Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Kuvia Starship Troopersista

13.01.2004 - 00:00, Oliver

LucasArts virallisti Star Wars Battlefrontin

13.01.2004 - 00:00, Oliver

GTA goes Bogota?

13.01.2004 - 00:00, Oliver

Rainbow Six 3 mainostaa pornosivuja?

13.01.2004 - 00:00, Corca

Xbox Live update: Links 2004

13.01.2004 - 00:00, Corca

Tiwak ja Ubisoft yhteistyöhön

13.01.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaksi uutta kuvaa Beyond Good & Evilistä

13.01.2004 - 00:00, Hakkiz

Ed Fries erosi

13.01.2004 - 00:00, Hakkiz

Defender –
Defender

13.01.2004 - 00:00, feldon

Baldur's Gate: Dark Alliance –
Baldur's Gate: Dark Alliance

12.01.2004 - 00:00, Niko Martiskainen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Mafia 3 oli allekirjoittaneen mielestä paras ajomalli mitä on OpenWorldeissä tullut vastaan. Toki se muuten on pelinä todella itseään toistava mutta ajomalli oli loistava.
    -- Grand Theft Auto VI, Barca11910, 28 minuuttia sitten
  • Päättänyt ettei siitä tehdä vai ei tällä hetkellä ole remasteria?
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, asin, 45 minuuttia sitten
  • Niin, usein myös kommentoidaan että "ei ole ihan heti sulkeutumassa, joten ei merkittävää huolta menetyksistä" mutta ainakin kun kyse ei ole mistään Playstationista tai Steamistä, niin kaikki on mahdollista. Jätin pois Microsoftin, sillä e...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, shamaniac, 48 minuuttia sitten
  • Kärkkäinen myy säännöllisesti myös aika nopsaan 20 kpl eriä konsolista. Kyllähän tuota varmaan menisi enemmänkin jos hieman jaksaisi XBOX panostella enemmän. No ehkä seuraavaan sukupolveen sitten.
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Traveller, 54 minuuttia sitten
  • Pikkuasia mut tästä joskus jossain ketjussa puhunut, että minkä takia kun pelin käynnistää tulee kaiken maailman press X to continue, sen jälkeen mennää yhestä valikosta toiseen jossa on sitte "continue" tai "load" että käydään parin t...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 1 tunti sitten
  • Muutama runi tuli pelattua tuota Yet another zombie survivorsia. Oikein mainio peli vaikka onkin vasta early accessissa. Zombit sopii mielestäni hyvin tähän genreen. Viidentoista minuutin kohdalla aloin miettiä, että kuinka pitkiä runit on mutt...
    -- Bullet Heaven -pelit, ripulipamaus, 1 tunti sitten
  • Resonance A Plague Tale Legacy tämä odotus listalla kun julkaistaan elokuun lopussa kaksi aiempaa olleet mahtavia pelejä.
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), Pelaaja44, 1 tunti sitten
  • 1: IV. Paras ajettavuus koko sarjassa ja hyvä tarina. 2: V. Iso mappi ja monipuolista tekemistä. 3: San Andreas. Sama kuin vitosessa, mutta vanhentuneella ulkoasulla ja pelattavuudella. 4: Vice City. Mahtava tunnelma ja musiikki. 5: III. Peli, ...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, Hulikopteri, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...