Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Cuben Desert Storm II vasta ensi vuonna

02.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Muutamia otoksia True Crimen Snoop Doggista

02.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Pandora Tomorrow -nettisivu avattu

02.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Päivän Final Fantasy -uutispaketti

02.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

The Simpsons: Hit & Run

02.11.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Conflict Desert Storm (Classics)

02.11.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

LotR: Fellowship of the Ring (Classics)

02.11.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Wallace & Gromit in Project Zoo

02.11.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Robin Hood: Defender of the Crown

02.11.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

The Elder Scrolls III: Morrowind (Classics)

02.11.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Mä en oo vielä paneutunut seuraavaan kysymyskierrokseen oikein millään lailla. Jos tässä jollain on intoa heittää kyssärit ni hyvä. Täytyy alkaa pohtimaan kysymyksiä.
    -- Viikon tietoviisas, Pajavasara, 9 minuuttia sitten
  • No sekin olisi ollut aika hullua, että olisi tehty Kratoksen tyttärestä peli, jos haluttiin kuitenkin tehdä peli hänen viimeisimmästä vaimostaan.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 17 minuuttia sitten
  • Meinaatko jäädä ilman jos ei ole heti ostamassa? :D
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 47 minuuttia sitten
  • Steins;Gate Elite (Switch 1/2) Steins Gatesta olen silmäillyt arvosteluja, joissa todetaan pelistä että jos harrastat digitaalisia pelejä niin pelaa tämä läpi ainakin kerran elämässä. Elite nimen perässä tarkoittaa versiota, jossa pelistÃ...
    -- Visual Novel -pelit, JTahti, 57 minuuttia sitten
  • Niin siinä mielessä hinta ei ole ongelma kyllä. Ps6 ja uusi boksi kuitenkin varmasti maksavat paljon päälle tonnin, jos muistipula ei kerkiä siihen mennessä helpottumaan.
    -- PC-pelaaminen, Darks, 1 tunti sitten
  • Sinä voit sanoa pelistä vaikka mitä kriittistä niin halutessasi. Sitä ei kukaan kiellä. Mutta kun lähdet jauhamaan salaliittoteoriasoopaa, se ei ole mitään kritisointia.
    -- Ketutuskeskustelu, BaDari, 6 tuntia sitten
  • Suomessa tuskin ikinä nähdään noin halvalla, tai edes oikeaan normaaliin hintaan, Bergsalan takia.
    -- Nintendo Switch 2, MarcheM, 7 tuntia sitten
  • Tech Jesus on tehnyt kattavan videon laitteesta. Äärimmäisen hiljainen ja pieni laite joka sopii loistavasti TV:n viereen. Se on kohtalaisen tehokas PC helppoon olohuone käyttöön. Hinta on mitä on mutta siitä voimme syyttä eri ihmisiä. 66...
    -- Valve Steam Machine, HideoMiyamoto, 7 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...