Tämä on keskustelu EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket, PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: En oo mistään löytäny oikein ketjua mokeille missä vois puhua asetuksista jne. Tänne vois veskarit ilmotella vähä omia asetuksiaan ja ...
En oo mistään löytäny oikein ketjua mokeille missä vois puhua asetuksista jne. |
Eipä meita aktiivisia suomi mokkeja vissii montaa ole |
Kyllähän nuo uusimmat tunerit jotenkin muutti meidän pelaamista, eikä hyvään suuntaan. Yksinkertaisesti vain enemmän maaleja tulee laskettua, kiekko löytää tiensä reppuun tavalla tai toisella useammin. |
Itellä kans on pituus pyöriny tosi paljo nyt ku hakenu noita asetuksia. Mitä itel pisti silmään tuol ni breakawayt 88? Ootko huomannu et vaikuttas jotenki läpiajojen torjuntaan ton arvon muuttelu? Itel ollu aina iha bottomis se. Ja ootko minkälaista eroa huomannu nyt tolla matalammalla rebound controllilla? Ja paljos on speediä ku ketteryys noin kova? Mitä oon ite näillä painoilla ja pituuksilla pelaillu ni omasta mielestä pituus vaikuttaa ketteryyteen ja paino nopeuteen. |
Speed on 75. Breakaway nyt vaan on jäänyt tuohon koska mielestäni tuo peli laskee läpiajoiksi jotkut lähitilanteet missä paki on kuutamolla |
Ite oon kans tota agilityä arvostanu kyllä. Mistä on tieto peräisin että breakaway korvais agilityn läpiajoissa/vastaavissa? Vai oma havainto? Itellä taitaa arvot olla -> |
This is what your attributes mean: - EA SPORTS Hockey League - EA SPORTS Hockey League: EA Forums |
Ok |
No tuo perustuu NHL09 arvoihin mistä EA:n edustaja sentään antoi infoa mitä arvot tekevät, nythän on turha odottaa mitään selvityksiä arvoista kun EA esimerkiksi myy kestävvys +5 jne parin euron hintaan. Tuskin sanovat ettei tämä mitn tee mutta osta silti |
Mitäs näppäimiä te käytätte ku teette noita torjuntoja ku itellä tuppaa kaikki torjunnat tuleen tolla LT/L2 näppäimellä? |
Väittäisin ettei pitkässä juoksussa hyvä heilu jos rupeaa yrittämään oikealla tatilla manuaalisesti torjua |
Juu L2:lla vaan torjunnat, oikeella tatilla yleensä onetimereita kurottelen jos oon myöhässä tai ripari pomppaa jonku lapaan ja on kiire toiselle kulmalle. Usein sillä perhos liulla kerkiää niihinkin. Eli parempi jättää se oikee tatti rauhaan kokonaan, jos ei tiedä mitä tekee sillä kun voi tyriä helponkin vedon jos painelee väärään suuntaan jne. |
Tässä on taas testailtu erilaisia juttuja ja nyt tuntus siltä että tol koolla ois väliä myös reaktioihin. Elikkäs pituus vaikuttaa siihen ketteryyteen ja ketteryys niihin reflekseihin, ni oon omalla kohalla tehny semmosen huomion et pidempi veskari reagoi vähän hitaammin heikomman agilityn vuoksi (Ja tämä agility ei siis näy numeroina missään, turha siis laittaa pituutta 170cm ja ihmetellä jos agilityn arvo edelleen se 90 tjsp). Elikkä jos löytyy kykyä sijoittua hyvin ja näpit toimii muutenkin ok ni melkeen suosittelisin veskarille mittaa 180-183cm, itellä 183cm. Noilla mitoilla se sijoittuminen alkaa olla jo kohtuu tärkeää ku ei ne jalat yllä tolpasta tolppaan, mutta ehit varmasti paremmin kulmalta kulmalle nopeessa tilanteessa ja todennäkösesti kerkiää se hanskakin nousta sieltä kiekon tielle. Toki jos sormet on ku metsurilla ni parempi ottaa se +190cm pitkä veskari ja toivoa et vedot tulee suoraa eikä suurempia poikittais liikkeitä etenkään läheltä tarvi tehä |
Itte pelaan 170cm mittasel ja 64kg painaval mokel. mun mielestä se on aika nopee. |
no jotain 60-70kg |
Pitkä ukko = Ulottuvuus ok, läheltä ylös nousevat kudit uppoaa hitaiden refleksien takia, ja puikot _jatkuvasti_ auki. Pituus vähentää agilityä, kuten jo sanottu. |