Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

RenderWare vastaamaan Sonic Heroesin tekniikasta

Sega on valinnut Criterion Softwaren suositun RenderWare-teknologian vastaamaan tulevan Sonic Heroesin teknisestä toimivuudesta. Sonic Teamin pää, Yuji Naka, kertoi, että RenderWare on tällä hetkellä johtava teknologia ja työkalu useille eri pelialustoille ilmestyvän pelin kehitykseen. Hänen mukaansa se antaa kehitystiimille enemmän aikaa keskittyä oleelliseen, kun jokaisen pelialustan erilaisen arkkitehtuurin kanssa ei tarvitse vaivata päätään.

RenderWarea käyttää ennestään jo lukuisat pelimaailman suuret nimet kuten muun muassa Electronic Arts, Ubi Soft ja Atari. Teknologialla on luotu monia menestyneitä pelejä aina Grand Theft Auto: Vice Citya, Mortal Kombat: Deadly Alliancea, Pro Evolution Soccer 2:ta ja Burnout 2: Point of Impactia myöten.

Sonic Heroes ilmestyy Xboxille, GameCubelle ja PlayStation 2:lle kuluvan vuoden aikana.

Kirjaudu kommentoidaksesi