Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

007 First Light – seitsemän huomiota tästä kenties parhaasta James Bond -pelistä ikinä

16.06.2026 - 14:39, Petri Kataja

007 First Light Älä paina sitä nappia, James

Dead by Daylight -elokuva etenee vihdoin – ohjaaja vahvistettu ja kuvaukset lähestyvät

15.06.2026 - 14:03, Tarja Porkka-Kontturi

Dead by Daylight, peli, elokuva, peliuutinen, kauhupeli

Zero Parades: For Dead Spies –
Elä ja anna toisten kuolla – Mitä tapahtuu sen jälkeen?

15.06.2026 - 10:52, Tommi Viitanen

Zero Parades for Dead Spies kansikuva

Little Nightmares II Enhanced Edition –
Varjojen, taskulamppujen ja kylmien väreiden paluu

14.06.2026 - 10:05, Petri Kataja

Little Nightmares II Enhanced Edition nostokuva

KonsoliFIN Podcast #230: Kesäpelifestarit

13.06.2026 - 13:52, Niko Lähteenmäki

Battleborn Geoff

Forza Horizon 6 -pelaajia varoitetaan tallennusongelmasta – Xbox tutkii kadonnutta peliedistymistä

12.06.2026 - 15:05, Tarja Porkka-Kontturi

Forza Horizon 6, peliuutinen, tallennus, ajopeli

Voi Grand Theft Auto minkä teit! Syyskuu ja lokakuu tulevat olemaan yhtä kaaosta

12.06.2026 - 09:33, Petri Kataja

Syyskuu 2026 pelejä on paljon

EA Sports UFC 6 –
Meno on kuin vaarin kasikymppisillä Valkoisen talon takapihalla

11.06.2026 - 18:00, Tero Lepistö

UFC6, UFC 6, EA, EA Sports, peli, peliuutinen

Kotimaisen Paperlands-indiepulmailun demo kokeiltavissa Steamin kautta – julkaistaan vielä kuluvan vuoden aikana

11.06.2026 - 16:13, Jaakko Herranen

Paperlands, indie, peli, uutinen, peliuutinen

Vauhtijuoksu ei ole ainoa oululainen pikapelitapahtuma – Pelimaraton pidetään tulevana viikonloppuna jo 11. kerran

11.06.2026 - 12:07, Jaakko Herranen

pikapelaaminen, pelimaraton, peli, uutinen, peliuutinen, oulu

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • En tiedä mitä tarkalleen ottaen tarkoitat nyt gameplaylla, mutta kyllä mä ainakin todellakin odotan sen pelattavuuden olevan selvästi sulavampaa kuin aikaisemmissa osissa. Sitä sen olisi pitänyt olla jo ainakin vitosessa.
    -- Grand Theft Auto VI, Subi, 44 minuuttia sitten
  • Koronan aikaan kulutus kasvoi merkittävästi, jolloin muistivalmistajat kiihdyttivät tuotantoa ja puskivat markkinoille muistia kysyntää vastaamaan. Koronan jälkeen kysyntä kuitenkin romahti, jolloin valmistajien varastoihin jäi tolkuton mää...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Tänään tuli aloiteltua tuo viimeinen lisäri ja kyllä tuossa huomaa että vaikeustaso nousee. Samoin nousi ketutustaso kun alussa oli melkein kaikki kahdeksan puzzlea pelkkää laseria. Niissä ei ole mitään hauskaa tai haastavaa! Tai siis on h...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Okei, no ilmankos. Minä kun ajattelin että olisin vain ollut pieni ja herkkä nuorukainen, joka pelkäsi puzzle-pelin parissa. :D Ja niin, tuollahan oli tosiaan tuo jatko-osakin. Se on jäänyt vähemmälle huomiolle itsellä mutta nyt kun sanoit...
    -- Viimeksi pelatut pelit, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Nyt olen pelaillut tätä kolmannelle alueelle, eli East Angliaan asti, keräten ja tehden kaiken mahdollisen jokaiselta alueelta ja... Täytyy sanoa että ei nämä alueet vielä ole tuntuneet niin kauaa vievän. Karttaakin kun olen katsellut, niin ...
    -- Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Tulipa luettua tuo Spede kysymys väärin kun luin, että missä menestyi. Sattuu paremmissakin piireissä.
    -- Viikon tietoviisas, ripulipamaus, 2 tuntia sitten
  • En tiedä kuuluuko tänne, mutta itsellä tää junnuna lähti Pokemon Crystalsista liikkeelle niin kai tässä joku aasinsilta täyttyy. Anyway, poika alkoi keräilee Pokemon kortteja, ja mua ei nuo brainrotit ja Robloxit ole napanneet, mutta Pokemo...
    -- Pelimaailman oheistuotteet, kopolanpoika, 4 tuntia sitten
  • Sekiro-sarjasta uusi traileri. Tuttuja asioita näkyy siellä ja täällä. q0zQNh0wSb0
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, Ulukai, 5 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...