Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Deer & Boy –
Sympaattinen karkumatka, joka sykähdyttää ja turhauttaa yhtä paljon

27.06.2026 - 12:00, Petri Leskinen

The 7th Guest Remake –
Nostalgiahermoa kutitteleva seikkailu kauhujen kartanossa on kerrassaan charmantti ja tunnelmallinen tapaus

26.06.2026 - 08:59, Niko Lähteenmäki

The Drifter –
Petri piti tästä kokemuksesta Petriä enemmän, mutta arvosana on silti sama viisi tähteä

25.06.2026 - 12:15, Petri Kataja

The Drifter Nintendo Switch 2 Edition nostokuva

Rempseää Sonic-henkeä huokuva musiikkivideo juhlistaa ikonisen siilin 35 vuoden taivalta

23.06.2026 - 21:44, Jaakko Herranen

Steam Machinen hinta on nyt julkistettu – kukkaro kevenee halvimmillaankin yli tonnilla

23.06.2026 - 09:46, Niko Lähteenmäki

SHINOBI: Art of Vengeance saa Switch 2 -julkaisunsa syyskuussa

22.06.2026 - 16:11, Jaakko Herranen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Aikanaan tuli pelattua ensimmäinen Trine läpi. Tykkäsin ihan kohtalaisesti, peli oli vähän kuin Super Nintendon The Lost Vikings mutta sujuvampi. Trinen tiesin olevan trilogia, mutta osat 5 ja 6 ovat kyllä onnistuneet menemään täysin ohi. Pi...
    -- Trine 6: Together in Time, kissanpoika, 23 minuuttia sitten
  • No niinpä tietenkin, mietinkin joskus tämän nähneeni, mutta haulla en löytänyt. Tämän ketjun saa poistaa.
    -- PC-pelien tarjousketju, J.Sunderland, 24 minuuttia sitten
  • Mietityttää Series S versio. Että kuinka paljon se on rajoittanut teknisesti. Vaikka ei ole kyllä iso pelko. Osasivat aika näyttävän pelin tehdä myös PS4 ja Xbox One tehojen rajoissa.
    -- Grand Theft Auto VI, Hulikopteri, 53 minuuttia sitten
  • Steam Machinen korkeasta hinnasta innostuneena joukko kilpailijoita tuo omia vaihtoehtojaan markkinoille. Eiväthän nämä esimerkiksi ulkomuotonsa puolesta kilpaile samassa kategoriassa, mutta samaan hintaan saa paljon parempaa rautaa ja joustavamp...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Nyt jokainen ottaa sitten syvään henkeä ja pitää paussin tästä aiheesta, joka ei ole enää useamman sivun verran palvellut ketään.
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), FleeingNevada, 1 tunti sitten
  • Huhujen mukaan PS6:n valmistuskustannukset olisivat tällä hetkellä lähentelemässä 1000 dollaria. Vaadittavien komponenttien hinta on pompannut ylöspäin pelkästään viimeisen kolmen kuukauden aikana noin 200 dollaria. Valmistuskulujen pääl...
    -- PlayStation 6, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Tähän löysin vielä päälle: Disgaea 2 PC 3,99€ Vähän reilu 45€ on aika hyvä hinta tälle paketille. Halvalla satoja tunteja pelattavaa.
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 2 tuntia sitten
  • Kannattaa vaikka se demo testata, niin saat hieman esimakua, että mitä luvassa.
    -- Cronos: The New Dawn, Pirate_fin, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...