Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Dead by Daylight -elokuva etenee vihdoin – ohjaaja vahvistettu ja kuvaukset lähestyvät

15.06.2026 - 14:03, Tarja Porkka-Kontturi

Dead by Daylight, peli, elokuva, peliuutinen, kauhupeli

Zero Parades: For Dead Spies –
Elä ja anna toisten kuolla – Mitä tapahtuu sen jälkeen?

15.06.2026 - 10:52, Tommi Viitanen

Zero Parades for Dead Spies kansikuva

Little Nightmares II Enhanced Edition –
Varjojen, taskulamppujen ja kylmien väreiden paluu

14.06.2026 - 10:05, Petri Kataja

Little Nightmares II Enhanced Edition nostokuva

KonsoliFIN Podcast #230: Kesäpelifestarit

13.06.2026 - 13:52, Niko Lähteenmäki

Battleborn Geoff

Forza Horizon 6 -pelaajia varoitetaan tallennusongelmasta – Xbox tutkii kadonnutta peliedistymistä

12.06.2026 - 15:05, Tarja Porkka-Kontturi

Forza Horizon 6, peliuutinen, tallennus, ajopeli

Voi Grand Theft Auto minkä teit! Syyskuu ja lokakuu tulevat olemaan yhtä kaaosta

12.06.2026 - 09:33, Petri Kataja

Syyskuu 2026 pelejä on paljon

EA Sports UFC 6 –
Meno on kuin vaarin kasikymppisillä Valkoisen talon takapihalla

11.06.2026 - 18:00, Tero Lepistö

UFC6, UFC 6, EA, EA Sports, peli, peliuutinen

Kotimaisen Paperlands-indiepulmailun demo kokeiltavissa Steamin kautta – julkaistaan vielä kuluvan vuoden aikana

11.06.2026 - 16:13, Jaakko Herranen

Paperlands, indie, peli, uutinen, peliuutinen

Vauhtijuoksu ei ole ainoa oululainen pikapelitapahtuma – Pelimaraton pidetään tulevana viikonloppuna jo 11. kerran

11.06.2026 - 12:07, Jaakko Herranen

pikapelaaminen, pelimaraton, peli, uutinen, peliuutinen, oulu

Seuraava Star Fox -peli julkaistaan loppukuusta – pelattava demomaistiainen nyt kokeiltavissa

09.06.2026 - 18:47, Jaakko Herranen

Star Fox, demo, peli, uutinen, peliuutinen, Switch 2

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Mietin ihan samaa tuosta pelin koosta. Tosin eihän nykypäivänä pienempiäkään pelejä aina ole kokonaan levylle laitettu, vaan osa on fyysisen tapauksessakin pitänyt ladata 'päivityksenä' verkosta. Jos R* haluaisi, voisi se laittaa pakettii...
    -- Grand Theft Auto VI, Fabre#4, 16 minuuttia sitten
  • The Drifterin arvio, kerta siitä nyt puhetta oli, on julki. Diggasin, vaikka ei täydellinen kokemus olekaan. Switch 2:n kontrollit nostivat arvosanaa ylöspäin, sen verran hyvin homma hoidettu. https://www.konsolifin.net/arvostelu/petri-piti-tast...
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), Ulukai, 1 tunti sitten
  • Tätä vähän itsekkin pelkäsin ja harkitsin tilausta hetken. Mutta voiton veti ajatus siitä että voin nfc-laattaa näyttämällä vaihtaa lennosta vaikkapa Intellivisionin Skiingistä Arcade Centipedeen jne. jne. Aivan huikea ominaisuus. Sitte...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, m_vierimaa, 2 tuntia sitten
  • Aika vähän mitään uutta luvassa tällä seasonilla, joten taitaa jäädä väliin. Itse en pidä ollenkaan tuosta, että uniikeissa tavaroissa on vaihtuvat statsit. Mielestäni niiden pointti on juuri se, että ne antaa tietyt statsit, mutta sta...
    -- Diablo 4, Mossy, 3 tuntia sitten
  • Ruoskin itseäni sillä on jäänyt tänne mainitsematta, kuinka jo 16. kesäkuuta julkaistiin v13.52-päivitys, joka sisälsi näinkin "oleellisen" muutoksen. Lähde: PlayStation
    -- PS4-päivitykset, TT-2k, 3 tuntia sitten
  • Krimin niemimaa ei enää ole kovin haluttu paikka. https://charter97.org/en/news/2026/6/21/688589/?fbclid=IwY2xjawSovN9leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBUY1NJdTlBemRoeEZvOUFSc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHim7kVYSc4o_zlPcQV_yCfHa1K5J8fQRKGEB_2CHKu9oM...
    -- Venäjän hyökkäyssota Ukrainassa, Strooper12, 3 tuntia sitten
  • Itse pidin Nier isä päähahmosta enemmän mutta käytännössä tarina toimii ihan hyvin kumpanakin versiona. Originaali Nier ja Replicant uusioversio ei periaatteessa eroa pelillisesti juurikaan toisistaan, uusioversiossa on yksi tarinallinen osuu...
    -- Viimeksi pelatut pelit, templar, 4 tuntia sitten
  • Joo, se on selvää, miksi joku asia on laitettu oletukseksi ja miksi joku on "työläämpi". Kotona en niin koe tähän tarvetta, koska käyttäjämäärä on niin pieni. Työpaikalla taas edes Windowsin asennus ei voi olla niin että asennetaan ...
    -- PC-pelaaminen, Dragonfly, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...