Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Unreal Tournament 3:n laajennus parin viikon päästä

Epic on ilmoittanut julkaisevansa Unreal Tournament 3:n Titan Pack -laajennuksen PlayStation 3:lle ja PC:lle 5. päivä maaliskuuta.

Lähes gigan kokoinen laajennus on ilmainen ja se sisältää X360-versiosta tutun jaetun ruudun moninpelin, kaikkiaan 16 uutta karttaa sekä mod-selaimen PS3:lle. Lisäksi mukana ovat uudet Greed- ja Betrayal-pelimuodot.

Galleria: 

Kommentit

Yeah! Nyt viimeistään tulee peli kaupan hyllyltä poimittua. Co-oppia ja lisäkarttoja tässä on nimittäin kaipailtu. Pelaajiakin saisi olla...

Jep, lähtee uudemman kerran pelitykseen päivityksen myötä. Uutisesta puuttuu maininta trophyistä?

Vaan ei X360:lle? Nyt Rage-moodi päälle ja Epicin foorumille.

Tuossa ei puhuta mitään, että mitä laajennus tuo PC-versioon, jonka itse omistan. Tuskin jaettua ruutua tulossa siihen, mutta saisi tulla nuo uudet mapit ja pelimuodot:)

Tietysti PC:lle tulee kaikki herkut (miinus split-screen) Steam achievementit mukaanluettuna.

DePetri: "Vaan ei X360:lle? "

Juu ei, kun tämän koko ylittää Microsoftin rajoitukset. Tosin XO:n UT3:ssa jo oli tuo split-screen sekä viisi tämän paketin muakan olevista kartoista.

Taas on nämä ärsyttävät Microsoftin rajoitukset kyseessä. Mitenhän sitten The Lost and Damned joka on vielä paljon isompi paketti mitä tuo Titan Pack? Ja voisivat sentään pistää X:llekin edes nuo uudet pelimuodot.

No onneksi ei tullut tätäkään myytyä. Varsin messevältä lisäpaketilta kuulostaa ja hienoa, että näinkin "vanhaan" peliin saadaan trophyt!

"Taas on nämä ärsyttävät Microsoftin rajoitukset kyseessä. Mitenhän sitten The Lost and Damned joka on vielä paljon isompi paketti mitä tuo Titan Pack? Ja voisivat sentään pistää X:llekin edes nuo uudet pelimuodot."

Titan pack on ilmeisesti samalla päivitys, joten siihen pätevät Microsoftilla vielä tiukemmat säännöt kuin ladattavaan sisältöön. Lisäksi päivitys olisi tuottanut lisätyötä boksilla, sillä useat sen ominaisuudet ovat jo 360:n version koodissa.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi