Sivu 345 / 345 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 245295335336337338339340341342343344345
Näytetään tulokset 6 881 - 6 894 / 6894

Ketju: Grand Theft Auto Online

Jäsen Terrori:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

PSN ID: Teurastaja

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lainaus Viestin lähetti alunperin Szuper (Näytä viesti)
    Nopeaa ja helppoa massia

Ei muuta kun tekemään piiitkästä aikaa normi missioneita. Trash Talkista alkaa ja siitä jatketaan tuntitolkulla kaikki mikä eteen tulee

Btw. itse pelaan nykyjään pc:n puolella ja ehkä tuun takas PS4 jossainvälissä, mutta onko tosiaan PC:lläkin KonsoliFIN crew vai olenko ainoa siinä ?
    Ei taida PC:llä kukaan KFIN crewissä pelata, ei ainakaan silloin pelannut kun itse siinä vielä olin. Suosittelen joko io-tech BBS PC Crew tai MuroBBS PC Crew tai vaikka molempiinkin voi liittyä jos haluaa aikuista peliseuraa.

Olen tässä miettinyt GTA:n ostoa myös PS4:lle. Onko kfin crew:llä yhtä paljon toimintaa/säätöä/kisailua kuin PS3:lla?
    -Januri

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

PSN ID: Szuper

R lahjoitti mulle 574 000$ peliin, miksihän? Summa on kyllä jotenkin epä-rockstar tyylinen joten olisko joku hakkeri? Tai sit missasin jonkin uutien?

En hae peliseuraa, ihmettelen vaan että onko pc:llä KFIN koska olen itse KFIN jengissä siirryttyäni PS4 -> PC että onko sellasta edes olemassa...

Jäsen pelle:n Avatar
    Paikka
    pori

Olet ostanut jotain returning player ajoneuvoja ja nyt niistä saa rahat takaisin kun niistä tuli sulle ilmaisia.
    Itse sain vain 67 000 kun dukes oli ainoa noista joka tuli silloin julkaisun aikoihin ostettua.
    I see dead pixels

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin pelle (Näytä viesti)
    Olet ostanut jotain returning player ajoneuvoja ja nyt niistä saa rahat takaisin kun niistä tuli sulle ilmaisia.
    Itse sain vain 67 000 kun dukes oli ainoa noista joka tuli silloin julkaisun aikoihin ostettua.
    Miten mä laskin et ei niistä tule noin paljoa vaikka olisin ne kaikki ostanut... Toki mulla voi olla ollut joku auto kolmekin kertaa kun joskus lopui tallitila ja piti tehdä tilaa hienommalle autolle

Jäsen / [CS] OMI3R:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Blogahduksia
    1

Visit OMI3R's Youtube Channel
    Gamer IDt

PSN ID: OmieR

Mulle tuli ihan jees GTA veronpalautukset, muhkeat 2,387,705 euroa. On siitä turhasta tuhlailusta edes kerranki jotain hyötyä!

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

Mä sain GTA taaloja, en euroja

Noilla ilmaisautoilla saa nyt näemmä yhden tallin täyteen, vielä kun sais Pegassi Ruffianin tai jonkun toisen mopon (jolla voi sen 10 sek. keulia daily missioni) imatteeksi niin olis hyvä... Muita autoja en sitten tarvikaan mihinkään, Stallion on ihan käypä peli.

Paikka
    pori

Lainaus Viestin lähetti alunperin Szuper (Näytä viesti)
    Mä sain GTA taaloja, en euroja

Pegassi Ruffianin tai jonkun toisen mopon (jolla voi sen 10 sek. keulia daily missioni)
    Ammu sanchezista takarengas puhki ja ala keulimaan. Etenee niin hitaasti, että tuo 10s on helppo saavutus.
    I see dead pixels

Siitä mtn rengasta tarvi rikkoa senkus ajat vaan keula pystyssä lentokentän suoraa sanchezilla...

