Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

James Bond: Everything of Nothing

03.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Maximo Vs The Army of Zin

03.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Cricket 2004

03.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Mega Man X7

03.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

R: Racing

03.02.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Vitivalkoinen loppuunmyyty

03.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Uusia kuvia Argonautin peleistä

03.02.2004 - 00:00, Hakkiz

RalliSport Challenge 2 -mediapläjäys

03.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Uusia kuvia Psychonautsista

03.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Xbox Live -uutisia

03.02.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Steins;Gate Elite (Switch 1/2) Steins Gatesta olen silmäillyt arvosteluja, joissa todetaan pelistä että jos harrastat digitaalisia pelejä niin pelaa tämä läpi ainakin kerran elämässä. Elite nimen perässä tarkoittaa versiota, jossa pelistÃ...
    -- Visual Novel -pelit, JTahti, 3 minuuttia sitten
  • Onko mitään aavistusta mihin aikaa ylihuomenna myyntialkaa vai alkaako se heti kun vuorokausi vaihtuu?
    -- Grand Theft Auto VI, Juhis82, 8 minuuttia sitten
  • next?
    -- Viikon tietoviisas, Strooper12, 15 minuuttia sitten
  • Niin siinä mielessä hinta ei ole ongelma kyllä. Ps6 ja uusi boksi kuitenkin varmasti maksavat paljon päälle tonnin, jos muistipula ei kerkiä siihen mennessä helpottumaan.
    -- PC-pelaaminen, Darks, 32 minuuttia sitten
  • Minusta on ihan hyvä, mikäli tytär ja hänen äitinsä jätetään unholaan tässä vaiheessa. Heihin liittyvät menetykset kuitenkin ne kaikkein kivuliaimmat hetket Kratoksen tarinassa, enkä näe luontevaa tapaa tuoda heitä takaisin. He ovat ny...
    -- God of War Laufey, kissanpoika, 5 tuntia sitten
  • Sinä voit sanoa pelistä vaikka mitä kriittistä niin halutessasi. Sitä ei kukaan kiellä. Mutta kun lähdet jauhamaan salaliittoteoriasoopaa, se ei ole mitään kritisointia.
    -- Ketutuskeskustelu, BaDari, 5 tuntia sitten
  • Suomessa tuskin ikinä nähdään noin halvalla, tai edes oikeaan normaaliin hintaan, Bergsalan takia.
    -- Nintendo Switch 2, MarcheM, 6 tuntia sitten
  • Tech Jesus on tehnyt kattavan videon laitteesta. Äärimmäisen hiljainen ja pieni laite joka sopii loistavasti TV:n viereen. Se on kohtalaisen tehokas PC helppoon olohuone käyttöön. Hinta on mitä on mutta siitä voimme syyttä eri ihmisiä. 66...
    -- Valve Steam Machine, HideoMiyamoto, 6 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...