Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Braid-suunnittelija työstää roolipeliä

Braidin suunnitellut Jonathan Blow paljastaa Gamasutran haastattelussa työskentelevänsä kaksiulotteisen roolipelin parissa. Mies ei kuitenkaan halunnut kertoa suunnitelmistaan lisää yksityiskohtia, sillä projekti on varsin alkuvaiheessa.

– En halua kertoa pelistä yksityiskohtia. Syynä on se, että minulla on ollut kolme tai neljä projektia, joiden olen vakuuttunut olevan seuraava pelini, ja pienen lisätyöstämisen jälkeen olen päättänyt, että voisin tehdä jotakin parempaakin, Blow kuvailee suunnitteluprosessia.

Viime kesän lopulla Live Arcadessa julkaistu Braid on saanut paljon kiitosta sekä kriitikoilta että pelaajilta. Ajan kulun manipuloimiseen keskittyvä pulmapeli saapuu kevään aikana myös PC:lle.

Galleria: 

Kirjaudu kommentoidaksesi