Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Hollywoodin tuottajaguru Jerry Bruckheimer (mm. Pirates of the Caribbean, CSI ja tuleva Prince of Persia: The Sands of Time) perusti jo viime vuonna Jerry Bruckheimer Games -studion Kalifornian Santa Monicaan ja alustavasti tekeillä on tiettävästi ainakin kaksi peliä. HeyUGuys-sivuston haastattelussa Bruckheimer selvitti syitä kiinnostukseensa pelejä kohtaan.

– Uskon todellakin, että kymmenessä vuodessa pelejä ja elokuvia ei enää erota toisistaan. Peleistä tulee niin realistisia. Ne ovat tarinankerronnan muoto ja me rakastamme kertoa tarinoita elokuvissa ja televisiossa. Alamme pian aktiivisesti etsimään joitakin avainhenkilöitä ja toivottavasti saamme kaiken käyntiin puolen vuoden sisällä, Bruckheimer selvitti.

Galleria: 

Kommentit

Pelit ovat 10 vuoden päästä 2 tunnin aivottomia toimintapläjäyksiä, joissa kaikista tärkeintä on komeat efektit?

^ Jokseenkin ehkäpä dualistinen lausuma, kun äskettäin kuitenkin pidit cinemaattisia QTE-mättöjä mainioina?

Joohanh: Kyllä, sopivassa suhteessa sekoitettuna perinteiseen pelimekaniikkaan. Ja edelleenkään en todellakaan pidä Heavy Rainia 10 tunnin QTE-pelinä. Etenkin kun HR:ssä juoni ja tunnelma on mitä mainioin (toisin kuin keskiverto-Bruckheimer-räimeessä).

Noin sanoi varmaan moni kymmenen vuotta sitten. No joo... kyllähän pelit on jo nyt aika huikea näköisiä ja jotkut tehosteet näyttävät jo aidoilta. Pelit on kyllä murrosvaiheessa nyt. Jännä nähdä kuin käy ja miten pelit tulee muuttumaan. Vanhojen elokuvapartojen sijaan kyllä mielellään antaisin tilaa niile jotka peleistä jotain oikeasti ymmärtää ja joilla on oikeat visiot peleihin.

"eleokuvissa"

En usko että pelien ja elokuvien "sulautumiseen" päästään kovinkaan äkkiä. Toisaaltaan en sitä toivokkaan.

Tarinankerronnassa varmasti päästään todella uusiin syvyyksiin. Siitä Heavy Rain on mainio esimerkki, kokemus jossa hahmot tulivat lihaksi ja vereksi jo ensimetreistä alkaen. Passiivisesta katsojasta tehdään aktiivinen osallistuja.

Toivottavasti näin ei käy.

Niin, pikemminkin tämä johtunee siitä, että efektielokuvat on jo nykyisellään niin suurilta osin rendattuja, että elokuvaa katsoessa tulee tunne, että katsoisi ylipitkää pelin välianimaatioita, eikä elokuvaa lainkaan. Avatarin suhteen traileri sai minut vakuuttuneeksi siitä, ettei siihen kannata aikaansa tuhlata. Ehkäpä myös arviot sen "loistokkaista" juonenkäänteistä.. (kävin Bangkokin IMAX-teatterin aulassa tämän toteamassa)

Hohhoijaa taas. Näin ei tule käymään, ainakaan 20 vuoteen.

Höpö, höpö. Pelatessa sulla on ohjain kädessä (ellet käytä Natalia tai vastaavaa) ja leffaa kattellessa popcornia.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi