Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Vuoden 1996 Sonic 3D Blast ei onnistunut tavoitteessaan heittää maailman nopein siili isometriseen 3D-miljööseen. Onneksi pelin alkuperäinen kehittäjä Jon Burton on pistänyt hihat heilumaan korjauspäivityksen suhteen.

Nykyään lukemattomista LEGO-peleistä tunnettua Traveller's Tales -studiota perustanut Jon Burton on ottanut päivityksen sydämen asiakseen – onhan alkuperäisen pelin julkaisusta vierähtänyt vaivaiset parikymmentä vuotta. Mies pyrkii ehostamaan PC:lle, Mega Drivelle ja Saturnille ilmestynyttä seikkailua muun muassa parannetulla ohjattavuudella ja kameralla, salasanatallennuksella, kenttäeditorilla, bugikorjauksilla, Time Attack -pelimuodolla sekä tietysti Super Sonic -hahmolla.

Burton olisi tahtonut puuhailla korjauspäivityksen kanssa aiemminkin, mutta muut projektit ovat pitäneet miehen toistaiseksi turhan kiireisenä.

SEGAsta riippumaton ja täten täysin epävirallinen Sonic 3D Blast Director's Cut sai myös uudistuksia esittelevän trailerin.

Kirjaudu kommentoidaksesi