Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

007 First Light – seitsemän huomiota tästä kenties parhaasta James Bond -pelistä ikinä

16.06.2026 - 14:39, Petri Kataja

007 First Light Älä paina sitä nappia, James

Dead by Daylight -elokuva etenee vihdoin – ohjaaja vahvistettu ja kuvaukset lähestyvät

15.06.2026 - 14:03, Tarja Porkka-Kontturi

Dead by Daylight, peli, elokuva, peliuutinen, kauhupeli

Zero Parades: For Dead Spies –
Elä ja anna toisten kuolla – Mitä tapahtuu sen jälkeen?

15.06.2026 - 10:52, Tommi Viitanen

Zero Parades for Dead Spies kansikuva

Little Nightmares II Enhanced Edition –
Varjojen, taskulamppujen ja kylmien väreiden paluu

14.06.2026 - 10:05, Petri Kataja

Little Nightmares II Enhanced Edition nostokuva

KonsoliFIN Podcast #230: Kesäpelifestarit

13.06.2026 - 13:52, Niko Lähteenmäki

Battleborn Geoff

Forza Horizon 6 -pelaajia varoitetaan tallennusongelmasta – Xbox tutkii kadonnutta peliedistymistä

12.06.2026 - 15:05, Tarja Porkka-Kontturi

Forza Horizon 6, peliuutinen, tallennus, ajopeli

Voi Grand Theft Auto minkä teit! Syyskuu ja lokakuu tulevat olemaan yhtä kaaosta

12.06.2026 - 09:33, Petri Kataja

Syyskuu 2026 pelejä on paljon

EA Sports UFC 6 –
Meno on kuin vaarin kasikymppisillä Valkoisen talon takapihalla

11.06.2026 - 18:00, Tero Lepistö

UFC6, UFC 6, EA, EA Sports, peli, peliuutinen

Kotimaisen Paperlands-indiepulmailun demo kokeiltavissa Steamin kautta – julkaistaan vielä kuluvan vuoden aikana

11.06.2026 - 16:13, Jaakko Herranen

Paperlands, indie, peli, uutinen, peliuutinen

Vauhtijuoksu ei ole ainoa oululainen pikapelitapahtuma – Pelimaraton pidetään tulevana viikonloppuna jo 11. kerran

11.06.2026 - 12:07, Jaakko Herranen

pikapelaaminen, pelimaraton, peli, uutinen, peliuutinen, oulu

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Sekiro-sarjasta uusi traileri. Tuttuja asioita näkyy siellä ja täällä. q0zQNh0wSb0
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, Ulukai, 1 minuutti sitten
  • Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Nimenomaan näin, kilpailu on tässäkin avainasemassa, sitten kun kysyntä ei ylitä tarjontaa enää näin räikeästi.
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 7 minuuttia sitten
  • Ostin äsken powerwash 2 adventure time lisä osan mutten pääse siihen maksu meni läpi ja latasi myös helppo juttu varmaan mikä hiertää ei keksi.
    -- Kysy mitä vain -ketju, Pelaaja44, 17 minuuttia sitten
  • Circana toukokuu 2026 (Circana on entinen NPD, mittaa Amerikan myyntejä) https://cdn.bsky.app/img/feed_fullsize/plain/did:plc:bhqrrxt7yyfpwguioa7rwa7x/bafkreihojqehl5of2z26bcsvbmghq4fpgnthem3yiwdkizrhji36nfiu2e Mat Piscatella Bluesky Hardware - May...
    -- Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen), JTahti, 44 minuuttia sitten
  • https://muropaketti.com/pelit/peliuutiset/grand-theft-auto-6sta-saatetaan-sittenkin-julkaista-levylliset-versiot/
    -- Grand Theft Auto VI, Renebauman, 50 minuuttia sitten
  • Saadaanko vielä esimerkiksi @Strooper12:n vastaukset? Tuo klo. 17 ei ole kiveen kirjoitettu! Palkintogaala ja oikeat vastaukset tulevat tämän illan aikana.
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 55 minuuttia sitten
  • Joo, myös goty-versioista on osattu tehdä rumia.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Tämä pitäisi varmaan ostaa. Muistan kun oli harvoja pelejä ensimmäisellä pc:llä ja oli jotenkin pelottava/ahdistava vaikka ei kai se kauhupeli ollut tarkoitus kai ollakaan. Jotain nippeleitä vääntelin jne. mutta en tainnut tajuta mistään...
    -- Viimeksi pelatut pelit, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...