottavan aika on pitkä, mutta ei tämä nyt maailmaa kaada.

Puddy |  Jäsen
13.10.2010  |  19:42
Puddy - Omakuva Sarkasmi "tai sit oot joku niistä MetalGearSolid vihaajista"

Hei hei, jotain rajaa! Tämä MetalGearSolid vihaaja osti PS3:n Guns of the Patriotsin takia.
Eli se siitä teoriasta :D

Tarkoitin kommentillani sitä että mainitsit sanat "lähikuukausina" ja "MGS: Rising" samassa lauseessa. Tiedä olenko missanut jotain, mutta eikö Rising ilmesty 2011/2012?

proCyon |  Jäsen
13.10.2010  |  19:43
proCyon - Omakuva Alkaa vetää vertoja jo Nokian N8:n myöhästymisille. Noh.. tulihan sekin sieltä sitten vihdoin ja vähintäänkin lunasti ennakko-odotukset.

Sarkasmi |  Jäsen
13.10.2010  |  19:50
Sarkasmi - Omakuva Puddy, heh juu tuli just editoitua aiempi viesti asianmukaseks, kun tajusin tuon TBA 2011 :D Ei pitäis koskaan luottaa pelikauppojen julkaisupäivälistauksiin :) (Eikä siihen, että noin iso projekti pääsis livahtaan huomaamatta luokse näin nopeesti ensimmäisistä ilmoituksista)

D'oh.

Joohanh |  Jäsen
13.10.2010  |  19:52
Joohanh - Omakuva Ei tietenkään keskeneräisten pelien julkaisua saisi miksikään pelialan standardiksi nostaa, mutta uskoisin, että tapauskohtaisesti katsottaessa lähes kaikki olisivat valmiita ostamaan Gran Turismo 5:n ilmoitettuun julkaisuaikaan ja ilolla ottaisivat vastaan ne myöhemmät päivitykset.

Netittömät kärsivät, mutta niinhän ne kärsivät aina. Tiedetään, no ought from is, mutta kuitenkin.

Sarkasmi |  Jäsen
13.10.2010  |  19:55
Sarkasmi - Omakuva Juuu, valmiita oltais varmasti. Mutta sitä kai yrittää pettymyksensä piilottaa optimistisen ajattelun taakse ja ajatella että "No, on sille julkaisupäivän siirrolle varmasti syynsä ja mukavampi saada sitten peli virheettömänä"..

Vaikka onhan se liian optimistista varmaankin ajatella niinkin, että peli saataisi täydellisenä, täysin ilman päivitystarvetta :) heheh.

Puddy |  Jäsen
13.10.2010  |  20:10
Puddy - Omakuva Joohanh: "Ei tietenkään keskeneräisten pelien julkaisua saisi miksikään pelialan standardiksi nostaa, mutta uskoisin, että tapauskohtaisesti katsottaessa lähes kaikki olisivat valmiita ostamaan Gran Turismo 5:n ilmoitettuun julkaisuaikaan ja ilolla ottaisivat vastaan ne myöhemmät päivitykset."

Tietenkin tietenkin. Itsekin olisin hymyissä suin ottanut vastaan Turismon marraskuun alussa... mutta kuten sanoit "Ei tietenkään keskeneräisten pelien julkaisua saisi miksikään pelialan standardiksi nostaa"

New Vegasia odotellessa (:

liuhu77 |  Jäsen
13.10.2010  |  20:14
liuhu77 - Omakuva No hyvä, että tuli hommattua F1 2010. Ehtii sitä pelailla vähän pidempään.

Pasi85 |  Jäsen
13.10.2010  |  20:15
Pasi85 - Omakuva Tamagutsilla on lähtenyt mopo käsistä tämän pelin hiomisen suhteen.

Tuure2 |  Jäsen
13.10.2010  |  20:22
Tuure2 - Omakuva Ja mitähän Polyphone pystyy kuukaudessa muuttamaan? Pahasti pelkään että vuoden 2011 puolelle mennään.... Toivottavasti ongelma on levyjen valmistuksessa tai vastaavassa jolla parin viikon myöhästyminen olisi selitettävissä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta....

Acoustic |  Jäsen
13.10.2010  |  20:22
Acoustic - Omakuva Gran Turismo Forever.

Menee hieman ylitse tuo "hiominen" mielestäni. Tai sitten vain pelkäävät julkaisua. Kyllä sen mahtavan autopelin voi tehdä lyhyemmässäkin ajassa. Forza on tämän melko hyvin todistanut.

