Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Kaksi kuvaa MechAssault 2:sta

05.02.2004 - 00:00, Hakkiz

ESPN NBA Basketball –
ESPN NBA Basketball

05.02.2004 - 00:00, SonJohn

Prince of Persia saamassa jatkoa

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Konamilta ääniohjattu LifeLine

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Pleikkarin ja Cuben Splinter Cellit myöhästyvät

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Midway Arcade Treasures

04.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Viikottainen ELSPA-lista: GTA tupla ykköshittiputkessa

04.02.2004 - 00:00, Corca

EA julkaisee Breakdownin Euroopassa

04.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Ubisoftin osavuosikatsauksen antimia

04.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Worms 3D –
Worms 3D

04.02.2004 - 00:00, SonJohn

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • 16.7.26 ois tästä tulossa se fyysinen versio jos jotkut on sitä odottanut, ite laitoin tilaukseen.
    -- Aphelion, Qwerty1, 2 minuuttia sitten
  • Silent Hill f meni läpi aiemmin tällä viikolla. Julkaisun aikaan hankkimista lykkäsin kun japanilaiseen ympäristöön sijoittuva SH ei lähtökohtaisesti vaikuttanut kiinnostavalta. Noh nyt kun pelin sai halvalla käytettynä niin tää meni nÃ...
    -- Silent Hill f, templar, 35 minuuttia sitten
  • Taas esimerkki siitä miksi leffoja ei kannata ostaa digitaalisena. https://kotaku.com/playstation-store-movies-digital-studio-canal-terminator-2000711013 Sony is contacting PlayStation Store users who bought movies from the platform that were distr...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, pelle, 35 minuuttia sitten
  • Yksinkertaisesti se on niin, että minä koen GTA:n suorana toimintana ja ajoneuvotoimintana. Voisi olla toki vaikka Hitmanin tapaista hiiviskelyä ja kikkailua, mutta se veisi aika paljon minun kirjoissani fiiliksestä, minkä takia GTA:ta pelaan....
    -- Grand Theft Auto VI, Hulikopteri, 54 minuuttia sitten
  • Onko kellään heittää seuraavaa kehiin? On tossa sellainen aihio valmiina, mutta muutama kysymys täytyy vielä keksiä. Voin koittaa ehtoolla laittaa. Mutta jos jollain on intoa ja valmis visa niin antaa tulla vaan.
    -- Viikon tietoviisas, Pajavasara, 2 tuntia sitten
  • Itekin aikoinaan tuli osteltua paljon pokemon kortteja. Uutisissa ollut juttuja miten korttien arvot noussu ja kyllä ottaa päähän kuinka tyhmästi tehtiin aikoinaan kun näitä myytiin kirppiksellä isoina nippuina 1€ per nippu... Sitä ei olis...
    -- Pelimaailman oheistuotteet, rap, 5 tuntia sitten
  • Jahas eli tällainen viesti vedetään hatusta yli kymmenen vuoden tauon jälkeen? Eli onko joku kaapannut kenties foorumitilin kyseiseltä käyttäjältä?
    -- Girls From Your Town - Anonymous Casual Dating - No Selfie, Sähköfakiiri, 7 tuntia sitten
  • Täälä oltiin ekaa kertaa
    -- Konsertit, keikat & festarit, DarkShadow, 12 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...