Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Rempseää Sonic-henkeä huokuva musiikkivideo juhlistaa ikonisen siilin 35 vuoden taivalta

23.06.2026 - 21:44, Jaakko Herranen

Steam Machinen hinta on nyt julkistettu – kukkaro kevenee halvimmillaankin yli tonnilla

23.06.2026 - 09:46, Niko Lähteenmäki

SHINOBI: Art of Vengeance saa Switch 2 -julkaisunsa syyskuussa

22.06.2026 - 16:11, Jaakko Herranen

Assassin's Creed Shadowsin viimeinen sisältöpäivitys linkittää tarinan pian ilmestyvään Black Flag Resyncediin

18.06.2026 - 18:54, Jaakko Herranen

Rockstar paljasti, milloin Grand Theft Auto VI ennakkotilaukset alkavat

18.06.2026 - 16:25, Joonatan Itkonen

Kesäkuun jälkipuoliskon ja heinäkuun alun Game Pass -lisäykset selvillä

16.06.2026 - 23:35, Jaakko Herranen

007 First Light – seitsemän huomiota tästä kenties parhaasta James Bond -pelistä ikinä

16.06.2026 - 14:39, Petri Kataja

007 First Light Älä paina sitä nappia, James

Dead by Daylight -elokuva etenee vihdoin – ohjaaja vahvistettu ja kuvaukset lähestyvät

15.06.2026 - 14:03, Tarja Porkka-Kontturi

Dead by Daylight, peli, elokuva, peliuutinen, kauhupeli

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Jos jotain merkittävää laitetaan kalliimpien versioiden taakse niin voi älähtää ja rajusti (mikä ei toisaalta vaikuta yhtään mihinkään). Mutta tässä tapauksessa ihan samantyylistä bisnestoimintaa mitä on jo ollut viimeiset 20 vuotta. ...
    -- Grand Theft Auto VI, Ac3way, 7 minuuttia sitten
  • En tiedä millainen firma kyseessä, mutta ei tietenkään meilläkään isossa pörssiyhtiössä mitään omia Microsoft tilejä käytetä, vaan ihan Active Directory siellä takana on joka antaa käyttöoikeudet. Ei tietenkään myöskään paikal...
    -- PC-pelaaminen, Dragonfly, 44 minuuttia sitten
  • Aika odotettua tasoa tuo arvosanojen keskiarvo. Eiköhän tämä lähde jossain vaiheessa ostoon, fyysinen versiokin kun näyttäisi olevan ihan oikea sellainen.
    -- Star Fox, kissanpoika, 51 minuuttia sitten
  • Juu ostin sen just siitä days of play tarjouksesta 39,99€ joka oli aika kova tarjous näin melko uudesta alle vuoden vanhasta ps5 yksinoikeus pelistä.
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 1 tunti sitten
  • Nier: Automata (PS5 Pro) Vasta vuodesta 2017 pelilistalla odottanut teos pääsi vihdoin vuoroonsa. Ja mikä kekseliäs mestariteos siellä listalla onkaan piileksinyt kaikki nämä vuodet! Peli sijoittuu hyvin kauas tulevaisuuteen. Pelaaja ohjaa ...
    -- Viimeksi pelatut pelit, kissanpoika, 2 tuntia sitten
  • Nyt kun GTA VI -hinnat ja muut ovat selvillä, niin voin kertoa luukuttaneeni GTA 6:sta jo useamman kuukauden. Tarkoitan totta kai tätä Joyner Lucasin GTA 6 -kappaletta, mutta kuitenkin. Joyner on mainio. Ja kyseessä on räppiä, ettäs tiätte, ...
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Ulukai, 2 tuntia sitten
  • Pelissä myös on John Titor isossa osassa ja tämä nimimerkki on täysin otettu oikeasta elämästä. Kannattaa wikipediasta lueskella taustoja, mutta periaatteessa tämä käyttäjä väitti vuosina 1998-2011 olevansa aikamatkustaja ja selitti ai...
    -- Visual Novel -pelit, MarcheM, 2 tuntia sitten
  • Kyllä, ja tuolta '89 kaudelta myös se ainoa Vernonin Vezina ehdokkuus. Osgood oli ensimmäisellä noista Cupeista vain luukunavaaja, mutta kahdella muulla oli toki isossa roolissa, siksi varmaan pääsi unohtumaan. Mutta kuten sanoit, nää on n...
    -- NHL-jääkiekko, R2zapiN, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...