Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Microsoft ja Platinum Games ovat lopettaneet neljä vuotta työstetyn Scalebound- toimintaroolipelin kehitystyön.

Alkujaan useammatkin Kotakun ja Eurogamerin lähteet huhuilivat projektin olevan pahoissa vaikeuksissa. Viimeksi elokuun Gamescom-messuilla nähty Scalebound koki kolauksen syksyn mittaan, kun useammat projektin avainhenkilöt kokivat kehityspaineet liian suuriksi. Sittemmin Scalebound jäi aikataulustaan pahasti jälkeen, jolloin lopputulemana koko homma päätettiin pistää jäihin.

Scaleboundin pääsuunnittelijana hääräili Resident Evil 2:sta, Devil May Crystä, Okamista sekä Bayonettasta tuttu Hideki Kamiya. Pelin historia juontaa niinkin kauas kuin vuoteen 2006, jolloin projektilla pyrittiin herättelemään useammankin julkaisijan mielenkiintoa. Kehitystyö starttasi kuitenkin toden teolla nelisen vuotta sitten Microsoftin astuessa julkaisijan rooliin.

Julkaisija Microsoft Studiosin mukaan päätös ei ole ollut helppo, joskin julkaisija rummuttaa samaan hengenvetoon muita loppuvuoden isoja julkaisuja Halo Wars 2, State of Decay 2, Crackdown 3 sekä Sea of Thieves etunenässään.

Kirjaudu kommentoidaksesi