Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Xbox Live Update: Splinter Cell: Pandora Tomorrow

01.04.2004 - 00:00, Corca

Kuukauden kysymyksen tulokset

01.04.2004 - 00:00, Hakkiz

Microsoft hylkää Raren (päivitetty)

01.04.2004 - 00:00, Hakkiz

VU Gamesia ei kiinnosta Metal Armsin jatko-osa

31.03.2004 - 00:00, Kanis

Sinistä sädettä PlayStation 3:een?

31.03.2004 - 00:00, Oliver

Pelaamista 3D-lasit päässä

31.03.2004 - 00:00, Kanis

XSN-pelejä jäähylle

31.03.2004 - 00:00, Hakkiz

Ninja Gaiden myy USA:ssa

31.03.2004 - 00:00, Hakkiz

Microsoft pudotti Psychonautsin

31.03.2004 - 00:00, Hakkiz

Xboxin hinta laski Australiassa

31.03.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Microsoftin ostettua Call of Dutyt ja kumppanit on entistä vähemmän merkitystä omalla kaupalla, kunhan pelejä vaan myydään tarpeeksi. Siksi MS:llä on varaa lähteä kokeilemaan hieman erilaista lähestymistapaa, kun esimerkiksi Game Pass on o...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 6 minuuttia sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 18 minuuttia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 41 minuuttia sitten
  • Design näyttää omaan silmääni hyvältä ja jos olisi ollut lähempänä 600€, niin hintakin olisi ollut potentiaalisempi. Harmillista ettei tosiaan nykyisillä markkinoilla ja inflaatiolla päästä tätä alemmaksi. Toivottavasti Valve kuite...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 52 minuuttia sitten
  • Mä en oo vielä paneutunut seuraavaan kysymyskierrokseen oikein millään lailla. Jos tässä jollain on intoa heittää kyssärit ni hyvä. Täytyy alkaa pohtimaan kysymyksiä.
    -- Viikon tietoviisas, Pajavasara, 1 tunti sitten
  • No sekin olisi ollut aika hullua, että olisi tehty Kratoksen tyttärestä peli, jos haluttiin kuitenkin tehdä peli hänen viimeisimmästä vaimostaan.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 1 tunti sitten
  • Meinaatko jäädä ilman jos ei ole heti ostamassa? :D
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 1 tunti sitten
  • Steins;Gate Elite (Switch 1/2) Steins Gatesta olen silmäillyt arvosteluja, joissa todetaan pelistä että jos harrastat digitaalisia pelejä niin pelaa tämä läpi ainakin kerran elämässä. Elite nimen perässä tarkoittaa versiota, jossa pelistÃ...
    -- Visual Novel -pelit, JTahti, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...