Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Hämärän rajamailla

Tarinan päähenkilö, Jesse Faden astuu tarinan alussa salaperäiseen virastoon keskellä New Yorkia. Tavallisen näköinen toimistorakennus onkin yliluonnollisten voimien riivaama. Peli on yhdistelmä ammuskelupeliä, puzzlepeliä, metroidvaniaa ja toimintaseikkailua.

Pelintekijöiden haastattelussa mainittiin että pelintekijät ottivat riskin kun antavat pelaajan eksyä. Muistan kun pelasin Beyond peliä niin se oli kauheaa kun peli koko ajan osoitti minne piti mennä. Controllissa pitää kaikki keksiä itse, ellei lunttaa Youtubesta, mikä on virkistävää. Virastoon on helppo eksyä ja kartta on vaikealukuinen, mutta opastekyltit auttavat.

Peli tuntuu välillä melko vaikealta. Pelin alkumetreillä jumitin Tommasi taistelua puoli tuntia, kunnes sain vinkin että kannattaa mennä yläkertaan niin taistelu helpottuu ja sen vinkin jälkeen taistelu meni läpi ekalla yrityksellä. Vastaavaa jumia ei tullut enää myöhemmin, mutta mulla oli vinkit käytössä. Vapaaehtoista lihansyöjäkasvi pomoa en saanut lyötyä. Kuolemia tuli tasaisesti läpi koko pelin loppuun asti.

Pelissä on komeita räjähdys ja heijastustehosteita. Peli on kuulemma komeillaan pc:llä, jossa on raytracing näytönohjain. Oli peli hieno perus Pleikkarillakin, vaikka peli välillä nykii.

Pelin varsinainen ilopilleri on Ahti niminen siivooja, jolla homma lähtee välillä lapasesta, tai this thing is completely leaving the mitten, kuten Ahti sanoisi.
Tämä peli on varsinainen insinöörityön taidonnäyte ja on ansainnut kaiken mediahehkutuksen, mitä se on saanut osakseen.

Kirjaudu kommentoidaksesi