InFamous 2 matkaa uuteen kaupunkiin

Sucker Punchin avoimen maailman toimintapläjäys InFamous saa virallisesti jatkoa. InFamous 2 komeilee nimittäin Game Informerin heinäkuun numeron kannessa.

Lehden mukaan jatko-osa vie Cole MacGrathin ja pelaajat uuteen kaupunkiin. Pelin sankari on saanut uuden lookin ohella tuoreita erikoiskykyjä ja uuden vihollisen.

Lisätietoja pelistä saataneen E3-messujen yhteydessä reilun viikon päästä.

Galleria: 

Kommentit

JES! Ykkösosa oli aivan loistava peli, pelasin sen monta kertaa läpi. Luulin että Prototype olisi ollut parempi, mutta huomasin että sen pelin pelattavuus ja kontrollit olivat todella ali-kehittyneet verrattuna InFamoukseen. Ykkönen oli aivan mahtava peli-elämys, tarina ja pelattavuus olivat ne asiat mitkä tekivät pelistä 5-tähden pelin silmissäni. :)

Ihan ok-viritelmä tuo ensimmäinen osa. Eniten häiritsi Cole:n liimanäpit, Sly Cooperista kierrätetyt animaatiot (etenkin pelimoottorilla tehdyt kohtaukset olivat todella tönkköjä), yli-inhimillisen tarkat vihut (jokainen luoti osui, vaikka kuinka yritit väistellä), sekä surkea tarina jossa pelaajan hyvä/paha-päätöksillä ei ollut yhtään mitään väliä.

BeliEvil: Itse pidin vihuista eivätkä luodit liiemmin hidastaneet Colea ja oli mukavampaa kun piti vähän varoa kun liikkui. Sitä paitsi sen kun vain pyöri kuperkeikkoja niin sai vältettyä suurimman osan. Ja ei kyllä siitä suojastakaan olisi ollut apua ja hyötyä jos olivat olleet epätarkempia.

Oiskohan tulossa jo jouluks? Ykkönen oli loistava!

^Jos vihu sille päälle sattui(aktivoi jonkun v*tun auto-aimin), niin oli ihan sama veditkö niitä kuperkeikkoja vai et, osumaa tulee silti.

Ykkösessä oli todella rasittava ohjaus koska noin joka toisella kerralla Cole otti kiinni siitä mistä piti. Peli oli myös todella yksitoikkoinen. Jotain siinä oli kuitenkin tehty oikein koska sen jaksoi pelata läpi. Mutta kyllä toisen osan pitää parantua monella osa-alueella jotta se mun hyllyyni tulisi..

Tätä onkin odotettu siitä asti kun ykkönen mentiin läpi. Erittäin loistava peli mun mielestä.

Hyvähän se tarina oli ja oli sillä vaikututsta loppuun olitko pahis vai hyvis. Kaupungin kohtalo riippui siitä mitä teki ja oli jotain muutoksia päätösten muodossa. Myönnetäköön että harmaita sävyjä ei oikein ollut, mutta se nyt ei haitannut suuresti. Liimanäppisyys ärsytti, mutta ei kovin paljoa kuitenkaan. Ja siksi pelissä voi mennä suojaan ettei tarvitse seistä luotisateessa, jos pelasi viisaasti ja strategialla hengissä pysyi vaikeemmallakin helposti. :)

^Tarkoitin lähinnä sitä, että Cole ei henkilönä paljoa muuttunut, vaikka kuinka "pahasti" kohteli kaikkia yms.

#*!SPOILERS INC!*#
Jälleen kerran itse valinta Hyvän/pahan välillä tapahtui aivan lopussa, hieman typerästi Kotorin tyyliin. Mitään väliä ei ollut kuinka mulkku jätkä olit, voit silti valita hyvis lopun jne. Muutenkin, luulisi että sillä "yhdellä naikkosella" olisi ollut jotain suurempaakin roolia, etenkin jos pahiksena pelasit. Jäi vähän keskeneräinen fiilis tuosta.

*Spilers*

Olihan sillä naikkosella suurikin rooli siinä pelissä. Ja Colen persoona muuttui sen mukaan mitä valintoja teit, kuten sanoit siitä erään naikkosen kohtalosta.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi