Sivu 72 / 72 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 226263646566676869707172
Näytetään tulokset 1 421 - 1 425 / 1425

Ketju: Battlefield 1

Jäsen
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

PSN ID: heebo1974

Vastaus: Battlefield 1

Itse olen myös vierastanut snipuilua, mutta pakotin itseni hiukan kokeilemaan. Makoilu kukkuloilla ei oikein maistu, mutta flaret kädessä lipulle rautatähtäimien kera on itseasiassa ihan mukavaa.

Jäsen
    Paikka
    Kärkölä
    Gamer IDt

PSN ID: Sansu

Toi Jamppun video oli todella hyvää mainosta, pakko itsekkin testailla noita rautatähtäimiä, muutenkin videosta välittyi juttuja joista ainakaan mulla ei ollut mitään hajua hyvä video kaikenkaikkiaan, jatkoa odotellessa. Varsinkin lentokoneista samantyylinen video ois kiva.

Jäsen
    Paikka
    Vantaa

Ei ole BF1 pleikka 4:lla toiminut eilen illalla eikä tänäänkään kunnolla. Kaikilla rankit nollassa, kaikki aseet ei toimi, jne.

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: jonatz79 PSN ID: jonatz

En ole vuosiin pelaillut verkossa FPS pelejä. Ei vaan ole oikein nykyajan räiskinnät kiinnostaneet. Enemmän tullut vedettyä yksinpelillä eri pelejä. Tässäkin tuli pelailtua ensiksi kampanja läpi hardilla, ennenkuin kokeilin verkkopeliä. Hitto mutta oli positiivinen yllätys! Perinteiset aseet muuttaa verkkopelin parempaan suuntaan. Ehkä jopa tasoittaa peliä hieman, kun aseet on vähän sohlompia, ei niin hyvät tähtäimet, yms. Olin pitkään odottanut, koska WW2 pelit tekee paluun ja BF1:n WW1 teema on hyvin lähellä sitä. WW2 kun tulisi vielä joskus. Ei ihan niin kömpelöitä tankkeja yms. Näitä lisää!

On muuten grafiikat mielestäni ottaneet jonkinlaisen askeleen eteenpäin tässäkin sarjassa (vs. BF4 / PS4).
    Commodore 64 => Sega Megadrive 16bit => PC (3x) => PS3 => PS4

Jäsen Sorrow:n Avatar
    Gamer IDt

Gamertag: Sorrowbringer PSN ID: SurunSaattaja

Huh huh. Kylläpä LevelCap veti mielettömän johtopäätöksen. Aseen suosio = balanssi. Näillä eväillä Bäfän ase balanssi kuosiin... NOT !

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •