Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Kesäkuun jälkipuoliskon ja heinäkuun alun Game Pass -lisäykset selvillä

16.06.2026 - 23:35, Jaakko Herranen

007 First Light – seitsemän huomiota tästä kenties parhaasta James Bond -pelistä ikinä

16.06.2026 - 14:39, Petri Kataja

007 First Light Älä paina sitä nappia, James

Dead by Daylight -elokuva etenee vihdoin – ohjaaja vahvistettu ja kuvaukset lähestyvät

15.06.2026 - 14:03, Tarja Porkka-Kontturi

Dead by Daylight, peli, elokuva, peliuutinen, kauhupeli

Zero Parades: For Dead Spies –
Elä ja anna toisten kuolla – Mitä tapahtuu sen jälkeen?

15.06.2026 - 10:52, Tommi Viitanen

Zero Parades for Dead Spies kansikuva

Little Nightmares II Enhanced Edition –
Varjojen, taskulamppujen ja kylmien väreiden paluu

14.06.2026 - 10:05, Petri Kataja

Little Nightmares II Enhanced Edition nostokuva

KonsoliFIN Podcast #230: Kesäpelifestarit

13.06.2026 - 13:52, Niko Lähteenmäki

Battleborn Geoff

Forza Horizon 6 -pelaajia varoitetaan tallennusongelmasta – Xbox tutkii kadonnutta peliedistymistä

12.06.2026 - 15:05, Tarja Porkka-Kontturi

Forza Horizon 6, peliuutinen, tallennus, ajopeli

Voi Grand Theft Auto minkä teit! Syyskuu ja lokakuu tulevat olemaan yhtä kaaosta

12.06.2026 - 09:33, Petri Kataja

Syyskuu 2026 pelejä on paljon

EA Sports UFC 6 –
Meno on kuin vaarin kasikymppisillä Valkoisen talon takapihalla

11.06.2026 - 18:00, Tero Lepistö

UFC6, UFC 6, EA, EA Sports, peli, peliuutinen

Kotimaisen Paperlands-indiepulmailun demo kokeiltavissa Steamin kautta – julkaistaan vielä kuluvan vuoden aikana

11.06.2026 - 16:13, Jaakko Herranen

Paperlands, indie, peli, uutinen, peliuutinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Teknisenä suorituksena GTA V varmaankin se näyttävin ja paras, mutta itselle parhaat ja kultaisimmat muistot ovat jääneet San Andreaksesta, joten laitetaan se ykköseksi Vitosen edelle. Palkintokorokkeen täydentää sitten Nelonen. PS: Joku mo...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, Fabre#4, 1 minuutti sitten
  • Switch 2 on myynyt Japanissa jo enemmän kuin perus PS5. https://www.gematsu.com/2026/06/famitsu-sales-6-15-26-6-21-26
    -- Nintendo Switch 2, HideoMiyamoto, 32 minuuttia sitten
  • Konsoleilla mennään.
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, HideoMiyamoto, 42 minuuttia sitten
  • Jotain positiivisia uutisiakin kaikkien näiden ikävien uutisten keskellä. Nintendo on nostanut työntekijöidensä peruspalkkaa 10% pitääkseen kiinni lahjakkaista kehittäjistä. https://mynintendonews.com/2026/06/26/nintendo-has-raised-its-emp...
    -- Yleinen pelialan uutisketju, Murdoc, 45 minuuttia sitten
  • (spoiler) Viikolla 26 kerrottuja pelijulkaisuja. Knoebel Bluesky
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), JTahti, 50 minuuttia sitten
  • Joo, tässä oli muuten omastakin mielestä hyväntuntoinen ajettavuus! :)
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 1 tunti sitten
  • Niin, usein myös kommentoidaan että "ei ole ihan heti sulkeutumassa, joten ei merkittävää huolta menetyksistä" mutta ainakin kun kyse ei ole mistään Playstationista tai Steamistä, niin kaikki on mahdollista. Jätin pois Microsoftin, sillä e...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, shamaniac, 2 tuntia sitten
  • Kärkkäinen myy säännöllisesti myös aika nopsaan 20 kpl eriä konsolista. Kyllähän tuota varmaan menisi enemmänkin jos hieman jaksaisi XBOX panostella enemmän. No ehkä seuraavaan sukupolveen sitten.
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Traveller, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...