System Shock -klassikon uusioversiota työstävä Nightdive Studios on asettanut projektinsa jäihin pahojen kehitysvaikeuksien vuoksi.

Studiota johtava Stephen Kick tuumailee Kickstarter-tiedotteessaan projektin lähteneen jossain vaiheessa pahasti raiteiltaan. Mainiosti menestynyt rahoituskampanja ja matkan varrella vaihtunut pelimoottori kohottivat kehittäjien kunnianhimon uusiin sfääreihin, jonka seurauksena taas varsinainen fokus hämärtyi liiaksi. Kokonaisuus lipesi Kickin mukaan turhan kauas alkuperäisistä visioista ja siitä, mikä teki System Shockista alun perin niin mainion.

Windowsille, Macille, Linuxille, Xbox Onelle ja PlayStation 4:lle uumoiltua System Shockia ei ole suinkaan vielä täysin hyllytetty, vaan tarkoituksena on kasata rivit ja palata uusioversion pariin entistäkin vahvempana.

Kirjaudu kommentoidaksesi