Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Temppelin ritarit esiintyvät

05.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaksi kuvaa MechAssault 2:sta

05.02.2004 - 00:00, Hakkiz

ESPN NBA Basketball –
ESPN NBA Basketball

05.02.2004 - 00:00, SonJohn

Prince of Persia saamassa jatkoa

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Konamilta ääniohjattu LifeLine

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Pleikkarin ja Cuben Splinter Cellit myöhästyvät

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Midway Arcade Treasures

04.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Viikottainen ELSPA-lista: GTA tupla ykköshittiputkessa

04.02.2004 - 00:00, Corca

EA julkaisee Breakdownin Euroopassa

04.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Ubisoftin osavuosikatsauksen antimia

04.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Teknisenä suorituksena GTA V varmaankin se näyttävin ja paras, mutta itselle parhaat ja kultaisimmat muistot ovat jääneet San Andreaksesta, joten laitetaan se ykköseksi Vitosen edelle. Palkintokorokkeen täydentää sitten Nelonen. PS: Joku mo...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, Fabre#4, 54 sekuntia sitten
  • Switch 2 on myynyt Japanissa jo enemmän kuin perus PS5. https://www.gematsu.com/2026/06/famitsu-sales-6-15-26-6-21-26
    -- Nintendo Switch 2, HideoMiyamoto, 32 minuuttia sitten
  • Konsoleilla mennään.
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, HideoMiyamoto, 42 minuuttia sitten
  • Jotain positiivisia uutisiakin kaikkien näiden ikävien uutisten keskellä. Nintendo on nostanut työntekijöidensä peruspalkkaa 10% pitääkseen kiinni lahjakkaista kehittäjistä. https://mynintendonews.com/2026/06/26/nintendo-has-raised-its-emp...
    -- Yleinen pelialan uutisketju, Murdoc, 45 minuuttia sitten
  • (spoiler) Viikolla 26 kerrottuja pelijulkaisuja. Knoebel Bluesky
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), JTahti, 50 minuuttia sitten
  • Joo, tässä oli muuten omastakin mielestä hyväntuntoinen ajettavuus! :)
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 1 tunti sitten
  • Niin, usein myös kommentoidaan että "ei ole ihan heti sulkeutumassa, joten ei merkittävää huolta menetyksistä" mutta ainakin kun kyse ei ole mistään Playstationista tai Steamistä, niin kaikki on mahdollista. Jätin pois Microsoftin, sillä e...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, shamaniac, 2 tuntia sitten
  • Kärkkäinen myy säännöllisesti myös aika nopsaan 20 kpl eriä konsolista. Kyllähän tuota varmaan menisi enemmänkin jos hieman jaksaisi XBOX panostella enemmän. No ehkä seuraavaan sukupolveen sitten.
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Traveller, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...