Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Ed Fries erosi

13.01.2004 - 00:00, Hakkiz

Defender –
Defender

13.01.2004 - 00:00, feldon

Baldur's Gate: Dark Alliance –
Baldur's Gate: Dark Alliance

12.01.2004 - 00:00, Niko Martiskainen

Konamin suunnitelmat tälle vuodelle

12.01.2004 - 00:00, Oliver

Davilex jumissa 80-luvulla

12.01.2004 - 00:00, Oliver

Fallout: Brotherhood of Steeliin metallia

11.01.2004 - 00:00, Oliver

Wreckless: The Yakuza Missions –
Wreckless: The Yakuza Missions

10.01.2004 - 00:00, Hakkiz

Maruyama puhui Xboxin seuraajasta

10.01.2004 - 00:00, Hakkiz

Lataa The Hobbitin ääniraita ilmaiseksi

10.01.2004 - 00:00, Hakkiz

Resident Evil 4 yhä vain GameCubelle

09.01.2004 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Pelaajat kiittää kun Capcom takoo laatua laadun perään. Capcom ei ole koskaan myynyt näin paljon pelejä 12 kk aikajakson aikana. https://www.videogameschronicle.com/news/capcom-just-sold-more-games-than-in-any-year-in-its-history/
    -- Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen), HideoMiyamoto, 6 minuuttia sitten
  • Tää on hyvin mielenkiintoinen keskustelu ottaen huomioon, että mitään hintaa ei ole vielä vahvistettu. Tulee mieleen vanha "pidä tunkkis" vitsi.
    -- Grand Theft Auto VI, Retski, 22 minuuttia sitten
  • Harvasta pelistä suostun maksamaan täyttää hintaa, mutta sitten on tiettyjä poikkeuksia. Yleensä nuukailen hankintojen suhteen ja nykyään aika vähän edes ostelen tarjouksista pelejä. Muistan kuinka Witcher 3 pelaamisen aikana tuli sellai...
    -- Pelien hinnoista, Ac3way, 51 minuuttia sitten
  • Vastaan vaikka tänne. En tietenkään ole pelannut. Jos ei käynyt vielä selväksi, en ole ensinkään innoissani kyseisestä pelistä. Esimerkiksi se valikoitui sillä perusteella, että siitä, sen budjetista ja kehittäjän mahdollisesta sul...
    -- Ketutuskeskustelu, Koalitio, 1 tunti sitten
  • Pistää kyllä oikeasti vihaksi kun kuuntelee miten nää isot miljardi studiot yrittää luikerrella pois Stop Killing Videogames aloitteesta. Niiden väitteet ei edes käy järkeen. ZfeILykuiTg
    -- Yleinen pelialan uutisketju, HideoMiyamoto, 3 tuntia sitten
  • Olisi pitänyt tosiaan tarkentaa omassa kirjoituksessa, että huoli liittyy nimenomaisesti tuohon Unreal 5-pelimoottoriin. The Ascentin aikaan Unreal 4 oli kuitenkin jo kohtalaisen hyvässä kuosissa, toisin kuin Unreal 5 tällä hetkellä. Ehkä tuo...
    -- No Law, kissanpoika, 3 tuntia sitten
  • Ihmettelen, miksi Personasta on muodostunut suositumpi sarja. Megatenit ovat aivan parhaita. Minulle (ja monelle muulle), jolle juoni on peleissä toissijainen, äärimmäisen koukuttavat taistelu- ja fuusiomekaniikat ovat tehneet näistä erinomaisi...
    -- Shin Megami Tensei V, Misaki, 5 tuntia sitten
  • Se on näemmä taas tuon Agent A: A Puzzle in Disguise alessa hurjaan 0,99 euron hintaan. Tuohon hintaan nähden on varsin passeli, yksinkertainen puzzleiluseikkailu. Tarkemmat perustelut tässä jokin aika sitten julkaistussa jutussa: https://www.k...
    -- Switch - pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua), Ulukai, 7 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...