Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Tahdissa, mars!

Peli alkaa, kun Tibby niminen koirahahmo, jolla on pinkki afrotukka, tippuu taivaasta ja haluaa päästä takaisin. Alkaa pitkä kotimatka, joka käy rytmipelien kautta.

Pelissä höpötetään, että pitää päästä hyvään flowhun, jotta saa naputettua a nappia tahdissa. Jotenkin tuntuu, että olen liian kankea että pääsisi hyvään flowhun ja jotkut pelit menee siinä että painelee tympääntyneenä a nappia, sillä kolmen yrityksen jälkeen Rupert tulee ja ehdottaa että pientä kolikkomäärää vastaan merkitään kenttä läpäistyksi ja pääsee eteenpäin.

Kolikoita saa kun pelaa peliä eteenpäin. Mitä parempi suoritus niin sen enemmän saa kolikoita ja myös epäonnistumisesta saa yhden lohdutuskolikon. Kolikoita tarvii myös jos haluaa läpäistä porttihaasteen, johon tarvii sisäänpääsymaksuksi kolikoita. Keksin kolikoille myös sellaista käyttöä että ostaa niillä nauriita joita syöttää vuohelle, jos osaa laittaa sopivasti voimaa naurispajatsoon.

Rytmipelien välillä tulee ruutuun puhekuplia, joita ei jaksaisi lukea ja ne tulee ohitettua rämpyttämällä a nappia. Tympeät puhekuplat yhdistettynä turhautumiseen joihinkin rytmipeleihin saa aikaan sellaisen olon että tämä on suunnilleen kahden tähden peli. Lopussa tulee kuitenkin parempia minipelejä yhdistettynä loppukevennykseen, että juoni ei olekaan niin kliseinen miltä yhdessä vaiheessa näytti, niin annetaan tälle kolme tähteä.

Minulla meni 11 tuntia tämän kanssa. Tämän pääsee kai nopeamminkin läpi jos rytmipelien uusintayrityksiin ei kulu niin paljoa aikaa.

Kirjaudu kommentoidaksesi