Sivu 161 / 161 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61111151152153154155156157158159160161
Näytetään tulokset 3 201 - 3 214 / 3214

Ketju: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

PSN ID: Szuper

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Lainaus Viestin lähetti alunperin xJyge (Näytä viesti)
    Kaikille niille tiedoksi jotka rattia ovat etsimässä. Logitech g29 on gigantissa alennuksessa hintaan 169e. Itellä kyl lähti tilaukseen, kun noin halvalla irtosi. https://www.gigantti.fi/product/gami...ce-rattiohjain
    Taas. Ei voi kuin suositella hintansa puolesta, itse ostin viimeksi alesta samalla hinnalla

Jäsen
    Paikka
    Uusimaa

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

On kyllä ihan mahtava hinta jo, kuitenkin kestävä laatuvehje. Vielä kun pleikkarille on tulossa syksyllä paljon uutta ajettavaa ja moni hyvä vanhempi autopeli on tarjouksessa kesällä niin ei voi kun suositella. Itse ostin G29 Jimssin tarjouksesta viime lokakuussa ja myin pois Fanatecin tieltä aika tarkalleen omat pois hintaan. G29:lle kun se perus hyllyhinta on edelleen siellä ~300e paikkeilla niin tällä 169e hinnalla saa vaikka testattua ajopeliharrastusta ja myydä ilman tappioita pois jos ei ollut oma juttu.

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

Tuli tänään ajeltua yks kisaviikonloppu tuota PCars 1, täytyy sanoa että en kyllä anna oikein mitään pisteitä tuolle GT EYE jouselle, mulla vaan jalkalihas väsy kun niin voimakas poljin ja tuntuma on yksinkertaisesti hukassa... (mulla pitäisi vielä olla kohtuu hyvät lihakset jaloissa kun pyöräilen maratooneja).
    Poljintelinekin jouduttu jo kahteen kertaan tekeen uusiksi kun niin paljon voimaa pitää käyttää ettei mikään teline kestä jarrupoljinta, jopa tuo G29 polkimien oma boksikin vetelee reunoistaan auki jarrun kanssa Kumma juttu... Tuo yksinään jo syy vaihtaa takaisin kevyempään jarrujouseen.
    Eli vanha jousi ja se kuminpala takasin, en mä tiedä, musta tuntuu et se kumonpala on just optimaalinen jarrujen lukituksen kanssa Project CARSissa... Lienee ihan tuuria varmaan että onkin just oikean kokonen

Jäsen Turismo:n Avatar
    Paikka
    Suomi

Visit Turismo's Youtube Channel
    Gamer IDt

PSN ID: qpedroq

Lainaus Viestin lähetti alunperin Szuper (Näytä viesti)
    täytyy sanoa että en kyllä anna oikein mitään pisteitä tuolle GT EYE jouselle, mulla vaan jalkalihas väsy kun niin voimakas poljin ja tuntuma on yksinkertaisesti hukassa...
    Outoa...mulla myös tuo samainen GT EYE jousi ilman kumivastusta ja tykkään kovasti jarrutuntumasta. Minkäänlaista jalan väsymistä en ole vielä kokenut???
    Logitech G29

Jäsen
    Paikka
    itä-suomi

Autakees tyhmää sen verran että kun nyt tätä uutta logitech g29 yritän saaha toimimaan eli, kaikki johot on vejetty ja ps4 puolella kytkin niin ratti toimii pelkästään ps4 valikossa, pelin saa käynnistettyä mutta itse pelissä rattilla ei voi liikkua valikossa eikä mitään voi valita eili se toimi ollenkaan kun pelin valikossa on. Mikä tähän ois ratkasuks? Kuin tällä pääsee ajamaan kun hieman turha jos vaan voi ps valikkoa selata.

Jäsen
    Paikka
    Joensuu

Visit ohjeah's Youtube Channel
    Gamer IDt

PSN ID: ohjeahh

Lainaus Viestin lähetti alunperin xJyge (Näytä viesti)
    Autakees tyhmää sen verran että kun nyt tätä uutta logitech g29 yritän saaha toimimaan eli, kaikki johot on vejetty ja ps4 puolella kytkin niin ratti toimii pelkästään ps4 valikossa, pelin saa käynnistettyä mutta itse pelissä rattilla ei voi liikkua valikossa eikä mitään voi valita eili se toimi ollenkaan kun pelin valikossa on. Mikä tähän ois ratkasuks? Kuin tällä pääsee ajamaan kun hieman turha jos vaan voi ps valikkoa selata.
    Mikä peli kyseessä?

