Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Matsushitalta Game Boy Player Q

17.04.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Zelda: Link to the Past läpäisty ennätysajassa

17.04.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Gunfighter 2

16.04.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Vexx

16.04.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Downtown Run

16.04.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

War of the Monsters

16.04.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Shenmue II –
Shenmue 2

16.04.2003 - 00:00, Unreal-Hawk

Kirby's Air Raid- ja Splinter Cell -kuvia

16.04.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Outlaw Golf 2 myös Cubelle?

16.04.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Pokémon-peliä pukkaa

16.04.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Jos ei ole mitään muuta kirjoitettavaa kuin keskustelusta keskustelua, henkilökohtaisuuksia ja estojen jakelua, niin silloin ei kyllä keskusteluun mitään lisäarvoa ole tuomassa. Helppoa siis ymmärtää miksi tämä sääntö on ollut olema...
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), J.Sunderland, 5 minuuttia sitten
  • Huhujen mukaan PS6:n valmistuskustannukset olisivat tällä hetkellä lähentelemässä 1000 dollaria. Vaadittavien komponenttien hinta on pompannut ylöspäin pelkästään viimeisen kolmen kuukauden aikana noin 200 dollaria. Valmistuskulujen pääl...
    -- PlayStation 6, kissanpoika, 12 minuuttia sitten
  • Tähän löysin vielä päälle: Disgaea 2 PC 3,99€ Vähän reilu 45€ on aika hyvä hinta tälle paketille. Halvalla satoja tunteja pelattavaa.
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 30 minuuttia sitten
  • Kannattaa vaikka se demo testata, niin saat hieman esimakua, että mitä luvassa.
    -- Cronos: The New Dawn, Pirate_fin, 47 minuuttia sitten
  • Juu se aim assist pois halutessaan ja sitten säätää vähän herkkyyttä ym, niin saa aika hyvin omaan näppiin sopivaksi. GTA 5:sta pelaillu nyt satunnaisesti pitkästä aikaa ja siinäkin otin heti assistin veke ja säätelin hieman.
    -- Grand Theft Auto VI, Pirate_fin, 1 tunti sitten
  • Vihdoin ehtinyt kunnolla hyppämään tämän pelin pariin, kun se on nyt PS+ Extran valikoimassa. Tullut aikaisemmin pelattua The Crew Motorfestiä ilmaisviikonlopuissa sekä ilmaista trial-versiota. Onhan tämä vaan edelleen todella hauskaa pela...
    -- The Crew Motorfest, Ac3way, 3 tuntia sitten
  • Hyviä uutisia Windows 10 käyttäjille: "Microsoft jatkaa Windows 10:n ESU-tietoturvapäivityksiä vuodella eteenpäin" https://www.io-tech.fi/uutinen/microsoft-jatkaa-windows-10n-esu-tietoturvapaivityksia-vuodella-eteenpain/
    -- Uusi tietokone, Zod, 4 tuntia sitten
  • Ei siinä mitään hörhöilyä ole, mutta tosiaan kartellit nyt vaan on laittomia ja niistä myös jää kiinni melko todennäköisesti - varsinkin tässä tilanteessa. Mutta hyvä, jos kuitenkin oli tuttua, että näin on. Ilmeisesti ei, mutta...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 5 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...