Sarkasmi |  Jäsen
13.10.2010  |  20:25
Sarkasmi - Omakuva "Forza on pakko voittaa, Forza on pakko voittaa, Forza on pakko voittaa" varmasti pyörii päässä :D
Kunnianhimo on kova. Ja niin on ollut lupauksetkin. Mutta sellainenhan se pelejä kyllä eteenpäin puskeekin, eipä siinä mitään :)

Tosin "oman tuotoksensa" liian pitkässä hiomisessa voi tosiaan lähteä se mopo käsistä eikä osaa enää katsoa projektia millääntavalla objektiivisesti.. (Vähän liian tuttua itselle kuvaeditoinnin suhteen.. sitä hioo ja hioo eikä enää tiedä mikä olis hyvä ratkaisu ennenkun pitää tauon ja katsoo sitä myöhemmin uudestaan.)
Ja siltä tää alkaa pahasti vaikuttaa.

Toivottavasti ei olisi siis kyse ihan pelkästä pilkunviilauksesta tässä viivästyksessä.. koska sitten ei ole välttämättä viimeinen viivästyminen vieläkään - se kun tuppaa meneen ihan överiks sille tielle lähdettyä :/

draev |  Jäsen
13.10.2010  |  20:33
draev - Omakuva Polyphony vaan trollaa ja kuun lopussa ilmoittaa että peli tulee kauppoihin aikataulun mukaisesti :-p

DarkSide |  Jäsen
13.10.2010  |  20:34
DarkSide - Omakuva "Marraskuun alkuun luvattu Polyphony Digitalin pitkään työstämän pelin julkaisu siirtyy, mutta sen luvataan kuitenkin tulevan myyntiin ennen joulua."

Ja minäköhän vuonna?

Alkaa olemaan hiukan vittuilun makua tuossa Polyphony Digitalin toiminnassa..

mortsu |  Jäsen
13.10.2010  |  20:39
mortsu - Omakuva Taitaa DNF ilmestyä ennen GT vitosta... ;D

One-eyed-Jack |  Jäsen
13.10.2010  |  20:47
One-eyed-Jack - Omakuva Turhan aikaista aprillipilaksi ja tosiaan ennen joulua ilmestyy, vuonna 2011? Tästä tulee vielä varsinainen Gran Turismo Forever. No ei siinä odotellaan odotellaan, onhan noita PS3 pelejä, joita ei ole ehtinyt pelaamaan hylly väärällään, ehtiipä niitäkin kokeilla ennen :)

Jamaikan asukas |  Jäsen
13.10.2010  |  21:00
Jamaikan asukas - Omakuva Hiokoot pelin sen verran suipoksi, että voivat upottaa sen lävestänsä sisään. Jeesus siunatkoon.

Vohvelirauta |  Jäsen
13.10.2010  |  21:03
Vohvelirauta - Omakuva Outoa, mutta huomasin itsessäni pientä repeilyä kun luin uutisen. Itse en peliä odota, kun boximies olen, mutta jotenkin tuntuu vähän siltä, että Polyphony Digital ampuu nyt viimeistään itteään jalkaan...nimittäin khyllä varmaan alkaa olee fanien yms. ostajien kärsivällisyys koetuksella. Saavat pelintekijät toivoa sitten kädet ristissä, että se peli on oikeasti jtn mahtavaa yms yms., nimittäins jos GT5 floppaa, niin vaikee on seuraavankaan pelin menestyä, kun on tiedossa, että kaverit venytti pelin julkasua ties kuinka monta kertaa ja lopputulos oli skeidaa...

Mutta toivottavasti se peli on odottamisen arvoinen niille, joiden hyllyyn se tiensä löytää :D



Berserker |  Jäsen
13.10.2010  |  21:05
Berserker - Omakuva Hyvä että en ole sarjan fani.

Inkkari |  Jäsen
13.10.2010  |  21:18
Inkkari - Omakuva Oliko odotettavissa??? OIi.
Eipä tuo haittaa, haluan vain että peli on hyvä eikä niinkuin niin moni p'sk' mitä nyt on julkaistu...

Cobretti |  Jäsen
13.10.2010  |  21:55
Cobretti - Omakuva Kaiken tämän odotuksen jälkeen kuukausi sinne tai tänne ei merkkaa ainakaan itselle mitään. Jouluksi peli tulee aivan varmasti, koska Sonyn on saatava se joka toiseen pukinkonttiin.

Alluxus |  Jäsen
13.10.2010  |  22:23
Alluxus - Omakuva Kolme nauruhuutoa GT5 myöhästymiselle: Hahaa! Hahaa! Hahaa! Xp

Larzi |  Jäsen
13.10.2010  |  22:24
Larzi - Omakuva Ei sieltä todellakaan mitään skeidaa ole tulossa. Ongelmana on kun keskitytään kaiken maailman pikkuisiin yksityiskohtiin. Eri foorumeillakin jaksetaan etsiä jotain parannettavaa varjoista, äänistä, animaatioista yms. vaikka mitään suurempaa vikaa ei ole.

Sniper |  Jäsen
13.10.2010  |  22:37
Sniper - Omakuva Ennen joulua? Minkä kalenterin mukaan, ortodoksisen?

quassimo |  Jäsen
13.10.2010  |  22:52
quassimo - Omakuva Uutinen ei yllätä. Mut väkisin tulee mieleen että syy on kuitenkin lähes samaan aikaan julkaistava black ops. Ehkä sonyn väinöt taktikoi että GT5 on listaykkönen enemmän kuin yhden viikon. Veikkaan joulukuun toka viikkoa julkaisuksi. Ja kyllä, peli on ihan varmasti jo valmis. Tai sitte se valmiiks tulekaan.
Enää ei ees jaksa stressata tuleeko peli edes koskaan. Pelattava ei lopu kuitenkaan.

arttq |  Jäsen
13.10.2010  |  23:16
arttq - Omakuva Luulisi, että gt5:n tapauksessa tuollainen taktikointi ei ole niin hirveän tärkeää. Mielestäni Gran turismot ovat kuitenkin aina olleet niitä kauan myyviä pelejä (eli pelin myynnit eivät pysähdy seinään ensimmäisten viikkojen jälkeen.)

avanto |  Jäsen
14.10.2010  |  00:38
avanto - Omakuva Ja jotkut vielä kehtaavat pientä sympaattista Remedya morkata myöhästymisestä...Ei sillä, tietenkin pelit kuntoon ennen julkaisua ja rauhassa hyvä tulee. En ehkä ymmärrä mitä yhdellä lisäkuukaudella on saavutettavissa, mutta jotain varmasti oleellista, että päättivät peliä vielä viivyttää.

T4iZuuni |  Jäsen
14.10.2010  |  00:45
T4iZuuni - Omakuva http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ
Tämä biisi auttaa hyvin vitutukseen.

Nzèrèkorè |  Jäsen
14.10.2010  |  08:15
Nzèrèkorè - Omakuva Niin mitä tähän voi enään sanoa........ HAHAHHAAAAA!!

Hankkija |  Jäsen
14.10.2010  |  08:36
Hankkija - Omakuva Eiköhän kaikki jo tienny et tämä ei tule julkasuun 3.11 paska mäihä mut minkä sille voi. Vähä kyl naurattaa tää koko juttu, ei toi peli tule ikinä olemaan valmis. Parasta on et herra kasunoori jo väläytteli gt 6:sta onhan toi nolouden huippu sais nyt ton vitosen edes valmiiksi :)

Nyt ku Duke Nukem on jo oven takana, niin tämä peli on oiketettu saamaan harteilleen pelimaailman vitsin tittelin.

tsinivuo |  Jäsen
14.10.2010  |  08:57
tsinivuo - Omakuva Told ya...

Galactus |  Jäsen
14.10.2010  |  09:21
Galactus - Omakuva lolled

lator |  Jäsen
14.10.2010  |  10:18
lator - Omakuva G T F - come on you know the words

liuhu77 |  Jäsen
14.10.2010  |  13:55
liuhu77 - Omakuva Tähän sopii hyvin entisen naapurin isännän keskustelu veljelleen.
- Älä ny enää sitä ämpäriä pese!
- No mä vielä kerran.

Lebe80 |  Jäsen
14.10.2010  |  14:50
Lebe80 - Omakuva Hauskaa puhetta pelien päivityksillä viimeistelystä... Vaikka pelejä voikin viimeistellä myös päivityksillä julkaisun jälkeenkin, niin ei tarvitse muistella montaakaan kuukautta taaksepäin, kun yksi suurimmista massiivisista moninpeli-FPS -peleistä julkaistiin "keskeneräisenä". Vaikka päivityksillä peli paikattiinkin erittäin hyväksi oli maito jo läikkynyt lattialle ja pelin serverit ilmoitettiin ajettavaksi alas.


BeliEvil |  Jäsen
14.10.2010  |  15:58
BeliEvil - Omakuva Eipä haittaa. Tässä on kuitenkin lähiaikoina tullut/tulossa ihan kiitettävästi pelattavaa.

FinPete82 |  Jäsen
14.10.2010  |  17:00
FinPete82 - Omakuva Liian monta perfektionistia samassa kehitysporukassa. Eivät saa koskaan valmista. Tämäkään ei ole hyvä asia.



jms |  Jäsen
14.10.2010  |  17:07
jms - Omakuva Jotenkin on sellainen kutina että pelistä - sitten kun se joskus suvaitaan julkaista - tulee PS:n pelihistorian suurin floppi (odotuksiin nähden). Ei j-lauta joku jamakutsi hieroo "uutta" ominaisuutta vuositolkulla. Aika pitkä pinna näyttää olevan Sonylla kun vielä jaksaa tota kattella. Vakavaan harkintaan menee omalta osalta että peli jää kaupan hyllylle pölyttymään...

EDIT: ...ja hommaan sen siis jälkimarkkinoilta :)

Lebe80 |  Jäsen
14.10.2010  |  17:32
Lebe80 - Omakuva jms: tuskin kuitenkaan ominaisuudet vievät aikaa, vaan ennemminkin pelin runsas pikkutarkka materiaali. Eli autojen ulkoasujen lisäksi jokaisen auton useat muuttujat, jotka vaikuttavat mm. nopeuteen ja fysiikkamallinnukseen vaativat erityistä fiilausta.


Larzi |  Jäsen
14.10.2010  |  19:39
Larzi - Omakuva Peli myöhästyi kuulemma 3 päivää. Tuotannossa tämä tarkoittaa viikkoja. Eli peli on siis jo valmis.

Lebe80 |  Jäsen
14.10.2010  |  22:15
Lebe80 - Omakuva Mä taas kuulin viime vuonna, et peli myöhästyi yli vuodella. Peli oli silloin 95% valmis.


Larzi |  Jäsen
15.10.2010  |  00:31
Larzi - Omakuva Kuulit väärin :)

Edge |  Jäsen
15.10.2010  |  12:10
Edge - Omakuva Sit peli on vielä kuiteki täys floppi

Kurvi35 |  Jäsen
15.10.2010  |  16:23
Kurvi35 - Omakuva "Myöhästymisen syynä on jälleen kerran tekijöiden halu hioa peliä vielä hieman lisää taatakseen pelaajille täydellisen kilvanajokokemuksen.
...mutta sen luvataan kuitenkin tulevan myyntiin ennen joulua".

Ilmeisesti parin auton sivuvilkkusta puuttui kaksi pikseliä vai kuinka? tai sitten radan reunassa kaksi väärän väristä heinänkortta!
Hyvä käsite tuo lupaus ennen joulua, niin kuin joku jo mainitsi minä vuonna.
Meinaako ne keretä painaa ne levyt ennen joulua taitaa tulla kohta kiire.

Nyt ekaa kertaa alkaa sapettamaan tuo pelin myöhästyminen, kun jo julkaisupäivänkin heittivät ja pelin jatkuva viilailu milloin missäkin mukamas vikaa.
Alkaisvat hiomaan jo sitä GT6, niin ehkä se sitten tulisi ajallaan..vai tulisiko.

enkine |  Jäsen
15.10.2010  |  17:13
enkine - Omakuva Netti kertoilee, että kyse ei ole suinkaan mistään lisäyksistä, vaan Sony haluaa, että peli laitetaan tarvitsemaan 3.50. Eli viivästys tämän huhun perusteella johtuu Jailbreakistä.

jonatz |  Jäsen
17.10.2010  |  15:31
jonatz - Omakuva ""The problem arose when SCE mandated SDK 350 on all games releasing after October," reads the post. "GT5 was about to go gold running on SDK 341, but it has been delayed by around a week so that they can update to SDK 350."

Eli käytännössä jos aikoo pelata uusia pelejä on käyttöjärjestelmä pakko päivittää versioon 3.50. Viimeinen naula PS3 + Linux arkkuun.

Lähde: http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-14-gt5-delay-due-to-ps3-hack


Artikkeleja pääset kommentoimaan kirjautumalla sisään KonsoliFIN BBS -tunnuksilla. Mikäli et ole vielä rekisteröitynyt maailman parhaaseen suomenkieliseen konsolifoorumiin, voit korjata virheesi täällä.

Käyttäjänimi
Salasana