Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Destruction Derby Arenas –
Destruction Derby Arenas

01.04.2004 - 00:00, Lastsoul

Viikottainen ELSPA-lista: Splinter Cell: PT nro. 1

01.04.2004 - 00:00, Corca

Fable – uusia kuvia

01.04.2004 - 00:00, Corca

Xbox Live Update: Splinter Cell: Pandora Tomorrow

01.04.2004 - 00:00, Corca

Kuukauden kysymyksen tulokset

01.04.2004 - 00:00, Hakkiz

Microsoft hylkää Raren (päivitetty)

01.04.2004 - 00:00, Hakkiz

VU Gamesia ei kiinnosta Metal Armsin jatko-osa

31.03.2004 - 00:00, Kanis

Sinistä sädettä PlayStation 3:een?

31.03.2004 - 00:00, Oliver

Pelaamista 3D-lasit päässä

31.03.2004 - 00:00, Kanis

XSN-pelejä jäähylle

31.03.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • En tiedä millainen firma kyseessä, mutta ei tietenkään meilläkään isossa pörssiyhtiössä mitään omia Microsoft tilejä käytetä, vaan ihan Active Directory siellä takana on joka antaa käyttöoikeudet. Ei tietenkään myöskään paikal...
    -- PC-pelaaminen, Dragonfly, 3 minuuttia sitten
  • Aika odotettua tasoa tuo arvosanojen keskiarvo. Eiköhän tämä lähde jossain vaiheessa ostoon, fyysinen versiokin kun näyttäisi olevan ihan oikea sellainen.
    -- Star Fox, kissanpoika, 10 minuuttia sitten
  • En vertaillut pelejä siinä kohtaa muuten kuin sen kantilta että Alan Waken kohdallakaan en lähtenyt digiostoksille, joten hankala kuvitella että tämänkään, mikä ei kiinnosta yhtä paljon.. Kyse ei siis ollut muusta vertailusta tms.
    -- Grand Theft Auto VI, shamaniac, 12 minuuttia sitten
  • Juu ostin sen just siitä days of play tarjouksesta 39,99€ joka oli aika kova tarjous näin melko uudesta alle vuoden vanhasta ps5 yksinoikeus pelistä.
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 30 minuuttia sitten
  • Nier: Automata (PS5 Pro) Vasta vuodesta 2017 pelilistalla odottanut teos pääsi vihdoin vuoroonsa. Ja mikä kekseliäs mestariteos siellä listalla onkaan piileksinyt kaikki nämä vuodet! Peli sijoittuu hyvin kauas tulevaisuuteen. Pelaaja ohjaa ...
    -- Viimeksi pelatut pelit, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Nyt kun GTA VI -hinnat ja muut ovat selvillä, niin voin kertoa luukuttaneeni GTA 6:sta jo useamman kuukauden. Tarkoitan totta kai tätä Joyner Lucasin GTA 6 -kappaletta, mutta kuitenkin. Joyner on mainio. Ja kyseessä on räppiä, ettäs tiätte, ...
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Ulukai, 1 tunti sitten
  • Pelissä myös on John Titor isossa osassa ja tämä nimimerkki on täysin otettu oikeasta elämästä. Kannattaa wikipediasta lueskella taustoja, mutta periaatteessa tämä käyttäjä väitti vuosina 1998-2011 olevansa aikamatkustaja ja selitti ai...
    -- Visual Novel -pelit, MarcheM, 2 tuntia sitten
  • Kyllä, ja tuolta '89 kaudelta myös se ainoa Vernonin Vezina ehdokkuus. Osgood oli ensimmäisellä noista Cupeista vain luukunavaaja, mutta kahdella muulla oli toki isossa roolissa, siksi varmaan pääsi unohtumaan. Mutta kuten sanoit, nää on n...
    -- NHL-jääkiekko, R2zapiN, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...