Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Burnout –
Burnout

25.06.2002 - 00:00, Griever

Vampire Night –
Vampire Night

25.06.2002 - 00:00, kani

Xbox 2 vuonna 2006?

25.06.2002 - 00:00, Hakkiz

Uusia kuvia tulevista peleistä

25.06.2002 - 00:00, Hakkiz

Segan Beach Spikers -pelin ruutukaappauksia

25.06.2002 - 00:00, Guardian Viper

Nintendolta taas uusi Cube-muistikortti

25.06.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Batman Vengeance –
Batman Vengeance

24.06.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Muutama uusi Super Monkey Ball 2 -ruutukaappaus

24.06.2002 - 00:00, Guardian Viper

Resident Evil –
Resident Evil

23.06.2002 - 00:00, kaba

Amusement Visionin Toshiro Nagoshin haastattelu

23.06.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • No rehellisyyden nimissä täytyy sanoo että pelko on että ne erikoisversiot myydään loppuun.
    -- Grand Theft Auto VI, Juhis82, 3 minuuttia sitten
  • Minä voin vetää seuraavan visan. Jo etukäteen varoituksen sana: tämä tulee olemaan täysin urheiluaiheinen. Seuraava kierros lävähtää ruutuihin tämän illan aikana!
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 16 minuuttia sitten
  • Microsoftin ostettua Call of Dutyt ja kumppanit on entistä vähemmän merkitystä omalla kaupalla, kunhan pelejä vaan myydään tarpeeksi. Siksi MS:llä on varaa lähteä kokeilemaan hieman erilaista lähestymistapaa, kun esimerkiksi Game Pass on o...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 27 minuuttia sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 39 minuuttia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Design näyttää omaan silmääni hyvältä ja jos olisi ollut lähempänä 600€, niin hintakin olisi ollut potentiaalisempi. Harmillista ettei tosiaan nykyisillä markkinoilla ja inflaatiolla päästä tätä alemmaksi. Toivottavasti Valve kuite...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 1 tunti sitten
  • No sekin olisi ollut aika hullua, että olisi tehty Kratoksen tyttärestä peli, jos haluttiin kuitenkin tehdä peli hänen viimeisimmästä vaimostaan.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 1 tunti sitten
  • Steins;Gate Elite (Switch 1/2) Steins Gatesta olen silmäillyt arvosteluja, joissa todetaan pelistä että jos harrastat digitaalisia pelejä niin pelaa tämä läpi ainakin kerran elämässä. Elite nimen perässä tarkoittaa versiota, jossa pelistÃ...
    -- Visual Novel -pelit, JTahti, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...