Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Deer & Boy –
Sympaattinen karkumatka, joka sykähdyttää ja turhauttaa yhtä paljon

27.06.2026 - 12:00, Petri Leskinen

The 7th Guest Remake –
Nostalgiahermoa kutitteleva seikkailu kauhujen kartanossa on kerrassaan charmantti ja tunnelmallinen tapaus

26.06.2026 - 08:59, Niko Lähteenmäki

The Drifter –
Petri piti tästä kokemuksesta Petriä enemmän, mutta arvosana on silti sama viisi tähteä

25.06.2026 - 12:15, Petri Kataja

The Drifter Nintendo Switch 2 Edition nostokuva

Rempseää Sonic-henkeä huokuva musiikkivideo juhlistaa ikonisen siilin 35 vuoden taivalta

23.06.2026 - 21:44, Jaakko Herranen

Steam Machinen hinta on nyt julkistettu – kukkaro kevenee halvimmillaankin yli tonnilla

23.06.2026 - 09:46, Niko Lähteenmäki

SHINOBI: Art of Vengeance saa Switch 2 -julkaisunsa syyskuussa

22.06.2026 - 16:11, Jaakko Herranen

Assassin's Creed Shadowsin viimeinen sisältöpäivitys linkittää tarinan pian ilmestyvään Black Flag Resyncediin

18.06.2026 - 18:54, Jaakko Herranen

Rockstar paljasti, milloin Grand Theft Auto VI ennakkotilaukset alkavat

18.06.2026 - 16:25, Joonatan Itkonen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Tulipahan jatkettua omaa GTA matkaa nyt kun VI alkaa varmistua marraskuulle. Vice Cityä jatkoin kun sen joskus aloitin mut pelasin vaan ekan tehtävän silloin. En edes muistanut miten lyhyt tässä pelissä on se tarina osuus kun 7h jaksoin pelata...
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, HideoMiyamoto, 3 minuuttia sitten
  • Muutama runi tuli pelattua tuota Yet another zombie survivorsia. Oikein mainio peli vaikka onkin vasta early accessissa. Zombit sopii mielestäni hyvin tähän genreen. Viidentoista minuutin kohdalla aloin miettiä, että kuinka pitkiä runit on mutt...
    -- Bullet Heaven -pelit, ripulipamaus, 8 minuuttia sitten
  • Resonance A Plague Tale Legacy tämä odotus listalla kun julkaistaan elokuun lopussa kaksi aiempaa olleet mahtavia pelejä.
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), Pelaaja44, 10 minuuttia sitten
  • 1: IV. Paras ajettavuus koko sarjassa ja hyvä tarina. 2: V. Iso mappi ja monipuolista tekemistä. 3: San Andreas. Sama kuin vitosessa, mutta vanhentuneella ulkoasulla ja pelattavuudella. 4: Vice City. Mahtava tunnelma ja musiikki. 5: III. Peli, ...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, Hulikopteri, 11 minuuttia sitten
  • Vauhdikkaasti myy konsoli kun Verkkis saanut reilut kolme viikkoa sitten 10kpl Series X-konsolia ja kaikki on myyty viiden päivän sisään. https://i.imgur.com/vZnK19Z.jpeg
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, SlyFin, 12 minuuttia sitten
  • Itse taas näen ainakin autoilun ja lentelyn niin hyvin tehtynä ettei missään muussa vastaavanlaisessa open worldissa ole päästy lähellekkään. Juurikin sen takia, että se on fysiikkapohjaista. Myös ammuskelusta pidin varsinkin vitosessa jo...
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 18 minuuttia sitten
  • Sen verran pakko todeta että Directive 8020 ei ole enään osa Dark Pictures anthologya. Päättivät luopua koko ideasta ja jokainen peli on oma kokonaisuutensa.
    -- The Dark Pictures Anthology, HideoMiyamoto, 39 minuuttia sitten
  • Tänään arviossa Deer & Boy: https://www.konsolifin.net/arvostelu/sympaattinen-karkumatka-joka-sykahdyttaa-ja-turhauttaa-yhta-paljon-deer-amp-boy
    -- Indiepelit yleisesti, P33RO, 42 minuuttia sitten
  • Osallistu keskusteluun...