Tämä on keskustelu NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3], PlayStation-turnaukset ja peliseura alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Jep aattelin pistää tämän HUT Keskustelulle suunnatun ketjun tänne NHL11:n tapaan. Pidetään ketju siistinä niinkuin kuuluukin Harmittaa, kun ei ole ...
Jep aattelin pistää tämän HUT Keskustelulle suunnatun ketjun tänne NHL11:n tapaan. Pidetään ketju siistinä niinkuin kuuluukin |
mumumu
Mä kyllä oottaisin että jenkit tulee niitä ostamaan niin kalliilla... |
Kuinka kauan toi molarin uupumus kestää? Oon tainnu pelata neljä peliä ja joka kerta pitää vaihtaa ykkösmolaria... Nyt siis on neljällä veskalla uupumus 1. Olisin luullut että ykkösen uupumus menee ohi yhden pelin levolla, mut eipä oo menny... |
Jos joku saanut pakoista Ilves pelaajien kortteja, logon tai pelipaitoja niin voin ostella pois.. |
^Mulla olis Marjamäen Masi ainakin. Lisäile vaikka mua frendiks nii sovitaan diiliä |
mumumu
Kiitti, noinhan se tosiaan on. Veska palautu ollessaan avaamassa luukkua.. aika jännää. Onko jollain kokemusta miten loukkaantumisten kanssa toi homma menee. Pitääkö loukkaantunut pelaaja olla vilttiketjussa jotta se palautuu vai tervehtyykö pelaaja kokoelmassakin. Entä kuluukohan siinä ura tervehtyesä? |
Kertokaa tyhmälle: |
Onko muilla ollut ongelmia hutin kanssa? Itsellä ei käynnistä enää koko hutia. Sanoo vaan server temporarily unavailable. Muilla kavereilla tuntuu toimivan... |
Eikös se onnistu sieltä taukovalikon "edit lines"-kohdasta? En ole kokeillut uusimmalla mutta aiemmin se on sieltä hoitunut. |
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
Pikku ongelma. Ostin huutokaupasta molarin, pelasin pari pelii ja aattelin et pistän myyntiin kun se on ihan kauhee imuri. Mut kuis kävikään molaria ei pysty siirtämään vaihtopakkaan ainostaan omaan kokoelmaan. Vaihtopakassakin ainoa vaihtoehto on poista. Missä vika osaako joku sanoa?? |
Joo tosi hyvä uudistus tuo maalivahtien uupuminen. |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Onko muilla ongelmaa vaihtopakan kanssa, mulla peli jumittuu joka kerta kun on myynyt kortin. Aika kivaa jos on myynyt 10 korttia niin pitää käynnistää peli 10 kertaa... |
Masin kerkesin jo ostaan, en sitten tiedä oliko peräti sun Masi? |
Pelin ääreen en tällä hetkellä pääse, joten kysynkin, voiko frendien kanssa hieroa vaihtokauppoja noiden korttien kanssa? |
www.varikkosuora.org | ircissä: #varikkosuora @ Quakenet
NHL Series Forum : EA Forums |
mumumu
Hmm, itsellä kaksi kertaa peräkkäin jo jumittanut onlinessa touhon 1 erätauolle. Kiva, kun lyöt 3-0 numerot tauluun ekassa erässä ja sit tilttailee ja joudut odottelemaan ennenkun boottaat, ettei nyt sinulle siitä tappiota tule... |
On kyllä... ai se toimii noin.. sepä kiva koska mun vaihtopakka oli täynnä myynnissä olevia kortteja ja aika monta pucksien perusteella meni kaupaksi... eli saa jokusen kerran käynnistää peliä uusiksi.. HUOH! |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Terve, onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa tuolla korttikaupassa, että ette voi ostaa oikealla rahalla korttipakkoja? (PS3) |