Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Rempseää Sonic-henkeä huokuva musiikkivideo juhlistaa ikonisen siilin 35 vuoden taivalta

23.06.2026 - 21:44, Jaakko Herranen

Steam Machinen hinta on nyt julkistettu – kukkaro kevenee halvimmillaankin yli tonnilla

23.06.2026 - 09:46, Niko Lähteenmäki

SHINOBI: Art of Vengeance saa Switch 2 -julkaisunsa syyskuussa

22.06.2026 - 16:11, Jaakko Herranen

Assassin's Creed Shadowsin viimeinen sisältöpäivitys linkittää tarinan pian ilmestyvään Black Flag Resyncediin

18.06.2026 - 18:54, Jaakko Herranen

Rockstar paljasti, milloin Grand Theft Auto VI ennakkotilaukset alkavat

18.06.2026 - 16:25, Joonatan Itkonen

Kesäkuun jälkipuoliskon ja heinäkuun alun Game Pass -lisäykset selvillä

16.06.2026 - 23:35, Jaakko Herranen

007 First Light – seitsemän huomiota tästä kenties parhaasta James Bond -pelistä ikinä

16.06.2026 - 14:39, Petri Kataja

007 First Light Älä paina sitä nappia, James

Dead by Daylight -elokuva etenee vihdoin – ohjaaja vahvistettu ja kuvaukset lähestyvät

15.06.2026 - 14:03, Tarja Porkka-Kontturi

Dead by Daylight, peli, elokuva, peliuutinen, kauhupeli

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Yksityiskohtien määrä on hirvittävän suuri, jos vertaa mihin tahansa muuhun kehittäjään. Jotkut sitä arvostaa, jotku näköjään ei. Sit siin on iso avoin hiekkalaatikko, missä voi tehä mitä vaan, ja ihan naurattaa ku vertaa minkä taha...
    -- Grand Theft Auto VI, DarkAges, 10 minuuttia sitten
  • Eikö Euroopan unioni käytännössä pakottanut Appleakin avaamaan iPhonen sovellusten jakelua siten, että käyttäjät voivat ladata sovelluksia myös muualta kuin Applen omasta sovelluskaupasta? Siinä mielessä ei olisi täysin yllättävää,...
    -- PC-pelaaminen, ItseMestari, 12 minuuttia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 12 minuuttia sitten
  • Sitten vielä kaikki 28 loppua pitää tietenkin nähdä. Toki siihen suosittelen opasta koska se ei ole niin helppoa muuten.
    -- Viimeksi pelatut pelit, HideoMiyamoto, 27 minuuttia sitten
  • Pelailin demon tuossa läpi. Pitkään piti miettiä, että olisiko hankkimisen arvoinen, mutta lopulta kallistuin laittamaan tilauksen VPD:ltä sisään. Sellainen kiva kesäpeli pelailtavaksi mökillä. Vei jotenkin yksinkertaisempaan aikaan. Tais...
    -- The Adventures of Elliot: The Millennium Tales, VanDamScum, 54 minuuttia sitten
  • Nyt on lisäreitäkin pelailtu kahden verran - kun tuo siis jaettu kolmeen osaan - joten niistä jotain mietteitä. Ensimmäinen keskittyy lasereihin ja on ihan liian helppo ja tuntui että myös toistettiin samoja asioita eri mallisissa huoneissa. ...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Vähän vierostan tuota genreä muttta olihan tuo hauska ;) Ja ei mielestäni biisinäkään pöllömpi.
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Strooper12, 2 tuntia sitten
  • Tuli nappastua tämä silloin siitä alesta Xboxille, 33€ Premium Edition, ja tämä nousi heittämällä itselleni suosikki-Doomiksi. Aivan tajuttoman hauskaa mättöä tehostettuna mahtavalla soundtrackilla. :D
    -- Doom: The Dark Ages, BaDari, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...