Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Codemasters-pomo Gavin Cheshire avautui GDC-tapahtuman yhteydessä omasta kokemuksestaan PSP-käsikonsolin parissa.

– Ongelmana oli, että luulin tekeväni PSP:llä enemmän kuin iPodilla paremman näytön ansiosta. Mutta se olikin hemmetin turha laite viemässä tilaa. Pelkästää tavaran saaminen sille oli naurettavaa. Siihen laite mielestäni kaatui, Cheshire vuodatti.

– Toisaalta F1-pelimme PSP:lle pärjäsi kohtalaisesti, mutta tulevaisuuden suhteen heidän pitäisi... ehkä... ei. PSPgo on ihana ja näppärä laite, mutta varapääjohtajamme osti sellaisen ja päätyi roikkumaan käyttäjätuen kanssa puhelimessa aivan perusasioiden vuoksi. Hänen oli ladattava uudelleen pelinsä, tehdä heti käyttispäivitys. Sony ei vain tee sitä oikein. Tuollaiset asiat saavat ihmiset jättämään laitteen rauhaan, Cheshire jatkoi.

Cheshiren mukaan Codemastersilla ei vielä ole suunnitelmia lähteä tukemaan Microsoftin Natalia tai PlayStation 3:n Move-ohjainta.

– Varmasti tulossa on Natalille optimoituja hienoja pelejä, mutta tukea ei voi noin vain lisätä jo tekeillä olevaan peliin. Ja sen vuoksi Natal tulee epäonnistumaan. Monet firmat sanovat jo tekevänsä Natal-pelejä, mutta tuki on todennäköisesti vain pultattu jonkin jo kehitteillä olevan päälle, hän sanoi.

– Emme koskaan sano ei, mutta keskitymme nyt muihin asioihin. Meillä ei ole varaa vain kokeilla joitakin juttuja Natalilla. Tutkimme kyllä asiaa ja meillä on ideoita, mutta pitää miettiä tarkkaan miten niitä otetaan käyttöön, hän pohti.

– Sonyn (Move) tikut ovat myös melko hyviä. Ne ovat hauskoja ja jotain fyysisesti kädessä pidettävää, mitä pidän parempana kuin pelkkien käsien heiluttelua. Mutta pelien suhteen tilanne on sama kuin Natalilla, Cheshire lisäsi.

Galleria: 

Kirjaudu kommentoidaksesi