Tämä on keskustelu Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Tänne siis vertailua julkaistuista multiplattajulkaisuista, helpottaa ostopäätöstä molempien tehokonsolien omistajilla. Eurogamer on taas tehnyt perinteikkään vertailun uusilla multiplattapeleillä: Face-Off, Round ...
Tänne siis vertailua julkaistuista multiplattajulkaisuista, helpottaa ostopäätöstä molempien tehokonsolien omistajilla. |
Ylläri pylläri, puheista huolimatta Fallout 3 onkin PS3lla paremman näköinen. |
no hohhoijjaa tää ketju on tismalleen samanlainen mitä on jo ainakin kymmenen... PS hihhulit vastaan XpoX hörhöt |
Olisiko ensimmäinen kerta multiplattarin kohdalla, kun PS3 näyttää paremmalta? |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
En itsekkään ymmärää miksi näitä ketjuja vieläkin tehdään, kun ne muutaman ensimmäisen viestin jälkeen esiin tulevat juuri mainitsemasi tyypit. Onhan se tietenkin neutraalisesti vaikeaa arvostella/verrata konsoleille tulevia pelejä, varsinkin jos on enemmän siihen toiseen konsoliin päin... (En nyt tässä syyttävällä sormella osoittanut ketään henkilöä, kunhan toin mielipiteeni esille) |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Lezlie@Xbox Live | BF:BC2, NFS: Shift, BF1943, Trials HD, Crackdown, GTA IV, FIFA10, Alan Wake ym.
Lezlie@PSN | BF:BC2, inFamous, BF1943, MAG
Hupsista en huomannut, että kirjoitin ihan muuta kuin piti, pääsi otsikko unohtumaan... |
[LtK] PS3-pelit: BF3, COD:MW2, GT5, SOCOM: Special Forces, Far Cry 2, PES2011, Orange Box, Mirror's Edge, NHL10, LBP, BF1943, MAG, Dark Souls, F12010
Last edited by Viper7; 05.11.2008 at 22:49.
Tuossa postauksen lopussa tuo summataan hyvin: |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
OT: jätin jenkkimedian PR-paskan omaan arvoonsa, ainoa versio joka on teknisesti oikeasti parempi on PC-versio ja se sitten onkin jo selkeästi parempi kun vertaa esim framerateja kumpaankaan konsoliversioon. Olen nyt omin silmin todistanut esim. PS3 ja XO versioiden erot, ja ne ovat niin mitättömiä että oikeasti suoraan sanottuna vituttaa, että pelimedia saa sanoa/uutisoida suurin piirtein mitä tahansa ilman mitään suurempia seurauksia. |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
Siirsin nuo muutamat viestit Fallout 3:n PS3-ketjusta tänne... |
Itse PS3 versiota myöskään näkemättä totean vain, että itse en ole tearingia havainnut ollenkaan. Ja todella piirtoetäisyys teki suuren vaikutuksen kun vaultista marssi pihalle. Mutta eiköhän tässäkin erot ole niin pieniä, että jos vaan nautitaan kaikki mahtavasta pelistä? |
Tismalleen! Tuota olen sanonut koko ajan käytännössä kaikista multiplattiksista. |
Yksi, mutta minusta tärkeä valintakriteeri on hinta. Tämän vasta huomasi, kun nyt on kaksi eri konsolia. Toisella alustalla sama peli maksaa noin 10 enemmän ja alelaari hintaiseksi tippuvat paljon hitaammin. Lisäksi PA-hinnat on ihan omassa luokassaan uutuuspeleissä. |
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Henk koht pienet erot eivät pänni, mutta huonompi frame-rate on asia joka panee helposti ketuttamaan. Dead Space esim on itsellä seuraavana ostos-listalla pleikkarille, mutta se oikeasti tuntuu tuskaiselta kun tietää, että peli jota pelaa on se huonoin mahdollinen versio. |
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-