Katso RSS syöte

Viimeisimmät blogit

1. Puistoretki konsoli kainalossa

Täysiverinen tv-konsoli lähti hybridiominaisuuden ansiosta mukaan puistoretkelle. Tarkoitus oli testata kuinka hyvin Switch pärjää ulkoilmassa, kirkkaassa päivänpaisteessa ja kerätä samalla muiden huomioita.

Lisävarusteena hankittu suojakotelo toimi myös jämäkkänä tukena. Aluksi pelasimme suorassa auringossa, ja siinä kävi vähän kuten olin odottanutkin. Tabletin pinta heijastaa aivan kaiken ...
    Kategoriat
    Sekalainen
  2. Pelaajan pääsiäinen

Pääsiäisen suunnittelu lähti liikkeelle jo hyvän aikaa alkuvuodesta. Ideana oli koota tuttu peliporukka saman katon alle ja pelata läpi pääsiäisen pyhien kenenkään sitä häiritsemättä. Puolueeton alue sallii kaikille irtioton arjesta, kun ei nuhjata toisten nurkissa. Vuokramökki järven rannalta, saunalla ja nykyaikaisella mukavuustasolla johon kuuluu sähkö ja netti - pelaajan ABC.

Perinteinen käsitys vapaa-ajan asunnosta tarkoitti siirtymisriittiä nykyajasta takaisin agraariyhteiskuntaan, ...
    Kategoriat
    Sekalainen
  3. Kun ei opi virheistään

Joskus meni pakon edestä myymään pelivälineitään saadakseen uutta tilalle. Näin kävi kun Commodore 64 myytiin Hesarin pikkuilmoituksella hintaan, jolla ostaja löytyi nopeasti. Mukaan levyboksi täynnä kopiopelejä ja Mikrobitin vuosikertoja. Näillä oli hyvä päästä alkuun sen nuoren kaverin, joka tuli äitinsä kanssa aikansa suosituinta kotimikroa hakemaan. Itselle jo vanhentunut alusta ei silloin herättänyt enää intohimoja. Seikka, jota olen myöhemmin katunut.

Seuraavan kerran oltiin ...
    Kategoriat
    Sekalainen
  4. Mietteitä Nintendo Switchistä

Koska tekstiä on sen verran paljon, etten viitsi foorumin Switch ketjua tukkia, niin kirjoitinpa pienen blogin.

Ennen varsinaista Blogin lukemista voit halutessasi katsoa unboxaus-videon, jossa käyn läpi minulle tulleet tavarat ja konsolin. Kaikki tapahtui täysin livenä ja kaikki ajatukset tulivat lennosta, kun oikeasti ekaa kertaa availin paketit:

Ajattelin käydä hieman läpi konsolia, tarvikkeita ja pelejä nyt kun on tuntikaupalla pelailua ...
    Tagit: nintendo, switch
    Kategoriat
    Pelaaminen
  5. PS3-ongelma

Siitä lähtien, kun vastaanotin uuden modeemin, olen huomannut, että ps3 konsolilla vain tietyt pelit toimii. Kun käyn testaamassa internet yhteyttä playstationin asetuksista, huomaan, että näytön alla kulkee teksti: reititin ei tue ip- sirpaleita. Tiedän kyllä, mitä minun pitää tehdä estääkseni tämän tapahtuminen, mutta miten? Modeemin asetuksista pitäisi nippailla nämä kaikki, mutta en tiedä miten pääsen käsiksi modeemin asetuksiin... voisiko joku auttaa?
    Kategoriat
    Pelaaminen