Jäsen Terrori:n Avatar
    Paikka
    Turku
    Gamer IDt

PSN ID: Teurastaja

Lainaus Viestin lähetti alunperin OMI3R (Näytä viesti)
    Mulle tuli ihan jees GTA veronpalautukset, muhkeat 2,387,705 euroa. On siitä turhasta tuhlailusta edes kerranki jotain hyötyä!
    Itselle tuli yli 4 miljoonaa vois vaikka pari autoa ostaa.

Paikka
    pori

Lainaus Viestin lähetti alunperin wxili (Näytä viesti)
    Siitä mtn rengasta tarvi rikkoa senkus ajat vaan keula pystyssä lentokentän suoraa sanchezilla...
    Ei aina jaksa montaa minuuttia ajaa lentokentälle 10s keulimisen takia kun sen sanchezin voi tilata siihen ihan viereen ja pistää renkaan paskaksi niin riittää lyhyempikin suora.
    I see dead pixels

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin pelle (Näytä viesti)
    Ammu sanchezista takarengas puhki ja ala keulimaan. Etenee niin hitaasti, että tuo 10s on helppo saavutus.
    Täytyy kokeilla. Mä ajan yleensä siellä ihme kanaalissa sen suoran kun se meneee jotakuinkin 12 sekunnissa.
    Ja toisekseen Ruffianilla pääsee joka paikkaan katoille yms. helpoiten. Lienee paras hyppy- pyörä pelissä.

Jäsen
    Paikka
    Vantaa

Tai sit hommaa Manchezin ja keulii siinä 10m säteellä vaikka sen 10min jos tarve vaatii.

Paikka
    pori

Tiny racers on kyllä aivan paska.
    Tuollainen micro machines tyylinen setti tarvitsisi täysin uudet fysiikat tai edes sen muutoksen, että auto ei spinnaa kun joku hieman peräkulmaa pussaa.
    Syy miksi tuo on iso ongelma on rockstarin toinen älynväläys eli jos ekana oleva pääsee tarpeeksi kauas niin oma auto räjähtää. Tuohon riittää jo se, että jonkun toisen takia oma auto menee hetkeksi poikittain ekassa mutkassa.
    Sitten voikin jo laskea ohjaimen pois käsistä kun mitään mahkuja ei enää ole.
    Muutenkin nuo erät kestää lyhimmillään 10-20s jos heti ekassa mutkassa tulee kunnon kolari tai saat hyvän powerupin. Jatkuvaa start/stop menoa siis joka käy äkkiä vanhaksi.

Jossain micro machinesissa tuon ymmärsi kun kaikki käytti sitä samaa tv ruutua ja jos tippui ruudun ulkopuolelle niin hävisi. Toki myös ekana olevan täytyi osata radat ulkomuistista koska se ajoi lähellä ruudun "etu reunaa" joten tulevia mutkia ei pahemmin nähnyt.
    Nyt kuitenkin jokaisella gta online pelaajalla on se ihan oma ruutu naaman edessä joten tuollainen design on aivan käsittämätön ratkaisu.
    Lisäksi tuo sama toistetaan niin monta kertaa, että jollain on viisi pistettä. Tuo on siis se minimi. Pidempiäkin kisoja saa ajaa jos jostain syystä tuosta tykkää.
    Jaksoin alle 1.5 tuntia tuota pelata enkä koske enää ikinä. Vaikka muutama kisa tuli voitettuakin niin ei se tuosta sen parempaa makua suuhun jättänyt.

Miksi tuon nimi edes on tiny racers kun autot ja radat on täysi kokoisia. Se kuvakulma vaan on ylhäällä.
    Potentiaalia olisi ollut, mutta rockstar vaihteeksi kusi homman. Noh oli tämä sentään viides adversary moodi jota olen edes halunnut kokeilla. Vastahan niitä on 32 julkaistu
    I see dead pixels

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •