Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Zero Parades: For Dead Spies –
Elä ja anna toisten kuolla – Mitä tapahtuu sen jälkeen?

15.06.2026 - 10:52, Tommi Viitanen

Zero Parades for Dead Spies kansikuva

Little Nightmares II Enhanced Edition –
Varjojen, taskulamppujen ja kylmien väreiden paluu

14.06.2026 - 10:05, Petri Kataja

Little Nightmares II Enhanced Edition nostokuva

KonsoliFIN Podcast #230: Kesäpelifestarit

13.06.2026 - 13:52, Niko Lähteenmäki

Battleborn Geoff

Forza Horizon 6 -pelaajia varoitetaan tallennusongelmasta – Xbox tutkii kadonnutta peliedistymistä

12.06.2026 - 15:05, Tarja Porkka-Kontturi

Forza Horizon 6, peliuutinen, tallennus, ajopeli

Voi Grand Theft Auto minkä teit! Syyskuu ja lokakuu tulevat olemaan yhtä kaaosta

12.06.2026 - 09:33, Petri Kataja

Syyskuu 2026 pelejä on paljon

EA Sports UFC 6 –
Meno on kuin vaarin kasikymppisillä Valkoisen talon takapihalla

11.06.2026 - 18:00, Tero Lepistö

UFC6, UFC 6, EA, EA Sports, peli, peliuutinen

Kotimaisen Paperlands-indiepulmailun demo kokeiltavissa Steamin kautta – julkaistaan vielä kuluvan vuoden aikana

11.06.2026 - 16:13, Jaakko Herranen

Paperlands, indie, peli, uutinen, peliuutinen

Vauhtijuoksu ei ole ainoa oululainen pikapelitapahtuma – Pelimaraton pidetään tulevana viikonloppuna jo 11. kerran

11.06.2026 - 12:07, Jaakko Herranen

pikapelaaminen, pelimaraton, peli, uutinen, peliuutinen, oulu

Seuraava Star Fox -peli julkaistaan loppukuusta – pelattava demomaistiainen nyt kokeiltavissa

09.06.2026 - 18:47, Jaakko Herranen

Star Fox, demo, peli, uutinen, peliuutinen, Switch 2

Sunnuntain Showcase -lähetyksessä paljastui peräti kaksi Xbox-konsoliyksinoikeutta

08.06.2026 - 16:08, Jaakko Herranen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Nyt kopsahti ennakkotilattavaksi. Ultimate ps storessa 99,99€, ja normiversio 79,95€. Ihmeen pieni hintaero, itsehän vanhana fanipoikana taidan ostaa ultimaten :)
    -- Grand Theft Auto VI, Smusseli, 9 minuuttia sitten
  • Ite pelasin ton ekaa kertaa oliko viime vuonna, ja tiesin et useampi loppu, mut oli hauskoja yllätyksiä mistä niitä tuli ihan sattumalta vastaan! Olin siinä käsityksessä, että vain läpipelaamalla eri tavoin, olisi mahdollisuus eri loppuun, ...
    -- Viimeksi pelatut pelit, feogla, 58 minuuttia sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Konsoleista tekee konsoleita myös muut asiat kuin useiden kauppapaikkojen puute. Suljettuun järjestelmään on hieman hankalampi saada sisään haittaohjelmia. Pelit toimivat oletuksena, ilman että tarvitsee pohtia että hajottiko edellinen laitte...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 2 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 3 tuntia sitten
  • Pelailin demon tuossa läpi. Pitkään piti miettiä, että olisiko hankkimisen arvoinen, mutta lopulta kallistuin laittamaan tilauksen VPD:ltä sisään. Sellainen kiva kesäpeli pelailtavaksi mökillä. Vei jotenkin yksinkertaisempaan aikaan. Tais...
    -- The Adventures of Elliot: The Millennium Tales, VanDamScum, 3 tuntia sitten
  • Nyt on lisäreitäkin pelailtu kahden verran - kun tuo siis jaettu kolmeen osaan - joten niistä jotain mietteitä. Ensimmäinen keskittyy lasereihin ja on ihan liian helppo ja tuntui että myös toistettiin samoja asioita eri mallisissa huoneissa. ...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 4 tuntia sitten
  • Vähän vierostan tuota genreä muttta olihan tuo hauska ;) Ja ei mielestäni biisinäkään pöllömpi.
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Strooper12, 5 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...