14suosittelee
Tämä on keskustelu FAQ: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360], Monialustapelit alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Ajattelin aloittaa tälläisen ketjun, kun kovin monella on tullut samoja kysymyksiä samoista aiheista. Tänne siis kerättynä kaikki yleisimmät kysymykset mitkä ...
Ajattelin aloittaa tälläisen ketjun, kun kovin monella on tullut samoja kysymyksiä samoista aiheista. |
Last edited by Miiw; 06.12.2011 at 20:53.
Tiedän vain, että en tiedä mitään.
PSN : Miiw007
Anteeksi pilkun viilaus, mutta pisti silmään tuolta leveli skaalaus kysymyksestä, että "skaalautuu, mutta vähemmän kuin AIKAISEMMISSA sarjan peleissä" tjsp. Niin voisiko sen korjata, että vähemmän kuin aikaisemmassa pelissä. Morrowindissahan ei skaalausta ollut ja siitä aikaisempia en ainakaan itse ole pelannut, niin en tiedä (areenaa olen kokeillut). |
Nojoo, kyllä. Morrowindissä oli enemmänkin alue skaalaus, eli riippuen alueesta oli viholliset sen mukaisia. Skyrimin skaalaus on silti lähempänä Morrowindiä, kuin Oblivionia, koska ainoastaan main questin alueet ja viholliset skaalautuvat, kuten Fallout kolmessa. Siitä syystä siis tulee alussa vastaan vihuja, jotka voivat tappaa hahmosi lähes yhdellä iskulla - tai jos eksyt väärään paikkaan väärällä levelillä. |
Last edited by Miiw; 26.11.2011 at 10:13.
Tämäkään ei aivan tunnu pitävän paikkansa. Ei tosiaan ole mitään Obli-tason skaalausta, jossa vähän ajan peluun jälkeen bandiitot kävelevät Daedric-armorit päällä, mutta kyllä minulla aika järjestään jokainen sivutehtävän bandiitto kantaa nykyisellään dwarwen/glass/ebony aseita itsellään, vaikka suojat ovatkin perus nahka/steel settiä. Samoin huvittavasti samaisten bandiittojen kaapeista löytyy juurikin samaisia dwarwen/glass/ebony-kamoja, vaikka pojat itse hilluvat nahka-asusteissa. Mutta selkeästi askel parempaan tämä suuntaus on kuin Oblissa, eikä itselläni lopulta tämän suhteen hirveästi valitettavaa ole. |
Ensimmäisen kerran tuli jäätyä jumiin questissa. Eli, paikkana on Abandoned Cave hieman Mount Anthorin pohjoispuolella. Luolassa ei ole oikeastaan muuta kuin kaksoisovi, mikä on lukittu toiselta puolelta. Questmarkerin mukaan oven toiselle puolelle pitäisi kuitenkin päästä, joten toista sisäänpääsyä olen etsinyt. Vähän matkan päästä löytyikin sellainen kuilu kuin Sightless Pit, mistä ei ole ulospääsyä ja vaikuttaa aika ikävältä luolalta. |
Osaako joku antaa vinkkejä mistä voisi löytää maagille hyvät kengät ja hanskat? Jotakin semmosia siis mitkä antavat lisää taikaa/vähentävät taikojen maksua? |
Vastaus on kyllä. Ovet luolan sisäänkäynnin lähellä joissa lukee "requires key" tai jotain vastaavaa, ovat niitä ovia joista pääsee luolan lopusta 'oikaisemaan' pihalle. TArkoitus on juuri että juokset luolan 'kujanjuoksun', tapat viholliset, poimit aarteet jne ja sitten oikaiset takaisin ulos ettei tarvitse koko luolaa juosta uudelleen läpi. Tämä on hyvin yleistä skyrimissä, heti kun on vähänkin isompi luola. Eli ei muuta kuin hyppää kuiluun |
"It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."
Tai olisko mahdollista, että rewardit tuollaisista tehtävistä olisi jotenkin sidottu siihen, että millainen hahmo on tekeillä? Jos vaikka peli huomio jotenkin sen, että oletko käyttänyt paljon jousta vai one handedia jne. |
"It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."
Mistä löytäisi paljon mainattavaa? Vasta eilen itse ekaa kertaa huomasin veinin. Millä ihmeellä noita oikeasti huomaa, kun noi on ihan tollasia pieniä ja vaikeita havaita? |
Kyllä noi lootit varmaankin jollain tavalla liittyy hahmon ominaisuuksiin. Oon melkosen läjän tunteja jo tahkonnu, eikä tolla warrior-rangerilla oo löytyny muuta kun novice-tason magevarusteita, enkä ole huomannut missään myytävänkään sen tasokkaampia taikavempeleitä. Joko näin, tai sit on vaan käyny hassusti eikä oo sattumalta osunu eteen. |
Sopisiko tämä FAQ-kyssäriksi: Vähentääkö raskas panssarointi taikojen tehoa? Siis jos maagilla itsellään on ko panssari päällä taikoja tehdessään. |
Don't hate the game, hate the player.
Sony Playstation 3 80GB @ 320GB, Sony KDL-40V4000