Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

The Drifter –
Petri piti tästä kokemuksesta Petriä enemmän, mutta arvosana on silti sama viisi tähteä

25.06.2026 - 12:15, Petri Kataja

The Drifter Nintendo Switch 2 Edition nostokuva

Rempseää Sonic-henkeä huokuva musiikkivideo juhlistaa ikonisen siilin 35 vuoden taivalta

23.06.2026 - 21:44, Jaakko Herranen

Steam Machinen hinta on nyt julkistettu – kukkaro kevenee halvimmillaankin yli tonnilla

23.06.2026 - 09:46, Niko Lähteenmäki

SHINOBI: Art of Vengeance saa Switch 2 -julkaisunsa syyskuussa

22.06.2026 - 16:11, Jaakko Herranen

Assassin's Creed Shadowsin viimeinen sisältöpäivitys linkittää tarinan pian ilmestyvään Black Flag Resyncediin

18.06.2026 - 18:54, Jaakko Herranen

Rockstar paljasti, milloin Grand Theft Auto VI ennakkotilaukset alkavat

18.06.2026 - 16:25, Joonatan Itkonen

Kesäkuun jälkipuoliskon ja heinäkuun alun Game Pass -lisäykset selvillä

16.06.2026 - 23:35, Jaakko Herranen

007 First Light – seitsemän huomiota tästä kenties parhaasta James Bond -pelistä ikinä

16.06.2026 - 14:39, Petri Kataja

007 First Light Älä paina sitä nappia, James

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • fyysinen version on pakko tulla jossakin vaiheessa ei kaikki tuu tai pysty ostamaa sitä digina
    -- Grand Theft Auto VI, arit73, 38 minuuttia sitten
  • Tykkään kyllä, sama se oli ekassaki osassa että tässä ei ole sitä perinteistä "skannausta" seinien läpi joka paljastaa jokaisen vihollisen sijainnin. Pitää ihan omilla silmillä hiippailla ja tutkia, toki jotain pikku apuvälineitä on kut...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 48 minuuttia sitten
  • Muutama peliostos mökkireissulle. Elliotin seikkailut kustansi VPD:llä 58.89e kun hyödynsin uutiskirjeen tilaamisesta saadun 5% edun. Hakumatkalla pistahdin Prismassa, jossa Zeldan turpakäräjät maksoi huokeat 39.50e. Hyvä löytö, sillä aina...
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, VanDamScum, 1 tunti sitten
  • tämä on omasta mielestäni huomattavasti mielenkiintoisempi julkaisu ja oikeastaan semmoinen peli mitä olisi voinut myöskin gamefreaks:ltäkin odottaa eli Monster Hunter meets Pokemon, hahmoista sitten tulee mieleen joku Bravely Default tai vanha...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), DestiZ, 1 tunti sitten
  • Netflixistä kattellu Dallasin Cheerleaderit sarjan kolmatta kautta joka just lisättiin. Sarjassa seurataan nuoria naisia hakuvaiheesta cheerleaderiks ja on meinaan hottia katseltavaa:cool: 0NWHhWdkqEM Outer Banks seikkailusarjan viimeinen eli 5....
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, rap, 3 tuntia sitten
  • The Drifterin arvio, kerta siitä nyt puhetta oli, on julki. Diggasin, vaikka ei täydellinen kokemus olekaan. Switch 2:n kontrollit nostivat arvosanaa ylöspäin, sen verran hyvin homma hoidettu. https://www.konsolifin.net/arvostelu/petri-piti-tast...
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), Ulukai, 7 tuntia sitten
  • Tätä vähän itsekkin pelkäsin ja harkitsin tilausta hetken. Mutta voiton veti ajatus siitä että voin nfc-laattaa näyttämällä vaihtaa lennosta vaikkapa Intellivisionin Skiingistä Arcade Centipedeen jne. jne. Aivan huikea ominaisuus. Sitte...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, m_vierimaa, 7 tuntia sitten
  • Aika vähän mitään uutta luvassa tällä seasonilla, joten taitaa jäädä väliin. Itse en pidä ollenkaan tuosta, että uniikeissa tavaroissa on vaihtuvat statsit. Mielestäni niiden pointti on juuri se, että ne antaa tietyt statsit, mutta sta...
    -- Diablo 4, Mossy, 8 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...