Jäsen jujze:n Avatar
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: JujZe

Ainakin assettossa oli omalla setupilla (thrustmaster) kanssa sillai, että peli piti käynnistää nimenomaan ratilla eikä kapulalla.
    pelissä ei toiminut mikään ratin nappi eikä polkimet jos sen käynnisti ohjaimella vaikka ratti muuten toimikin ps4 valikoissa.
    | PC | PSP | PSVita | PS1 | PS2 | PS3 | PS4 pro| PS VR | Sony Xperia Z5 | Sony KDL-55W809C |
    Ashen veil

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: x EkKU x

Tervehdys,

Lähti tänään tilaukseen viime hetkellä toi gigantin viikotarjous g920 (xone).
    Ilmeisesti aika sama ratti ku ps4 g29.
    Miten on ihmiset saanu toimimaan kuulokkeet tossa ku ei oo niille plugia??
    Oli kyllä sen verran houkutteleva tarjous että oli pakko tilaa, viimeksi tullu ratilla väännettyä n. 3v sitten.
    Ajattelin että joskus taas hommaan ratin mutta toi tarjous vei mennessään.
    Edellinen ratti vielä kaapissa(fanatecin porsche 911 turbo s) jos jotakuta kiinnostaa ostaa pois, laittaa viestiä.
    Myös vanha ajotuoli lähtee vaihtoon(motonetistä ostettu), myynnissä myös.
    Eli pointti oli tän muun mainostuksen ohella että miten saa kuulokkeet liitettyä langallisesti??
    Vissiin ohjaimen kautta?

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Turismo (Näytä viesti)
    Outoa...mulla myös tuo samainen GT EYE jousi ilman kumivastusta ja tykkään kovasti jarrutuntumasta. Minkäänlaista jalan väsymistä en ole vielä kokenut???
    Minusta tuo on pirun raskas jarruna... En tiedä kyllä miksi, on kuin vanhaa 70 luvun corollan jarrua painaisi

Jäsen
    Paikka
    itä-suomi

Noh ongelma g29 kanssa selvisi, pelit the crew ja wrc5 ei tue logitech rattia ja siksi ei toiminut. driveclub toimi moitteetta. Ois kyl kelvannu että crewi ois toiminu mutta ei väkisin

Jäsen Omenanraato:n Avatar
    Paikka
    Tarvasjoki
    Blogahduksia
    1

Visit Omenanraato's Youtube Channel
    Gamer IDt

PSN ID: Omenanraato Wii Code: Omppu

Noi vanhemmat pelit on vähän ongelmallisia, kun pelit on ajalta paljon ennen logitechia. Ei niihin aleta päivittelee.
    Switch+Wii U+3DS+N3DS XL+PS4 pro+ajokaukalo+yli 350 peliä

Jäsen
    Paikka
    Oulu

No mikähän WRC 5:n on tullut jos ei toimi G29:llä kun minulla ainakin toimi aikoinaan?
    Need for speed!!!

Jäsen
    Paikka
    Oulu

Lainaus Viestin lähetti alunperin x EkKU x (Näytä viesti)
    Eli pointti oli tän muun mainostuksen ohella että miten saa kuulokkeet liitettyä langallisesti??
    Vissiin ohjaimen kautta?
    Ainakin PS4:lla onnistuu helpoiten juuri noin, eli ohjain aktiiviseksi konsolin valikossa, jolloin äänet menevät sinne, mutta itse pelin käynnistys ratista painamalla.

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: x EkKU x

Lainaus Viestin lähetti alunperin MakeJ (Näytä viesti)
    Ainakin PS4:lla onnistuu helpoiten juuri noin, eli ohjain aktiiviseksi konsolin valikossa, jolloin äänet menevät sinne, mutta itse pelin käynnistys ratista painamalla.
    Joo, niin vähän arvelinkin että näin toimii..
    Kiitos vastauksesta👍

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •