Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

PGR-kehittäjän uusi kaahailu virallisesti julki

Project Gotham Racing -sarjasta tunnettu Bizarre Creations on virallisesti paljastanut uuden Blur-kaahailunsa.

Pelissä kisaillaan muun muassa Los Angelesiin, San Franciscoon ja Barcelonaan sijoittuvilla radoilla. Käytössä on erilaisia hyökkäys- sekä puolustusliikeitä ja radoilta löytyvät powerupit tarjoavat esimerkiksi lisää vauhtia.

Bizarre kertoo pelin tarinan sulautuvan yhteisöön perustuvaan käyttöliittymään, joka muovautuu pelaajan osallistuessa kisoihin ja kohdatessa uusia ystäviä, vastustajia sekä faneja, niin pelissä, kuin myös tosielämässä.

Verkossa voi jopa 20 pelaajaa osallistua perinteisempien kisamuotojen lisäksi myös tiimipohjaisiin kilpailuihin ja jaetulla ruudulla hupia tarjotaan neljälle. Pelaajat voivat luoda myös omia pelimuotojaan, jotka jaetaan käyttöön muille pelin sosiaalisen verkkoyhteisön kautta.

Blur julkaistaan syksyllä Xbox 360:lle, PlayStation 3:lle sekä PC:lle Activision Blizzardin toimesta.

Galleria: 

Kommentit

"Käytössä on erilaisia hyökkäys- sekä puolustusliikeitä ja radoilta löytyvät powerupit tarjoavat esimerkiksi lisää vauhtia."

tässä vaiheessa hiukan pelottaa, mutta oikein toteutettuna ei välttämättä huono idea

Joo mikäs siinä kunhan eivät aseita lisää soppaan. Ennakkoluuloja herättää kaikki ylimääräinen mikä vie ajamiselta huomiota.

On kyllä arvelluttavaa kaikin puolin, toivottavasti ei ole niin että ovat väkisin yrittäneet keksiä jotain uutta, aika monta samankaltaista peliä kuitenkin nyt takana. Olisivat vaan hioneet Pgr sarjaa vielä parin pelin verran, on niin uniikki konsepti niissä kuitenkin! Vaan aina ei saa mitä haluaa, tuskin tuo powerup homma minua tulee innostamaan, ei ole koskaan "napannut" sellaiset. Jotkut varmaan tykkäävät kuin hullu puurosta.

Oikein toteutettuna kiinnostaa kovasti. PGR-peleissä arcadea ja realismia on itselle suht hyvässä suhteessa, ja jos tähän saadaan ympättyä Mario Karteista tuttuja elementtejä niin kyseessä voi olla aivan huikea moninpeliautoilu.

Tarinan muovautuminen kuulostaa niin ikään mielenkiintoiselta, mutta tämä on kaikki juuri sen suuntaista tekstiä, että vaikea saada todellista käsitystä ennen kuin itse pelaa. Demoa odotellessa siis!

Mikäs se Segan viritelmä oli tämän sukupolven ensimmäisen vuoden aikana. Kaksi osaahan sitä tuli ja arvosteluiden mukaan se oli aika kuraa. Konsepti oli siis auto + aseistusta = kilpa-ajotaistelusotapeli... Siis jotain scheissea...

Todennäköisesti tämäkin...

Kuulostaa tyhmältä.

Aivan mahtavaa! Car-Combat pelejä on aivan liian vähän. Ei näissä kuulukaan kiinnittää kaikkea huomiota itse ajamiselle vaan kavereiden räjäyttämiseen (vakavammin otettava MarioKart siis). X360:n julkaisupeleihin kuulunut FullAuto (johon Baron taitaa viitata) ei ollut mikään huippupeli mutta konsepti on mahtava: Firepower meets Horsepower!

Mielenkiintoista sinänsä, että pelissä lisensoidut autot käytössä. Varsinkin Polyphonyn suunnalta kun on aina valiteltu esim. BMW:n yhteistyöhaluttomuudesta peleissä ja vedottu näihin seikkoihin etenkin vaurionmallinnuksen puuttumiseen liittyvissä selittelyissä..

Siiviilibemareiden romutus on aina ollut ok myös esim. Need For Speedeissä. GT:ssä ja esim. Forzassa firma on ollut nihkeämpi ja kilpurit ovat aina asia erikseen.

Toivottavasti peli muistuttaa pelattavuudeltaan PGR3:a, joka on paras PGR-sarjan peleistä omasta mielestäni.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi