Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Kaksi kuvaa MechAssault 2:sta

05.02.2004 - 00:00, Hakkiz

ESPN NBA Basketball –
ESPN NBA Basketball

05.02.2004 - 00:00, SonJohn

Prince of Persia saamassa jatkoa

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Konamilta ääniohjattu LifeLine

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Pleikkarin ja Cuben Splinter Cellit myöhästyvät

04.02.2004 - 00:00, Oliver

Midway Arcade Treasures

04.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Viikottainen ELSPA-lista: GTA tupla ykköshittiputkessa

04.02.2004 - 00:00, Corca

EA julkaisee Breakdownin Euroopassa

04.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Ubisoftin osavuosikatsauksen antimia

04.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Worms 3D –
Worms 3D

04.02.2004 - 00:00, SonJohn

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Nimenomaan näin, kilpailu on tässäkin avainasemassa, sitten kun kysyntä ei ylitä tarjontaa enää näin räikeästi.
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 6 minuuttia sitten
  • Ostin äsken powerwash 2 adventure time lisä osan mutten pääse siihen maksu meni läpi ja latasi myös helppo juttu varmaan mikä hiertää ei keksi.
    -- Kysy mitä vain -ketju, Pelaaja44, 15 minuuttia sitten
  • Circana toukokuu 2026 (Circana on entinen NPD, mittaa Amerikan myyntejä) https://cdn.bsky.app/img/feed_fullsize/plain/did:plc:bhqrrxt7yyfpwguioa7rwa7x/bafkreihojqehl5of2z26bcsvbmghq4fpgnthem3yiwdkizrhji36nfiu2e Mat Piscatella Bluesky Hardware - May...
    -- Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen), JTahti, 42 minuuttia sitten
  • https://muropaketti.com/pelit/peliuutiset/grand-theft-auto-6sta-saatetaan-sittenkin-julkaista-levylliset-versiot/
    -- Grand Theft Auto VI, Renebauman, 48 minuuttia sitten
  • Saadaanko vielä esimerkiksi @Strooper12:n vastaukset? Tuo klo. 17 ei ole kiveen kirjoitettu! Palkintogaala ja oikeat vastaukset tulevat tämän illan aikana.
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 53 minuuttia sitten
  • Joo, myös goty-versioista on osattu tehdä rumia.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Tämä pitäisi varmaan ostaa. Muistan kun oli harvoja pelejä ensimmäisellä pc:llä ja oli jotenkin pelottava/ahdistava vaikka ei kai se kauhupeli ollut tarkoitus kai ollakaan. Jotain nippeleitä vääntelin jne. mutta en tainnut tajuta mistään...
    -- Viimeksi pelatut pelit, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Eiköhän kilpailijakin nosta hintojaan, varsinkin kun GTA VI näkyy jo horisontissa. Jos hintoja on komponenttipulan vuoksi korotettava, niin nythän se kannattaa tehdä. Porukka kyllä ostaa laitteen kalliimmallakin, jos sillä voi pelata marraskuu...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, kissanpoika, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...