Sivu 25 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1516171819202122232425
Näytetään tulokset 481 - 490 / 490

Ketju: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Jäsen
    Paikka
    Espoo

Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Joo-o, Master modessa heti tuli White Lynel vastaan Plateaulla. Pomminuolien kanssa. Siitä vaan oksan kanssa kimppuun

Jäsen kopolanpoika:n Avatar
    Paikka
    Helsinki

Mitä toi dlc sisältää? Jotain uutta tarinaa/pelattavaa vaiko pelkkiä varusteita?

Jäsen
    Paikka
    Espoo

Lainaus Viestin lähetti alunperin kopolanpoika (Näytä viesti)
    Mitä toi dlc sisältää? Jotain uutta tarinaa/pelattavaa vaiko pelkkiä varusteita?
    Ei lisää tarinaa:
    http://zelda.com/breath-of-the-wild/...ck-1-detailed/

Jäsen
    Paikka
    Turku

Näkeekö jostain kauanko peliä on pelannut?

Jäsen / [FL] Nisupulla:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    36
    Follow Nisupulla On Twitter
    Visit Nisupulla's Youtube Channel
    Gamer IDt

PSN ID: Nisu

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kuunaama (Näytä viesti)
    Näkeekö jostain kauanko peliä on pelannut?
    Switchillä yleisesti ottaen näkee omasta profiilista, käyttöjärjestelmän puolelta.
    Slay Radio - Go retro!

Jäsen
    Paikka
    Turku

Pystyykö aseita ja kilpiä jotenkin tehostamaan?

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

Gamertag: McMurdoc PSN ID: McMurrDog Wii Code: Murdoc

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kuunaama (Näytä viesti)
    Pystyykö aseita ja kilpiä jotenkin tehostamaan?
    Ei pysty.

Jäsen Kirai:n Avatar

Visit Kirai's Youtube Channel
    Gamer IDt

PSN ID: Kiraih

Jälkijunassa tuli tähän peliin nyt tutustuttua kun konsolin hankin ja Zeldan siihen mukaan. En oo pelannut Zeldaa sitten SNES-aikojen, joten pitkä on aika ollut ja varsinainen fanipoika en siis ole koskaan ollut. Osasin kuitenkin arvostelujen ja videoiden perusteella odottaa todella mainiota peliä, ja en ole tosiaan pettynyt.

Ensinnäkin, peli on todella näyttävä. Pidän graafisesta tyylistä. Maailma on laaja, siis todella laaja. En odottanut näin isoa karttaa. Välillä tuntuu että liiankin suuri map kyseessä ja tutkiessa monesti huomaa olevansa ihan väärässä paikassa kuin mihin oli tarkoitus mennä. Tehtävät ei siis etene, mikä ei oikeastaan haittaa ollenkaan Juoni on aika peruslaatuaan, mutta ainakin itselle riittävän kiinnostava. Sivutehtävät odotetusta hyvin normikauraa nekin, ja en tiedä onko niissä miten mieltä tehdä kun palkinnot on aika huonoja olleet tähän asti. Shrineja on kiva metsästää ja tehdä. Niitä ilmeisesti on tosi paljon, joten kerättävää riittää. Samoin noita pikkuolijoita, joilta saapi niitä siemeniä inventoryn suurentamiseen. Ikävää tämmöiselle perfectionistille Tosin eilen tunnin hirveä kesyttäessäni ärräpäät sinkoili ja homma jäi kesken. Ilmeisesti miulla ei staminaa ole tarpeeksi siihen hommaan. Peli on kuitenkin paljon paljon parempi kun ei mistään vinkkiä lue, vaan samoile ja tutkii rauhassa ja oppii peliä.

Aluksi taistelut tuntuivat könköiltä, mutta nyt olen niihin tottunut ja systeemi on toimiva. Pidän siitä, että aseet hajoaa, sillä se pakottaa vaihtamaan ja kokeilemaan eri aseita. Kaikenlaiset nokkelat jipot toimii myöskin, joten välillä vain kekseliäisyys on rajana. Vihuja ei kovin montaa erilaista ole vastaan tullut, mikä on sääli. Maailmassa muutenkin tuntuu aika vähän vihuja olevan. Jotain isompia mörrikäisiä on löytynyt, mutta suosiolla oon jättäny välistä kun oma puukeppi ei damagea tee ja itse joudun 1 shotin uhriksi. Palatkaamme apajille kun olen vahvempi.

Fysiikat maailmassa on ihailtavia. Tuntuu että mitä vain voi melkein tehdä. Nurmi syttyy tuleen ja voin hyödyntää ilmavirtaa liitämällä korkeammalle, voin rakentaa katapultteja ja siltoja metallilevyistä, omena kypsyy jos tynnyri räjähtää missä omenoita on ollut... Aika makiaa. Pienet yksityiskohdat tuo hymyn huulille pelatessa. Taloihin tuntuu myös kaikkiin pääsevän sisälle, mutta mitään sen erikoisempaa ei niistä ole toistaiseksi löytynyt. Piirroksia ja reseptejä toki seiniltä, mutta aika vähän noista on hyötyä ollut. Kokkaillessa maalaisjärki toimii ihan hyvin ja kun lukee ainesten ominaisuudet niin voi jo aika hyvin päätellä mitä kantsii yhteen laitella. Elixirejä tekemällä oon kerännyt rahaa, sillä en oikein muualta sitä tunnu löytävän. Myös joitain ruokia oon myynyt kun parantavat sen 14 sydäntä kun itsellä on vasta 4. Jalokivet oon toistaiseksi pitänyt repussa, sillä en ole varma tarviaako niitä vielä johonkin. Ainakin osassa lukee että voi craftata, niin oon säilyttänyt. Vaikka niistä hyvin rahnaa satelisi jos myisi. Mutta luonto ei anna periksi googlettaa tätä, niin odotellaan vielä ...

Olen siis hyvin alkutekijöissä, taitaa kaksi karttakokonaisuutta olla nyt esillä. Pelitunteja taitaa mennä kymmeniä tähän, mikä on vain hyvä asia kun Switchille ei toistaiseksi oikein muita kiinnostavia pelejä ole saapunut.

Jos joku tähän vastailee, niin toivottavasti ei spoilaa yhtään mitään.
    Youtube | Twitch
    PSN: Kiraih

Jäsen
    Paikka
    Espoo

Ei oikein sovi mun pelityylille Trial of the Sword. Ilman mitään taktiikoita suoraan aina tulta päin. Pari tuntia hakkasin ja en edes ekaa "osaa" päässyt läpi että olisi tallentunut. Viimeisimmällä yrityksellä kuolin yhdellä iskulla toiseksi viimeisessä tasossa, hiukan menee hermot

Vielä on tämä peli läpäisemättä, kun piti ottaa vähän kesätaukoa, mutta pakko vain mainita väliin, että kyllähän tämä on aivan uskomattoman upea tekele. Jos kantaa loppuun asti (yksi Divine Beast vielä kukistamatta + toki paljon näkemättä, vaikka kartta jo kokonaan auki) yhtä hyvänä niin kiilanneeko peräti kaikkien aikojen peliksi
    En tiedä, mutta sielua, sydäntä ja vilpitöntä pelaamisen ja löytämisen riemua on niin käsittämättömät määrät, ettei voi kuin ihmetellä että mitä ne muut pelit oikein tekevät. Pelaamista säännöllisen epäsäännöllisesti sivusta seurannut kumppani on myös täysin uppoutunut pelin maailmaan, kuin vahingossa

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •